На другия ден
Кук вървеше по коридора на училището. Бързаше да намери Чим и да му разкаже всичко. Докато ходеше чу че някой го вика.
-Чонгкук...
Обърна се и видя Те който идваше към него.
-Охх не.
Прошепна и забърза крачката. Те обаче бързо го настигна и застана пред него.
-Какво искаш!
Каза ядосано Кук. Те го бутна в стената до тях.
-Нормален ли си пусни ме писна ми от теб!
-Млъкни и ме слушай.
Каза Те като сложи ръцете си от двете страни на Кук за да не избяга.
-Теб не искам да слушам! Изнасилвач гнусен.....
Те сложи ръката си на устата му и се приближи повече към него.
-Казах ти да млъкнеш!
Каза заплашително през зъби а единственото което направи Кук беше просто да премигне няколко пъти докато го гледаше в очите. Те бавно помести ръката си от устата му.
-От днес си ми гадже.
-Моля?! Не ти найстина си болен мозък!
Постави ръцете си на гърдите му и се опита да го избута но Те бе по силен и в същото време настоятелен.
-Гледай да се държиш като гадже защото....
-Защото какво!
Викна ядосано Кук. Те извади флашка от джоба си и я размаха пред лицето на Кук.
-Защото иначе всички ще видят как си прекарахме онази нощ.
Кръвта на Кук замръзна. Това и оставаше, цялото училище да го мисли за лесен. Опита се да вземе флашката но Те вдигна ръката си.
-Техьонг моля те недей.
Каза Кук като отново се опита да я вземе.
-Никой няма да разбере за съдържанието и ако просто направиш това което ти казах. Избери си сам. Да си унижен пред цялото училище и този клип да е във всички социални мрежи или да си ми гадже?
-И двете ще са унижения.
-Не мисля че да си с такова секси момче като мен е унижение.
Кук смръщи вежди. Мразеше самовлюбеността на Те. Беше му толкова противна колкото самия него.
-Защо искаш да съм ти гадже?
Попита Кук.
-Бившата ми се върна в училище. И за да не я набутат родителите и отново с мен само заради парите на нашите. Не я понасям не мога да я дишам камо ли да съм покрай нея.
-Има много момчета и момичета в училищещо избери си друг.
-Чонгкук моля те.
За първи път Те се молеше на някой че даже той сам не си повярва. Кук въздъхна и отново погледна Те в очите който всякаш му се молеха.
-Добре.
Те се усмихна леко.
-Благодаря ти.
Прибра флашката в джоба си.
-Явно ще си остане неотваряна.
Приближи се към Кук и целуна устните му.
-Ще се видим след часовете.
Усмихна му се и тръгна. Кук стоеше залепен за стената и не осъзнаваше какво прие туко що. Дали така найстина помагаше на Те или той щеше да го използва?Автор: Айди некстче. 😂😁❤️
YOU ARE READING
Fuck boy
Random-Преди те мразех с цялото си сърце, сега те обичам с цялото си сърце.