❣️السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ❣️
Yedinci alıntımız buyurun okumaya...
Bu yazım meclisten içeridir.
Dinde göz önünde olanların, dikkatli davranması gerekir. Sadece kendilerinin değil, ailelerinin de dikkatli davranması gerekir.
Peygamber efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem'in eşlerine yapılan bu uyarı, tarihsel bir uyarıdan ibaret değildir.
Peygamber efendimiz otorite idi. Yönetici idi. Bir taraftan devlet başkanı iken, diğer taraftan da halife idi. Bir taraftan Mescidi Nebevi'de imam iken, diğer taraftan fetva veren bir müftü idi. Bir taraftan kürsüde vaiz, diğer taraftan savaşta komutan idi... Bu konumuna uygun olarak eşleri de First Lady sayılırdı. Eşlerin tutum ve davranışları, peygamber efendimiz ile direk alakalı olacağından, her istediklerini yapamazlardı. Allah teala da onlara bu konuda (yani her istediklerinin yerine gelmeyeceği konusunda) bir hatırlatmada bulundu.
Misyon sahibi kadınlar, diğer kadınlar gibi değildir.
Ey şeyh eşleri, sizler diğer kadınlar gibi değilsiniz!
Ey müftü eşleri, sizler diğer kadınlar gibi değilsiniz!
Ey vaiz eşleri, sizler diğer kadınlar gibi değilsiniz!
Ey imam eşleri, sizler diğer kadınlar gibi değilsiniz!
Ey müezzin eşleri, sizler diğer kadınlar gibi değilsiniz!
Ey Kuran Kursu öğretmeni hanımlar, sizler diğer kadınlar gibi değilsiniz!Sizler eşlerinizi temsil ediyorsunuz. Eşinizin yaptığı işe uygun işler yapmalı, davranışlar sergilemeli ve ona uygun bir hayat sürmelisiniz.
Diğer kadınlar gibi giyinemez, diğer kadınlar gibi dünyalık mal mülk için ısrar edemez, diğer kadınlar gibi sokaklarda istediğiniz gibi giyinip gezemezsiniz. Hem madem alimler peygamber varisleridir. Sizler de peygamber eşlerinin varisleri değil misiniz?
Kafanızda uydu anteni gibi gözlük, kısa pardesü, açık bacak, şeffaf/transparan kıyafet, dar ve albenili rengarenk giyinemezsiniz. Çünkü sizler diğer kadınlar gibi değilsiniz. Sizler göz önünde olanların eşlerisiniz.
Sohbet ortamlarında diğer kadınlar gibi dedikodu yapamaz, mal ve sahip olduğunuz imkanlar ile övünemez, sahip olmadığınız şeyler için de şikayette bulunamazsınız.
Çünkü sizler misyon sahibisiniz ya da misyon sahibi kimselerin eşlerisiniz.
Murat Padak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📚Oku Öğren Amel et!!!
General Fiction🍃السلام عليكم ورحمة الله وبركاته🍃 Kalbinde Allah'a ve Resulüne imanı olan Müslüman bazen ister istemezse gaflete düşülebiliyor. Bu gafletten kurtulmak için imanımızı tazelip kuvvetli olması lazım. Peki bunu nasıl yapabiliriz? Rabbimizin bize su...