~~pov.Hyunjin~~
Nu am dormit toata noaptea. Dimineata am plecat singur la spital. A fost greu sa plec singur deoarece trebuia sa ma furisez sa nu ma vada nimeni ca dupa toti veneau. Bag Audi-ul in viteza si ii dau a-ntaia apoi dupa ceva timp in care conduceam si turam motorul o bag in a sasea. Din nou conduc foarte repede deoarece sunt stresat si ingrijorat de starea Biancai. Ajung in mai putin de zece minute la spital. Ma cobor rapid din masina,o incui apoi o iau la fuga pe scarile spitalului. Ajung la receptie,spun ca am venit in vizita la cineva si mi se da voie sa plec. Cum ajung la etajul 15 ma duc direct la salonul in care Bianca era internata. Doctorul ma vede si iese sa vorbim.
Eu: Pot sa o vad?
Doctor: Sigur,du-te,eu voi sta aici.
Nu mai spun nimic,intru direct inauntru. Ma uit pe patul unde era pusa Bianca. Era cam palida. Ma asez pz scaunul alaturat patului si ii iau mana in palmele mele. Stau putin asa si ma decid sa ii verific bratele deoarece ieri doctorul a spus ca are taieturi. Ii trag maneca in sus si ma uit atent,intr-adevar era taiata pe maini. Incep sa-mi curga lacrimile cand vad ca pe mana are niste taieturi care formeaza doi H,adica numele meu Hwang Hyunjin. Credeam ca nu mai pot,am inceput sa plang cand am vazut ca pe cealalta mana avea numele meu taiat si nu cu prescurtare si intreg. Cum stateam si plangeam aud o voce ragusita care parea a fi a Biancai.
Bianca: H-H-Hyunjin?
Eu: Te-ai trezitt,stai asa sa chem doctorul!
Bianca: Nu,te rog nu ma parasii...
Eu: Nu o voi face dar trebuie sa te vada doctorul apoi ma intorc.
Bianca: Ok...
Eu: Vrei sa-ti aduc ceva de mancare?
Bianca: Da te rog...
Eu: Bine,ma intorc.
Ma duc sa anunt doctorul. Dupa ce il anunt acesta pleaca in salon iar eu ma duc sa ii iau ceva de mancare Biancai. Ies din spital si vad ca este un restaorant. Intru in el,ma uit peste meniu si comand doua portii de sushi la pachet. Imi iau comanda apoi plec in spital. Ajung din nou la etajul 15. Doctorul ii facea investigatii Biancai asa ca am ales sa sun pe cineva de acasa sa anunt. Singurul numar pe care il aveam era cel al Lisei. O sun si o anunt despre starea Biancai. Imediat dupa ce inchid apelul doctorul iese din salon. Imi spune ca starea ei e foarte ok acum si ca dupa ce ii face actele de iesire o putem duce acasa. Intru la ea,ma sez din nou pe acel scaun. Incepem sa povestim. M-a intrebat daca i-am luat mancare,am dat din cap aprobator si am scos din punga cele doua portii de sushi. Am decis sa o hranesc eu. Dupa ce a terminat de mancat am mancat si eu.
Eu: Trebuie sa vina Lisa cu Sonia incurand...
Bianca: Si? De ce esti suparat? Ti-au spus ceva?
Eu: Mda...
Bianca: Ce?
Eu: Sa nu stau langa tine....
Bianca: Lasa-le,stai linistit.Apropo,eu cand ies din acest spital?
Eu: Az,de ce?
Bianca: A trebui sa-mi transplante sange,cand am vazut am crezut ca mor. Abia m-am putut controla sa nu ma transform.
Eu: Cand ai cazut pe scari Kai a vrut sa-ti ia pulsul!
Bianca: Lol!
La scurt timp au ajuns Lisa,Kai,Sonia si Jisung. Au externat-o pe Bianca apoi am plecat acasa. Cu masina mea evident,ei au venit cu taxi. Cand am ajuns acasa am lasat-o pe Bianca sa se odihneasca iar eu am ramas peste noapte.
YOU ARE READING
Bad Girls and Good Boys
Teen FictionCe se intampla cand cei mai cuminti baieti din liceu se indregostesc de cele mai rele fete din liceu? Asta vom afla impreuna pe parcursul lecturii! Spoiler: Profesoara de karate Cover by: Kim_Sunny Da-ti un ochi pe la cartile lui Sunny,sunt super! ...