Кук се блъсна в Те събаряйки и двамата на земята. Лицата им бяха на милиметри едно от друго. В този момент класната на Кук мина по коридора и завари двете момчета на земята.
-Какво по??? Какво правите вие двамата!
Кук се стресна.
-Ставай от мен!
Те го избута от себе си и се изправи като се изтупа. Кук също стана забил поглед в пода.
-Какви са тези глупости който правите в коридора! А!
Караше им се учителката.
-Госпожо аз просто....
Кук се опита да ги защити но учителката ги прекъсна.
-Не ми се слуша! И двамата сте наказани след часовете!
-Но ние не.....
-Отивай в час Чонгкук! Ти също Техьонг!
Тя ги подмина. Кук погледна Те който гледаше ядосано.
-Видя ли какво направи! Сега заради теб и невниманието ти ще стоя след часовете.
-И-извинявай не исках.
Те се приближи към него като бе много близо до лицето му.
-Ще видим какво искаш и какво не. С едно извинявай няма да оправиш нещата.
След това се отдръпна и тръгна към стаята си. Кук се обърна към Чим който стана свидетел на всичко това.
-Ужас. Ще прекараш 1 час с Техьонг.
-Ужас ли? Само ужас? Кошмар! Не го понасям! Не мога да го гледам! Страшен фъкбой е! Джимин ти си виновен!
-Аз ли бе ей охлюв!
-Охлюв! Аз! Кой тичаше като бабка на 50 години?
Изсмя се Кук. Чим се удари по челото. Кук найстина беше много лигав.
-Стига се би по челото. Мозък няма да дойде.
Каза Кук като продължи да се смее. Чим пък не виждаше нищо забавно. Гледаше отегчено.
-И това ми било най добър приятел? Флегма.
Тръгна към класната стая подминавайки Кук. След няколко секунди усети как Кук се хвърли на връта му прегръщайки го.
-Да най добър приятел съм ти! Щото ако не съм, ти няма да си готин.
-Да не казваш че ти ме правиш готин?
Засмя се Чим.
-Естествено.
-Кук имам чувството че всяка минута губиш мозъчни клетки. И да си кажа....аз съм си готин и без теб. Сега ми слез от гърба маймуно.
Кук удари леко главата на Чим и слезе от гърба му като скръсти ръце.След часовете
Кук събра нещата си и ги прибра в шкафчето. Чим също прибра свойте и се обърна към Кук.
-Ей Кук. Ти трябваше да останеш след часовете.
Кук въздъхна като затвори шкафчето си.
-Да знам. С оня улигофрен извратен Техьонг.
-Ама признай си че е секси.
-ХА! Техьонг? Секси? Освен с кофа с друго не мога да го сравня. Той не струва. И тва че е фъкбой и е 'хубав' - не пропусна невидимите скоби - не го прави по различен от останалите.
-Лепят му се всички момичета.....
-Като мухи за лайно. Точното описание. Дам!
Чим се засмя.
-Хайде върви че ще закъснееш за наказанието.
Кук извъртя очи.
-Пфф какво от това? Аз не съм виновен за нищо.
-Да да не си. Айде върви. И внимавай да не се блъснеш пак в някой с твойте два леви крака.
Засмя се Чим а Кук за пореден път извъртя очи.
-Дано да се удавиш в шахта. И мишките да те изядът.
-Бих го предпочел ако така ще се оттърва от теб.
-Чао!
Каза Кук като се обърна и тръгна към стаята в която щеше да мине наказанието им.Автор:Ето мееее. ❤️❤️😍😄😊
Не съм забравила за историите просто нямах идей. 😟. Но ето ме отново... 😊💖💖
YOU ARE READING
Fuck boy
Random-Преди те мразех с цялото си сърце, сега те обичам с цялото си сърце.