6

851 54 10
                                    

Часовете свършиха както обичайно а деня беше скучен. Кук и Чим излязоха от училището.
-Е, Кук размисли ли? Ще дойдеш ли на партито?
-Не, Чим. Питаш ме за двадесети път днес.
Каза Кук като извъртя очи.
-И хиляда да ме питаш няма да се съглася.
-Заради Техьонг нали? Страх те е от него.
-Не не ме е. Той нищо не може да ми направи. Просто не ми се ходи.
-Да да....ходи ти се та ти се реве но те е страх от Техьонг.
Кук въздъхна.
-Добре. Да си призная ли?
Чим кимна многократно.
-В събота вечер излиза нов епизод на сериала ми и искам да си го гледам. Доволен ли си?
Чим скръсти ръце.
-Добра лъжа но не ти повярвах.
-Нали ти ще отидеш? Защо настояваш и аз да отида?
-Защото си ми приятел и ще ми е по приятно с теб. Пък и знам че много ти се ходи но се правиш на интересен.
Кук смръщи вежди. Докато ходеха чуха клаксон на кола и се обърнаха. До тях спря Техьонг с лъскавата си скъпа черна кола. Те спусна стъклото и прехвърли ръката си извън него. До него седеше Юнги.
-Да ви закарам?
Попита Те като огледа Кук.
-Не мерси. Можем и пеша.
Каза Кук като извъртя очи. Юнги помаха на Чим който леко се усмихна.
-Здравей Джимин.
-З-здравей Юнги.
Каза Чим като заекна и веднага се прокле наум. Щом видя Юнги сърцето му отново заби силно и започна да препуска а пеперудите в стомаха полетяха. Кук размаха ръка пред лицето на Чим изкарвайки го от транса в който беше изпаднал.
-Чим. Какво така се замечта?
Чим вдигна поглед към Юнги който му се усмихна, а Чим стана леко червен.
-Ъ-ъм аз...н-нищо.
-Добре ще се качвате ли да ви закарам или ще се влачите по тъмницата сами. Знаете колко е опасно. Някой може да ви обере или отвлече.
Кук се изсмя.
-Не се прави че ти пука за мен. Ще се приберем пеша. Чао.
Кук тръгна но беше спрян от Чим който хвана лакътя му.
-Стига се инати. Нека ни закара.
-Джимин не искам! Аз ще ходя пеша.
-Писна ми от ината ти. Прави каквото искаш.
Чим отвори вратата като се качи. Те все още чакаше Кук.
-Хайде стига. Качвай се.
Кук стоеше със скръстени ръце и се инатеше като малко дете. След много умолявания на Те му писна и слезе от колата.
-Няма да се качиш значи?
-Да няма!
Те вдигна Кук като отвори вратата и го набута вътре.
-ИДИОТ! СМОТАН ИДИОТ!
Започна да вика Кук докато риташе предната седалка на която седеше Те.
-Спри се! Тази кола струва повече от живота ти! Ако продължаваш ще се наложи по най ужасния начин да я изплатиш!
Каза Те като се обърна към него а Кук спря. Скръсти ръце и се облегна като погледна през прозореца.
-Божееее. Как те търпят хората! Непоносим си бе!
Каза Те като запали и тръгна. След доста дълга неловка тишина Чим се обади.
-Вие всъщност ще ходите ли на партито на Хосок?
-Естествено. Където има партита сме и ние. Ти Кук ще ходиш ли?
Попита Те като погледна огледалото за да види Кук.
-Не.
-Защо? Може би защото си скучен и не си падаш по пиенето. Може би даже и не пиеш.
Изсмя се Те.
-Не просто не искам. Не ми се ходи!
-Ще си гледа сериалите.
Обади се Чим а Кук го погледна на кръв. Те отново се изсмя.
-Сериали? На колко години си Кук? Сериали ще гледа когато останалите купонясват. Направих си заключение. Ти си скучен и задръстен.
Последва кратка тишина но Кук я наруши.
-Ще дойда.
Те погледна в огледалото към Кук за секунда след това отново върна погледа си на пътя.
-Супер. Ще се забавляваме. Обещавам ти.

Автор: Извинявам се знам че обещах вчера да кача некста ама нямах идей и да напиша някаква пумия колкото да има....не че това сега не е. 😟❤️❤️

Fuck boy Where stories live. Discover now