~~~persp.Bia~~~
Ma trezesc in patul meu.Waitt,cum de sunt in patul meu azinoapte eram in living avand grija de cei opt. Ma ridic din pat si vad pe noptiera un biletel. Scria asa pe el
,,Sigur te intrebi cum de ai ajuns in camera ta,in patul tau.Eu te-am adus si iti multumesc ca
ai avut grija de noi.
Semnat,Hyunjin:)"
Era ora 11 si ceva si ma pun sa imi verific telefonul. Intru pe WhatsApp si ma uit sa vad daca nu am ceva mesaje de la Kai. Ma uit dar nimic asa ca decid sa-i scriu eu.
Dupa ce am vazut ca el nu-mi raspunde i-am scris lui Yeonjun*
M-am imbracat urgent asa
apoi am plecat grabita spre acel bar. Cand am intrat Felix era cu Irene si Kai tocmai voia sa dea un shot pe gat dar am mers,i l-am luat din mana si l-am baut eu.Felix se uita urat la mine,sigur voia sa-l imbete pe saracu' de Kai si dupa sa-si bata joc de el.
Kai: De ce ai facut asta?
Eu: Nu uita ca eu am grija de tine si daca mai faci din-astea s-ar putea sa afle domnul Woo!Hai acasa!
Kai: Nu vreau!
Eu: Am spus,,Hai acasa,acum!!!"!!!
Felix: Lasa-l daca nu vrea sa plece!
Eu: Gura Lee ca nu ti-am cerut parerea!
Irene: Cum intraznesti sa vorbesti asa cu iubitul meu?
Eu: Fa bine si inchide gura manechin cu extensii ca nu a vorbit nimeni cu tine! Kai nu mai astept,acasa,acum!
L-am tras de mana afara din local si am luat-o pe directia acasa. Nu a mai comentata nimic. Intru in casa si il vad pe Hyunjin pe canapea.Wait,ce cauta el aici?
Eu: Cum naiba ai intrat in casa?
Kai: Are cheie de rezerva...
Eu: Te-ai suparat pe mine?
Kai: Nu,ma-m suparat pe mine!
Eu: De ce?
Kai: Felix a pus un pariu cu mine si e cam un pariu pe tine!
Eu: Care e acel pariu?
Kai: Nu pot sa zic...
Eu: Kai...
Kai: Ce pot sa zic e sa ai grija sa nu te indregostesti de el
Eu: Eu?
Hyunjin: Hyung,yu nu vezi ce fata de impins vagoane are?
Kai: Eu nu am treaba dar sper sa nu patesti nimic Bianca!
Eu: Stai linistit ca nu ma uit eu la el,am iubit!
Ei: Ai?
Eu: Da(chiar am)!
Kai: Nu ma bag,esti majora dar ai grija cu Felix!
Hyunjin: E ,,pedofil" copliu'😂😂😂😂
Eu: Da Kai,nu mai veniti la antrenamente?
Kai: Ba da!
Eu: In 22 de minute trebuie sa ajung!
Kai: Stai ca sun soferul!
Eu: Sezi cuminte ca d-aia am picioare sa merg pe ele,hai,ia-ti kimono-ul si ce mai ai nevoie ca plecam!
Kai: Acum!
Cat timp a mers dupa schimburi eu am ramas jos cu Hyunjin.
Hyunjin: Pot sa vin cu voi?
Eu: Haida!
Dupa ce am plecat,am vazut ca Hyunjin are o bratara cu simbolul vampiriilor de luna. Ce face el cu simbolul nostru? Am decis sa merg mai in spate ca sa pot vorbii cu el fara sa ma auda ,,Five problems"
Eu: Ce faci cu simbolul vampirilor de luna?
Hyunjin: De unde il recunosti?
Eu: Te-am intrebat ceva!
Hyunjin: Sunt un vampir de luna!
Eu: Cum te cheama ca vampir?
Hyunjin: Chris
Nu-mi venea sa cred,era iubitul meu.
Eu: Stii ca esti iubitul meu?
Hyunjin: Esti vampir de luna,cum te cheama ca vampir?
Eu: Ariana!
Hyunjin: Nu cred,arata-mi simbolul!
Atunci i-am aratat pandantivul si i-am zis sa se uite in ochii mei. S-a uitat si a putut sa vada cum s-au facut rosii. Apoi si el si i-a facut.
Eu: Arata-mi mana dreapta! el i-am desenat un lup pe mana dreapta a lui. Chiar era inca acolo
Hyunjin: Te iubesc Ariana!
Eu: Si eu te iubesc Chris!
Dupa asta din nou a trebuit sa lipsesc de la antrenament dar au fost fetele,ce m-as face eu fara ele. Am plecat la conferinta cu Chris. A mai venit un vampir nou. Il cheama Raphael. Cand l-am vazut Hyunjin a zis ca ii se pare cunoscut. Dupa 5 minute a mai venit un nou vampir,il chema Chan. Si asta ne era cunoscut. Sincer aratau ca I.N si Felix.
YOU ARE READING
Bad Girls and Good Boys
Teen FictionCe se intampla cand cei mai cuminti baieti din liceu se indregostesc de cele mai rele fete din liceu? Asta vom afla impreuna pe parcursul lecturii! Spoiler: Profesoara de karate Cover by: Kim_Sunny Da-ti un ochi pe la cartile lui Sunny,sunt super! ...