🍃SAĞLAM İMAN ve ALLAH'A GÜVENİP DAYANMAK🍃

24 10 0
                                    

     💙 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 💙

Nasılsınz? Mümin Kardeşlerim...
Rabbim ilmi muhabbetimizi hayrlı mübarek etsin. Güzel bir şekilde anlayıp amel edenlerden eylesin...

O zaman başlıyorum:

*أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الْعَظِيمَ  وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. ( ١٠٠)

"Azim olan Allah'tan bağışlanma diliyor. O'na tövbe ediyorum." (100 kere)

* لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ، وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ،(١٠٠)

"Allah'tan başka ilah yoktur. Tektir şirki(ortağı) yoktur. Mülk O'nundur ve hamd O'nadır. O her şeye Kadir'dir."(100 kere)

Efendimiz Hz. Muhammed Mustafa (sav) salavat getirelim. İnşaallah...

* اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ النَّبِيِّ  وَعَلَى آله وصحبه وسلم (١٠٠)

"Salat ve selam Peygamberimiz Hz. Muhammed (sav) 'in ailesine ve ashabının üzerine olsun." (100 kere)

Rabbim kabul buyursun. (Amin Amin Amin... )

اَلْحَمْدُ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى رَسُولِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى اٰلِهِ وَاَصْحَابِهِ اَجْمَعِينَ

 صَلُّوا عَلَى رَسُولِنَا مُحَمَّدٍ     
     
( Burada Resullah ﷺ a salavat getirilir.)

صَلُّوا عَلَى طَبِيبِ قُلُوبِنَا مُحَمَّدٍ

      ( Burada Resullah ﷺ a salavat getirilir.)

 صَلُّوا عَلَى شَفِيعِ ذُنُوبِنَا مُحَمَّدٍ

      ( Burada Resullah ﷺ a salavat getirilir.)

 رَبِّ اشْرَحْ لِى صَدْرِى وَيَسِّرْ لِى اَمْرِى وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِى يَفْقَهُوا قَوْلِى

 سُبْحَانَكَ لَاعِلْمَ لَنَا اِلاَّ مَا عَلَّمْتَنَا اِنَّكَ اَنْتَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ

 سُبْحَانَكَ لاَ فَهْمَ لَنَا اِلاَّ مَا فَهَّمْتَنَا اِنَّكَ اَنْتَ الْجَوَادُ الْكَرِيمُ

  أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيم 

 بسم الله الرحمن الرحيم

"Alemlerin Rabbim Allah'a hamdolsn.
Salat ve selam Peygamberimiz Hz. Muhammed (s.a.v )'in ailesinin ve bütün ashabının üzerine olsun.
Peygamberimiz Hz. Muhammed (s.a.v)' e salat getirin.
Kalplerin tabibi Hz. Muhammed (s.a.v) 'e salat getirin.
Günahlarımızın şefaatçisi Hz. Muhammed (s.a.v)' e salat getirin.
Ey Rabbim! Göğsümü ferah eyle, işimi kolaylaştır.
Dilimin bağını çöz de sözümü anlasınlar.
(Ya Rabbi) Seni noksan sıfatlardan tenzih ederim.
Senin bize öğrettiğinin dışında bizim ilmimiz yoktur. Şüphesiz Sen, her şeyi en iyi bilen, her işi hikmetli olansın.
(Ya Rabbi) Seni noksan sıfatlardan tenzih ederim.
Senin bize gerçeği anlattığının dışında bizim anlama imkanımız yoktur. Şüphesiz Sen çok cömertsin ve çok ikram sahibisin.
Kovulmuş Şeytandan Allah'a sığınırım. Rahman Rahim Allah'ın adı ile. "

📚Oku Öğren Amel et!!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin