3

904 50 14
                                    

Бавно отвори вратата и видя че стаята е празна.
-Къде е оня идиот?
Кук влезе и седна на първия чин като си извади телефона и започна да разглежда из социалните мрежи.

Вече бяха минали 20 минути от наказанието а нито Техьонг нито учителката се бяха появили.
-Хъм. Странно. Да не би да съм сбъркал часа?
Попита се Кук като погледна часовника на телефона си. Реши просто да си тръгне нямаше смисъл да стой.

Стана и тръгна към вратата. Хвана дръжката и я натисна като бутна вратата.
-Агхх.
Чу се от външната страна. Кук отстъпи назад когато осъзна че е ударил някой.
-Боже Кук идиот лемав такъв!
Започна да шепти Кук като удари няколко пъти челото си. Въпросният човек влезе в стаята и Кук го погледна.
-Т-техьонг? Мислех си че няма да дойд....
Те го прекъсна като люсна вратата.
-Ти или се закачаш с мен или искаш да ме дразниш!
Каза като все още триеше носа си и проверяваше дали кърви.
-Н-найстина извинявай....не знаех че си отпред и....
Тогава Те рязко го блъсна в стената като застана пред него. Кук гледаше право в дълбоките му тъмни очи. Кичури от ментовата му коса леко падаха пред очите му. Найстина? Как да не го харесаш? Но ако съдим по поведението му беше ужасен. Както казват по дрехите посрещаш по ума изпращаш. Те се държеше със всеки като със слуга. Имаше се за велик и нещо повече от останалите. Тъпото беше че всички бяха глупави и му се водеха по акъла което вдигаше самочувствието на Техьонг още повече.

Те притисна ръцете на Кук от двете страни на главата му стискайки китките му.
-Т-техьонг....
Каза объркано Кук като направи опит да се измъкне но захвата на Те стана по силен.
-Аз казах ли ти че с едно извинявай нищо няма да оправиш.
-А-а какво искаш?
Попита Кук като извърна глава след като Техьонг се приближи повече към него.
-Незнам. Сам се сети. Така и така в момента имам огромна нужда а съм наказан заради теб.....ти ще оправяш проблема ми...
Каза Те като погледна панталона си. Кук също хвърли лек поглед. Схвана какво има впредвид Те.
-Ааа не! Няма да стане! Имаш си кучки за тази работа! Аз не съм!
-Но сега в стаята сме само аз....и ти.
-Техьонг стига! Има камери идиот смотан!
Каза Кук като смръщи вежди.
-Бъзльо. Страх ли те е?
Изсмя се Те.
-Спри! Просто не искам проблеми!
-Няма да имаш.
Каза Те като се приближи повече към Кук който вече усещаше дъха му. Кук се прилепи още повече в стената и извърна глава на една страна.
-Ще влезе някой. И ще ни види.
-Признай си че го искаш.
Каза Техьонг като го погледна мазно.
-Не! Техьонг света не се върти около теб!
-Не всеки има възможността да целуне Ким Техьонг. А има толкова желаещи. Няма ли да се възползваш?
Попита Те като притисна тялото си максимално в това на Кук.
-Н-не искам. Запази си целувките за някой който иска.
Те извъртя очи и сля устните им. Кук започна да се дърпа. Те стискаше силно китките му за да не избяга. Тогава вратата се отвори но нито един от двамата не разбра. Те получи лек удар от дневника по главата и чак тогава се усети. Обърна се и видя учителката която бе скръстила ръце.
-Вие двамата найстина не знаете тези неща къде се правят. Тук сте за наказание а не....
-Госпожо ние найстина не правихме нищо.
Каза Кук. Те все още държеше китките му притиснати в стената.
-Виждам. И сега какво? Да ви сложа ли още 1 час наказание или ще се научите какво НЕ се прави в училище?
Кук тръгна отново да възразява но бе прекъснат от Техьонг.
-Ще се научим. Няма да се повтори повече, госпожо....
-Твойте обещания не мога да ги приема на сериозно Техьонг но....добре тогава. Сега ще ви пусна....и вие с Чонгкук внимавайте вече.

Автор: Айдеее некстчее. ❤️❤️😄
На Daddy Taehyung ще качвам по рядко защото там с идейте съм много зле. 😂😅

Ии.... ЧЕСТИТА ВАКАНЦИЯ НА ВСИЧКИИ. 😂😍😍😍🤩🤩🤩🤩

Fuck boy Where stories live. Discover now