11

1.2K 68 66
                                    

Кук вървеше към стаята и все още мислеше върху това което прие. Беше ли редно и защо изобщо прие след това което направи Те.

Влезе в стаята и седна на мястото си игнорирайки Чим който беше ядосан.
-Чонгкук! Повече няма да те чакам разбираш ли! Стоя като луд 20 минути теб никакъв те няма. И вчера изчезна от партито и ме остави! Какво съм ти направил мамка му кажи! Избягваш ли ме други приятели който те интересуват повече ли имаш?
Кук бе забил поглед в чина и мълчеше. Не се беше засегнал от думите на Чим ами мислеше.
-Чонгкук отговори ми!
Тресна по чина и чак тогава привлече вниманието на Кук и не само на него. Кук го погледна с празен поглед а Чим веднага забеляза че нещо не е наред.
-Кук.....има ли нещо?
Заговори спокойно а Кук леко кимна отрицателно.
-Всичко е наред.
Усмихна се фалшиво но като негов най добър приятел Чим забеляза това и смръщи вежди.
-Не на мен тези. Знам когато ме лъжеш не се и опитвай.
Скръсти ръце. Кук тръгна да говори но звънеца би и учителката влезе в стаята. Чим въздъхна и отвори учебниците си.
-Не си мисли че си се оттървал ще ми кажеш.

Часът свърши. Почти всички излезнаха за голямото междучасие. Кук и Чим още бяха в стаята.
-Е Кук.....кажи ми какво има?
Кук въздъхна.
-Вчера на партито.....
Тогава се чу провикване от вратата.
-Чонгкук.
Чим и Кук се обърнаха и видяха Те който се бе подпрял на рамката на вратата.
-Идваш ли?
-Д-да ей сега.
Чим се ококори и погледна Кук.
-Какво беше това?
Попита тихо а Кук леко се изправи и му направи знак да мълчи.
-После ще ти обясня моля те.
Чим въздъхна и кимна.
-Хубаво.
Кук тръгна към вратата като подмина Те. Те изцъка и тръгна след него. Спря го като хвана лакътя му.
-Чакай чакай за къде се залетя така?
Кук спря и рязко се обърна към него.
-Защо по дяволите правя това. Защо се съгласих да ти 'помогна' след това което ми причини?
Те леко се изнерви.
-Нали се разбрахме нещо. Пазя флашката.....
-Не ме плашиш с тази флашка бе мамка му заври си я отзад.
Каза ядосано Кук.
-Ммм значи я качвам в Интернет. Щом искаш да си известен добре.
Обърна се в другата посока и тръгна но когато Кук малко се осъзна го настигна.
-Не не чакай....н-не я качвай ще правя каквото пойскаш.
Те се обърна към него.
-Последен път. И ако отново ми се отваряш я качвам без да ми пука изобщо.
Кук кимна многократно и някак Те веднага се успокой.
-Ще отидем да хапнем.
Кук кимна а Те се усмихна като го дръпна към себе си. Сля устните им а Кук отвърна....все пак от това зависеше репутацията му. Те се отдели първи и хвана ръката на Кук като заедно тръгнаха към изхода. Всички ученици бяха като някакви папараци и гледаха право в тях. Някой снимаха но Те уверяваше Кук че ще се погрижи за това. След кратко ходене бяха при кафенето срещу училището. Влезнаха и си намериха маса.

Автор: Тая глава стана на боза.....ама за другите ще се старая повече обещавам. 🙏🏻❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fuck boy Where stories live. Discover now