1

1.2K 60 26
                                    

Октомври беше в разгара си. Зимата и страшния студ вече чукаха на вратата. Училището обаче беше нейзбежмо и студ жега сме там. Кук се бе зашубил хубаво в якето си. Ръцете му бяха в джобовете на дебелото му яке за да ги стопли. Виждаха се само очите му и зачервеното му от студ носле.

Наближаваше училищната сграда когато се сблъска с някой и падна по дупе. Вдигна глава и първото нещо което видя бяха черни обувки след това дълго кафяво палто. Стигна и до лицето.
-Гледай къде ходиш.
Каза момчето гледайки Кук. Кук се изправи и изтупа дрехите си като не каза нищо и тръгна да подминава момчето (Техьонг ако не сте разбрали). Те го спря хващайки лакътя му.
-Поне извинявай няма ли да кажеш? Къде ти е възпитанието. Изпуснал си първи клас когато са те учили на обноски.
Те бе по висок от Кук за това Кук леко вдигна глава за да са очи в очи.
-Явно ти си изпуснал детската градина. По поведението ти не личи ти да имаш възпитание Техьонг.
-Ааа можел си да говориш. Помислих си че си глътна езика като видя толкова красиво момче.
Кук се изсмя.
-И самовлюбен бил.
-Как иначе. Аз ако не обичам себе си няма да обичам никой.
-Ти да обичаш някой? Сигурно даже родителите си не обичаш.
-Не се дръж така студено де.
-Няма по студено нещо от сърцето ти. Даже покрай теб ми става още по студено.
-Много обичам недостъпни момченца.
-Аз пък мразя да се занимавам с фъкбойчета. Така че....чао.
Кук подмина Те и тръгна по стълбите.

Влезе в стаята. Отиде на мястото си до Джимин който си гледаше на телефона. Разсъблече се и седна до него като размаха ръка пред лицето му.
-Земята вика Джимин....
Джимин се обърна към Кук.
-Ооо Кук..
След това отново върна погледа си на телефона.
-Познай с кой се сблъсках пред училище.....
-......
-Джимин! Обърни ми внимание де!
Взе телефона от ръката му и го сложи зад гърба си.
-Дай ми го веднага!
Кресна Чим и започна да се опитва да си вземе телефона.
-Какво толкова правиш на този телефон?
Обърна се с гръб към Чим и започна да чете съобщенията.

@daddy_boy
Здравей сладурче 😊

@ji_mini
Познаваме ли се?

@daddy_boy
Не но ако искаш ще се запознаем. 😘

@ji_mini
Ъмм. Добре.

@daddy_boy
Представи се ти а аз ще реша кога ще го направя. 😉 За сега ще остана в тайна. 🤫

@ji_mini
Добрем. Казвам се Джимин. На 17 години.

@daddy_boy
Може ли твоя снимка? 😊❤️

Кук започна да се смее. Обърна се към Чим който през цялото време се опитваше да си вземе телефона.
-Daddy boy значи.
-Стига Кук. Не е твоя работа.
Кук не каза нищо а се затича към тоалетните. Чим го последва. Кук влезе в една кабинка и се заключи. Чим люскаше по вратата.
-Чонгкук веднага отключи и ми върни телефона ти малък урод такъв!

@ji_mini
Ако те видя в някой бар ще те изчукам. 😏😏😏

@daddy_boy
Ъм?
😳😳😳

@jimi_ni
И ще искаш още и още. 😏❤️

Кук започна да се смее по силно и отключи като върна телефона на Джимин.
-ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ ТРОЛ!
-Това беше защото ме игнорира. Пък и е забавно.
-Ще видиш ти какво е забавно дребосък.
Чим гонеше Кук по коридора към стаята им. Кук се смееше и от време на време се обръщаше за да види дали Чим го настига. Когато отново се блъсна в някой.

Автор: Нямам идей мамка мууу. Защо такааа. 😭😭😭😭

Fuck boy Where stories live. Discover now