Am ajuns a doua zi la antrenamentre si am plecat sa ridic comanda de kimono. Dupa asta a trebuit sa ii invat pe ,,Five problems" cum se lupta si cateva reguli extrem de importantante. Pe la jumatatea antrenamentului am primit mesaj pe gruplul clasei cum ca va urma o excursie in Franta chiar in Paris.Dupa ce am citit mesajul am simtit cum ochii mi-se fac pentru doua secunde albastrii. Sper doar ca nu a venit din nou Démir. Démir e conducatorul vampirilor de soare si e cel mai puternic.Dar nu mai puternic decat noi. Am mers la fete si le-am anuntat ca plec ori in lupta ori in conferinta. Le-am adus in coltul salii si le-am spus aproape in soapta unde voi pleca:
Eu: Fete eu trebuie sa plec urgent in Padurea Ursitelor ca ma cheama vampirii. Va las cheia ca poate nu ajung la timp si sa inchuiati sala. Yeonnie si Sunny antrenati copii si o sa-i invatati si pe ei sariturile si ultima kata iar,Sonia si Lisa pe astia mari ii puneti sa faca cincizeci de coreene corecte si patruzeci de flotari plus 200 de abdomene.
Ele: Da sa traiti! si duc mana la frunte precum soldatii
M-am grabit foarte tare sa ajung in padure. Intr-un minut am ajuns deoarece m-am teleportat. Cand am ajuns acolo erau toti inafara de mine,m-am transformat repede si m-am asezat si am asteptat sa vad ce spune Han adica conducatorul vampiriilor de luna. El ne-a spus ca in curand se va duce o generatie de vampiri adica asta inseamna ca trebuie sa mai aducem vampiri.De unde? Asta e intrebarea la care aprope nimeni nu a putut raspunde inafara de mine.
Eu: Am o idee!
Han: Ascult.
Eu: Am putea aduce vamiri de soare!
Han: Ai innebunit?
Eu: Nu, cineva de la noi sa-l muste pe unul de gat si s-a rezolvat cu un vampir in plus. Si asa populatia vampirilor de soare va scadea si ne v-a fi si mai usor sa-i invingem!
Han: Sa stii ca bine zici,acum sunteti liberi,sa stii ca o sa ma gandesc la ce ai spus.
Am plecat inapoi si se pare ca nu am ratat toata ora de karate.Indata ce ajung in sala Kai vine la mine.
Kai: Mama ta a spus sa vii cu mine acasa la noi ca si ea e acolo!
Eu: De ce?
Kai: Nu stiu...
Eu: Si cu Sonia ce fac?
Kai: Nici asta nu stiu,sun-o pe mama ta si vezi.
Am sunat-o pe mama si a zis ca a vorbit cu Sonia si de motivul pentru care trebuie sa ma duc la Woo si a mai zis ca sa-i dau cheia la Sonia.Zis si facut,dupa ce am iesit de la antrenamente am plecat cu Kai la ei acasa. Totul fain e ca avem vacanta doua saptamani ca e ceva festival si uni studenti de la noi trebuie sa contribuie. Ce bine ca eu si fetele nu am fost nominalizate pentru acest festival.Cand am ajuns acolo am fost intampinati de mama care tinea doua valize in mana. M-am uitat la valize apoi la ea.
Woo: Copii vreau sa va zic ca eu cu mama Biancai vom pleca trei saptamani intr-o vacanta si cum Bianca e majora te rog draga sa stai aici in casa noastra si sa ai grija de Kai. O sa vina si cei patru prieteni a lui Kai si te rog sa le spui ca tu esti sefa si ca tu faci regulile in casa. De exemplu daca ei vor sa se uite la un film horror si tu vrei unul de actiune te vei uita la ala de actiune deoarece tu impui regulile.
Eu: Bine,nu o sa va dezamagesc!
Mama: Sonia va sta in casa noastra deci nu-ti face griji pentru ea.
Eu: Bine
Woo: Noi plecam acum,paa!
Eu&Kai: Bine,drum bun!
YOU ARE READING
Bad Girls and Good Boys
Ficção AdolescenteCe se intampla cand cei mai cuminti baieti din liceu se indregostesc de cele mai rele fete din liceu? Asta vom afla impreuna pe parcursul lecturii! Spoiler: Profesoara de karate Cover by: Kim_Sunny Da-ti un ochi pe la cartile lui Sunny,sunt super! ...