~~persp.Sonia~~
Cele mai frumoase momente din viata. Am aflat ca sunt sora cu Bianca,Lisa,Kai si Jisung. Am petrecut seara fratiilor,totul e asa frumos impreuna. Pacat ca mama Biancai,relativ si mama mea,ne-a pacalit ca se inchid scolile. In aceasta dimineata trebuie sa plecam la liceu si dupa la antrenamente. M-am trezit si am plecat sa-mi fac rutina. M-am imbracat sport ca de obicei si am coborat jos unde ma asteptu Bianca si Lisa. Ele erau imbracate asa:
Eu
Bianca
Lisa
~~persp.Bianca~~
Coboara si Sonia jos,mai trebuiau sa vina printii.
Eu: Printiilor,veniti odata!
Jisung: Acum vin!
Kai: Si eu!
In timp ce ii asteptam sa vina am vorbit cu fetele.
Eu: De azi ne revenim,comportamentul bad girl,okay?
Sonia: Absolut,imi era dor de bad Bia!
Lisa: Oare ce face Irene?
Eu: Daca ma dispera azi jur ca o bag cu capu-n tomberon.
Jisung: Pe cine bagi cu capul in tomberon?
Eu: Pe parasuta liceului numita Irene!
Jisung: Am auzit de ea.
Eu: *Tuse* c***a drecu*tuse*
Jisung: Am auzit si ca esti bad prin liceu!
Eu: Nu uita asta! Cine te-a informat,te-a informat bine!
Jisung: Si prietenele tale-s la fel de bad ca tine?
Sonia& Lisa: Dap si nu uita ca suntem frati nu prieteni!
Jisung era imbracat asa:
Kai asa:
Pornim spre liceu.Jisung si Kai cu masina iar noi trei pe jos. Au insistat sa ne ia cu masina dar am refuzat categoric,voiam sa ne intalnim cu Sunny si Yeonnie. Ne-am intalnit si am plecat fiecare la clasele noastre. Intru cu Lisa in clasa, ma asez si observ ca Yeonjun s-a mutat din banca alaturata mie. Eram gen ,,Aleluia,a dat Dumnezo sa meri de aici". S-a mutat langa desteapta clasei aka sefa clasei. Ma uit la Lisa, se uita cu o fata d-aia de ,,Dumnezo exista",si de langa ea s-a mutat Soobin. Acum eram singure si linistite in bancile noastre. Prima ora aveam dirigentie,se suna dar eu si Lisa stam cill pe telefoane.Intra dririgu'-n clasa. Se uita la noi cu o fata de ,,Pentru voi nu s-a sunat?". Din obraznicie eu continui sa ma uit pe el,la fel si Lisa.
Dirig: Kim si Jeon,va rof sa fiti doua minute atente ca dupa va las pe telefon.
Ne punem telefoanele pe banca si asteptam sa ne zica ce are de zis.
Dirig: O sa avem inca trei elevi frumosi in clasa. Va rog sa intrati baieti!
In clasa intra Hyunjin si inca doi baieti. Sper sa nu stea langa mine Hyunjin.
Dirig: Va rog sa va purtati frumos cu ei mai ales Kim si Jeon!
Eu: Adica Bianca si Lisa
Dirig: Va rog sa aveti grija cu ele. Aa,da si sa va prezentati va rog!
Hyunjin: Ma numesc Hwang Hyunjin,am 18 ani si provin din Busan.
Unul: Ma numesc Yang Jeongin,am 18 ani.
Altul: Ma numesc Kim Seung Min
Eu: Acum nu ma mai puteti striga Kim haha!!*
Dirig: Kim,grija,grija ca te joci cu focul!
Eu: Fireeee!
Dirig: Cand o sa fi tu cuminte si o sa asculti?
Eu: Impossible...
Dirig: Bine baieti,va rog sa va asezati pe locurile libere.
Hyunjin vrea sa se aseze langa mine dar imediat io lua inainte Jeongin. Se aseaza langa mine si eu imi iau telefonul sa ma uit pe el. Primesc o poza in privat de la Lisa. In poza era Jeongin care efectiv se holba la mine. Nu m-am uiatat la el,doa l-am intrebat:
Eu: Am ceva pe fata de te holbezi asa la mine?
Jeongin: Esti buna,buna,buna rau...
Eu: Oho,playboy?
Jeongin: Nu-mi place sa fiu caracterizat asa.
Eu: Hai pa ca ma disperi deja,apropo,daca vrei o fata buna,buna,buna rau ti-o recomand pe Irene,pacat ca e c****a si proasta.
Am intrat inapoi pe telefon. In pauza n am iesit sa mananc deoarece nu mi-a fost foame. Am stat cu fetele la povesti. Dupa ore am plecat la antrenamente. Cat timp copii si-au facut incalzirea eu m-am antrenat putin la box. Antrenamentul a trecut repede. Am plecat acasa impreuna cu fetele. Cand am ajuns acasa de obosite ce am fost ne-am aruncat direct pe canapea. Nu trece mult timp si vine Jisung la noi:
Jisung: Vedeti ca am invitat niste prieteni la cina!
Eu: Okay!
Am plecat sa ne schimbam si noi lejer si am coborat jos deoarece se auzea galagie,semn ca au venit prietenii lui Jisung. Coboram jos si ii vedem pe cei trei elevi noi. Faptul deranjant era ca Hyunjin era acolo. Imi crea discomfort Hyunjin. Ne-am asezat la masa, bucatareasa a servit cina si am inceput sa mancam. Dupa ce am terminat eu am plecat sus cu fetele. Am mai stat la povesti apoi ne-am pus la somn.
YOU ARE READING
Bad Girls and Good Boys
Teen FictionCe se intampla cand cei mai cuminti baieti din liceu se indregostesc de cele mai rele fete din liceu? Asta vom afla impreuna pe parcursul lecturii! Spoiler: Profesoara de karate Cover by: Kim_Sunny Da-ti un ochi pe la cartile lui Sunny,sunt super! ...