Nu-i de bine

17 3 0
                                    

  ~~persp.Bianca~~

M-am trezit deoarece razele soarelui imi ardeau pielea. Da,e o chestie pe care vampirii o patesc cand sunt in contact cu orice lumina puternica. Dau sa ma ridic dar ceva ma impiedica,era o mana peste abdomenul meu. Ma uit in stanga mea si il vad pe Hyunjin. Am ramas blocata. Incerc sa ii dau la o parte mana dar nu reusesc dar atunci se trezeste.

Hyunjin: Ce incercai sa faci??

Eu: Sa iti inlatur mana grea de pe abdomenul meu ca sa ma pot ridica din pat.

Hyunjin: Te-a ars soarele din nou.

Eu: De aceea nu putem vedea rasaritul sau apusul sau soarele in general. E ceva ciudat....

Hyunjin: Ce?

Eu: Mi-e pofta de sange!

Hyunjin: Oh nu,nu-si mai face efectul medicamentul...

Eu: Ce ma fac?

Hyunjin: Totul va fi bine daca nu vezi sange,sau gatul cuiva.

 Ne-am dus pe rand sa ne schimbam apoi am coborat jos. Cand am coborat in bucatarie Sonia pregatea micul dejun.Intr-un moment de neatentie se taie la deget. Imediat ochii mei se fac verzi,imi ies ghearele,coltii si ma fac palida la fata. M-am transfotmat si nu-i de bine. Voiam bineinteles sa ma aproprii de sursa sangelui dar Hyunjin m-a prins de incheietura mainii. M-am transformat repede in om. Cred ca toate astease intampla din cauza ca am stat in spital.

Eu: Hyunjin,m-am gandit la ceva dar nu vreau sa ii spui sefului!

Hyunjin: La ce?

Eu: Sa devin vampir de soare.

Hyunjin: Dar esti cel mai important vampir in clanul nostru...

Eu: Stiu,bine inca nu sunt sigura de decizie!

Jeongin:Neata lume!

Eu: El cand a aparut aici?

Jeongin: Adineauri pisi.

    Hyunjin era gelos.

Eu: Cu mine nu-ti permiti sa vorbesti asa,ai inteles?si ii dau o palma de toata frumusetea

 Toata ziua am stat inchisa in camera lovind mini sacul de box pe care il aveam.

Bad Girls and Good BoysWhere stories live. Discover now