Кук се отдели първи от целувката и се обърна като видя цялото внимание което бяха събрали. Даже някой снимаха! Техьонг му се усмихна.
-Не се притеснявай. Ще се погрижа тези клипове да бъдат изтрити.
Кук го отблъсна като изтри устните си.
-Не само! Спираш слуховете че съм ти гадже и че съм спал с теб! И повече не ме докосвай!
Те се изсмя.
-Сгрешил си. Каквото искам го получавам даже и на сила. И ще те докосвам колкото си пойскам. Такъв секси задник като твоя не е за изпускане.
Смъкна ръката си поставяйки я на дупето на Кук като го стисна. Кук хвана ръката му и я махна като го погледна злобно.
-Не си мисли че съм поредната ти жертва и играчка.
-Ще видим.
Каза Те и погледна с онази гадна мазна усмивка която Кук мразеше толкова много. Отдръпна се от Те като тръгна към мястото на което трябваше да се чака с Чим. Видя го и отиде при него.
-Кук забави се! Защо! Знаеш колко мразя да се бавиш.
Кук го избегна и отвори шкафчето си като започна да търси учебниците който му трябваха за часа.
-Кук какво има?
Не получи отговор. Кук люсна шкафчето си и чак тогава се обърна към Чим.
-Кук.....ще ми кажеш ли какво става? Защо се държиш така?
Кук въздъхна и се облегна на шкафчетата.
-Може би много скоро ще разбереш в интернет.
-Какво? За какво?
-Техьонг! Това гадно тъпо копеле! Постоянно ми се бута и ме изнервя много! Сбъркал е човека!
-Какво пак е направил този?
-Вчера. На задържането ни ме притисна в стената и пойска нещо от мен....добре че беше госпожата че незнам до къде щяхме да стигнем.
-Боже това копеле! Ще си плати!
Каза Чим като стисна юмруци и тръгна да търси Те. Кук го спря хващайки рамото му.
-Недей стига. Не си заслужава да си губиш времето с тоя.
-Ами ако те беше изнасилил? И какво пък точно за теб се лепна?
Кук отново въздъхна като затвори за момент очи.
-Остави. Скоро ще му омръзна и ще си намери някой друг с който да се закача.
Чим тръгна да казва нещо но беше прекъснат от Хосок от съседния клас който идваше към тях.
-Хей момчета....искам да ви поканя на партито ми в събота.
-По какъв случай ще е?
Попита Чим като се обърна към Хосок.
-Никакъв. Просто майка ми и баща ми заминаха за 1 месец и имението е в мой ръце. И искам да го отпразнувам.
-Добре. Ще видим дали ще дойдем. Благодаря за поканата все пак.
-За нищо. Ето ви адреса и часа.
Подаде едно листче на Чим и се оттегли.
-Е..... Ще отидем ли Кук?
-Аз не.
-Стига де. Защо? Тъкмо малко ще се отпуснеш и разсееш. Хайде не всеки ден ходим на партита. Ще е забавно. Музика, пиене, готини момчета.....какво повече от това можеш да искаш в събота вечер?
-Ами ако Техьонг е там? По добре не.
-Какво като Техьонг е там? Нищо няма да стане. Ами какво мислиш да правиш? Да седиш у вас като депресирана тинейджърка скъсала с гаджето си гледайки сериали по цял ден тъпчайки се като прасе. Това го правиш обичайно. Разнообрази се малко.
-О лол.....не ми обиждай сериалите! И просто не ми се ходи, окей?
-Кук ти си скучен.
Каза Чим като го ръчна в гърдите.
-А ти си тъп.
-Аз отивам ти ако искаш ходи. Поканени сме все пак и двамата и поканата ти важи. Дано размислиш.
-Не мисля.
Каза Кук като тръгна към стаята. Чим извъртя очи и го последва.Автор: Толкова много харесвам Те в тази история. 😂😍
Чудя се Кук да отиде ли на това парти? 🤔😂
YOU ARE READING
Fuck boy
Random-Преди те мразех с цялото си сърце, сега те обичам с цялото си сърце.