persp.Bia
Saptamana a trecut repede fara alte intamplari. Am plecat cu masina mamei si cu fetele spre Busan. Noi stam in Seul. Cum am ajuns in fata salii de sport am putut sa observ cum clasa a 12-a F adica clasa mea si a lui Lisa care ne astepta. Ne-am dat jos din masina si am fost intampinate de sensei.I-am vazut pe cei cinci noi. Ne-am dus repede in vestiar si ne-am luat kimonoul. Luptele au inceput. Eu am fost bagata in lupta cu un baiat de 23 de ani. Din doua miscari l-am pus la pamant deci mi-am castigat centura neagra. Am plecat direct la sensei si l-am imbratisat, Yeonnie a fost bagata cu o fata de 15 ani in lupta pe care a castigat-o,Sonia a fost pusa cu o fata de 19 ani, Sunny cu un baiat de 14 ani si Lisa cu o fata de 13 ani. Toate am castigat lupta si ne-am luat centurile. Eu pe cea neagra,Sonia pe cea verde,Lisa pe cea maro,Yeonnie portocalie si Sunny pe cea rosie. Am vazut cum a venit toata clasa cu dirigintele sa ne felicite.De maine eu voi conduce clasa de karate. Sensei-ul a venit si ne-a felicitat si si-a luat ramas bun cu lacrimi in ochi. Dupa concurs ne-am intors acasa. Eu cu centura neagra si inca o medalie de aur. Azi deja e sambata,ma trezesc de dimineata impreuna cu Sonia,mergem sa mancam,ne schimbam,ne luam ghiozdanul cu kimono-ul si restul necesarelor si plecam spre sala impreuna cu celelete fete.Ele au mers la vestiarul fetelor sa se schimbe si eu am plecat in vestiarul antrenorului care oficial de acum e vestiarul meu. M-am schimbat si am stat umpic in vestiar pana si-au facut incalizirea copiii. Dau sa ies dar cineva imi apare in cale,ghiciti cine, aia noi Soobin,Yeonjun si inca trei baieti.
Soobin: Putem vorbii cu antrenorul?
Eu: Eu sunt antrenoarea!
Yeonjun: Nu avem chef de glume,te rog spune-ne daca e aici antrenorul!
Tocmai atunci vine un copil din clubul nostru sa ma intrebe ceva.Il chema Mark si avea sase ani.
Mark: Doamna sensei,Mi-young s-a lovit la picior si o doare daca calca pe el..
Eu: Hai repede sa vedem ce are!!
Am plecat repede la fetita si am luat-o in brate deoarece plangea.I-am sunat parintii si i-am rugat sa vina sa vedem ce facem. Au venit,mi-au spus ca au fost informati ca eu ii voi antrena pe copii si au spus ca merg la spital sa vada ce a patit. Le-am dat bani deoarece eu raspund de copii cat timp sun aici. Si m-am dus din noi la cei cinci baieti care ma asteptau pe banca.
Soobin: Deci chiar tu esti antrenoarea aici!
Eu: Da, va ajut cu ceva?
Yeonjun: Stii,am vrea sa ne inscriem si noi la karate si ne gandeam ca aici ne este si aproape de casa si e ok.
Eu: Bine,puteti sa va inscrieti aici! le-am spus pretul unui kimono si au fost de acord plus banii pe o luna de antrenamente. Nu ceream mult,am ramas pe pretul pe care ni l-a oferit si domnul sensei. Fix de ei am eu nevoie la antrenamente. Au ramas pe parcursul antrenamentului sa vada cum e.
Eu: Copii va rog sa repeteti kata 1 si kata 2 deoarece mergem la concurs cu ele si voi astia mai mari kata 7 si kata 8!
Ei: Bine!
Soobin: Si cum e sa fi campioana la karate?
Eu: Exact cum e sa fi si incepator!
Yeonjun: Adica?
Eu: Adica greu!
Unul dintre ei: Hei,noi nu ne-am prezentat!
Eu: Stiu asta,pe mine cred ca ma cunoasteti!
Ei: Da, ni s-a zis de cel putin zece ori sa nu va suparam!
Eu: Precautie.
Unul dintre: Eu ma numesc Kang Taehyun si am 17 ani
YOU ARE READING
Bad Girls and Good Boys
Novela JuvenilCe se intampla cand cei mai cuminti baieti din liceu se indregostesc de cele mai rele fete din liceu? Asta vom afla impreuna pe parcursul lecturii! Spoiler: Profesoara de karate Cover by: Kim_Sunny Da-ti un ochi pe la cartile lui Sunny,sunt super! ...