~~persp.Bianca~~
Am stat toata ziua in camera lovind sacul de box. Nu voiam sa aud de nimeni si nimic. Nu voiam clar sub nici o forma sa ma impac cu Hyunjin. Nu voiam sa trebuiasca sa am grija de Kai si restul. De ce sunt cea mai mare dintre frati? Nu voiam sa vad pe nimeni,viata mea e distrusa daca nu reusesc sa ma controlez la sange. Ma dureau deja palmele de la atata dat in sacul de box. Nu,nu vreau sa ma impac de loc cu Hyunjin chiar daca mi-a fost alaturi,in primul rand nu vreau sa ii creez probleme in famile si in al doile rand nu mai vreau pe nimeni acum. Maine din nou la liceu,bag piciorul in ea de viata. In cele din urma adorm. Aveam atatea griji. Am decis sa nu ma duc la liceu ca oricum,o absenta pe langa celelalte nu strica. Dimineata ma trezesc cu toata lumea langa mine.
Eu: Ce naiba? De ce sunteti toti aici?
Sonia: Poate pentru ca trebuie sa mergem la liceu si tu nu te-ai trezit.
Eu: Ahh,eu nu vin...mergeti voi copii,vin sa va scot de la scoala sau va descurcati?
Lisa: Sezi acasa!
Eu: Daca intreaba Hyunjin,Jeongin sau altcinneva unde sunt spuneti ca am avut ceva treaba de rezolvat,sa inteles?
All: Da!
Eu: Mno mergeti la liceu,aveti grija de voi,daca e ceva ma sunati!
Mi-am petrecut timpul acasa,in pat,la seriale. Se apropria ora de terminare a cursurilor. Mi-a venit asa o idee pe moment,sa ii zic lui Jisung sa ma astepte in centru si sa mergem sa bem la un bar,nu de alta dar e cel mai mare dintre baieti,de il iau pe Kai cu mine din doua inghitituri vede pitici in frigider. Il sun si il intreb daca vrea sa bea cu mine,imi spune ca da si ii zic sa ma astepte in centru. Ma imbrac repede si ma duc dupa ce ajung ceilalti acasa.
Nu imi era frica ca am sa ma imbat deoarece stiu o smecherie pentru a nu ma imbata rapid. Cu schema asta pot bea maxim patru ore in continuu fara sa ma fac varza. Bine ma imbat dar nu ca naiba. Ajung si il vad pe Jisung.
Jisung: Ba eu am grija de tine daca te imbeti!
*In mintea mea: Vedem noi cine se imbata primul*
Ne asezam la o masa si comandam doua sticle de soju. In scurt timp din doua sticle se facura opt. Jisung abia statea pe picioare si eu eram numai putin ametita in rest puteam sa judec ce se intampla in jurul meu. Dupa ce mi-am mai luat o sticla de soju si am dat-o pe gat l-am luat in carca si am plecat spre casa. Toata lumea se uita la noi,bine parea oricum ciudat,adica o fata duce un baiat in spate. Deja se facu seara, am ajuns acasa,l-am pus in pat pe Han si m-am dus sa mananc ceva. Dau sa inghit muscatura ce tocmai am introdus-o in gura dar era sa ma inec. Lisa,Sonia si Kai se uitau la mine cu o fata d-aia de ,, Unde ati fost?".
Eu: Frate,nu poate manca omul de voi in casa asta...
Kai: Unde ati fost?
Eu: In centru la bar.
Sonia: De ce ati baut?
Eu: Pentru ca de ce nu?
Lisa: De ce l-ai implicat si pe el?
Eu: Pentru ca stiti ce durere e sa bei singur! Am plecat sa dorm,paa!
Lisa: E abia ora 20!
Eu: Pentru cineva care nu a baut 3 ore e o nimica toata dar pentru mine,eu care abia ma imbat e obositor!
All: Noapte buna!
Eu: Ms,la fel!
YOU ARE READING
Bad Girls and Good Boys
Novela JuvenilCe se intampla cand cei mai cuminti baieti din liceu se indregostesc de cele mai rele fete din liceu? Asta vom afla impreuna pe parcursul lecturii! Spoiler: Profesoara de karate Cover by: Kim_Sunny Da-ti un ochi pe la cartile lui Sunny,sunt super! ...