~Noah szemszögéből~Már nagyon vártam a bulit. Lefürödtem,felöltöztem és megcsináltam még a mellékes dolgokat is(fogmosás stb.).
Amikor megérkeztünk Anniékhez el fogott egy nagyon furcsa érzés. Izgultam,de nem tudtam,hogy mitől és,hogy miért.
Kiszálltunk a kocsiból Erickkel mire kinyílt az ajtó. Rögtön megakadt a szemem Annin. Egy nagyon dögös bordó ruha volt rajta ami oldalt és elől kivágott volt. A ruha olyan rövid volt,hogy a karcsú lábait is kivillantotta.
Te jóég! Ő az egyik lejobb barátom! Ilyenekre nem gondolhatok!
Anna,Emily,Lili: Sziasztok!
Én,Erick: Sziasztok!
Erick: Nagyon jól néztek ki!
Végig csak őt néztem.
Majd a lányok megöleltek minket. Amikor An ölelt meg engem a fülembe súgott valamit:
Anna: Jól nézel ki!
Én: Hát én se mondhatok neked mást!
Az ölelkezésünk végén láttam,hogy bepirult. Mi van? Az én bókomtól bepirult?
Próbáltam magam lebeszélni erről: Nem kell mindent félreértened Noah! Biztos nem miattam van!Anna: Én ülök elől!
Erick: Héééé az az én helyem!
Anna: Bocsi,de most már nem!
Lili: Döntsétek már el,én mihamarabb a buliban akarok lenni.
An rögtön behuppant előlre és így eldölt,hogy ő fog elől ülni.Will tartotta a bulit. Már nagyon sokan voltak ott. Mindenki kiszállt a kocsiból csak Anna nem.
Én: Nem akarsz kiszállni?
Anna: Én akarok,csak nem tudok. A beülés könnyű volt,de kiszállni nem tudok villatás nélkül.
Beálltam elé,levettem a dzsekim majd a lábára tettem.
Anna: Köszi ez életmentő volt.
Mire megfogta az arcomat és adott rá egy puszit. Hirtelen elkezdett ott bizseregni az arcom.
A gondolatmenetemet An szakította meg.
Anna: Gyere bulizzunk!
Megfogta a kezemet és behúzott a házba.
Rögtön megtaláltuk a többieket.
Odamentem Erickhez,Anna meg a lányokhoz. Megint azon kaptam magam,hogy őt nézem. Mi van velem? Eddig sose viselkedtem így.
A lányok már megitták az első körüket...majd még egyet...és még egyet...
(?): Szia,van kedved táncolni?
Én: Ömm...persze. Hogy hívnak egyébként?
(?): Kate vagyok. És te pedig....
Én: Noah.
Kate megfogta a kezem majd a táncparkettre húzott. A kezeimet a derekára tette majd a karját összekulcsolta a nyakam körül. Már egy jó ideje táncoltunk amikor valaki szólt nekem.
Emily: Bocsi,hogy megzavarlak titeket,de Anna nincs jól.
Én: Mennyit ivott?
Emily: Hát....
Én: Hol van?
Emily: Kint a kertben.
Én: Oké azonnal megyek.
Majd elment Emily. Ott hagytam egyedül Katet minden magyarázat nélkül. A konyhában megtaláltam Ericket.
Én: Bocs tesó,de most le kell lépnem.
Erick: Miért?
Én: Anna nincs jól.
Erick: Jól van akkor menj a csajodhoz.
Én: Nem a csajom,csak a legjobb barátom.
Majd ott hagytam.A kertben rögtön megtaláltam őt és Emilyt.
Én: Hagyd majd én innentől átveszem!
Emily: Oké. Azt mondta Anna még a buli előtt,hogy a szülei nincsenek otthon és a testvére se fog szerinte most este hazamenni.
Én: Oké,köszi az infót.
Levettem a dzsekim és a dereka köré kötöttem majd mennyasszony pózba felemeltem.Betettem hátra a kocsiba és haza vittem.
Kiemeltem a kocsiból és megint mennyasszony pózban fogtam. Felvittem az ajtóig és a pótkulccsal(ami egy virágvázában volt) kinyitottam az ajtót és bementünk.
Felvittem a szobájába és lefektettem az ágyára. Levettem a magassarkúját. Mivel nem hagyhattam,hogy abban a ruhájában aludjon ezért megpróbáltam felállítani és rávenni,hogy öltözzön át.
Én: Gyerünk An. Csak pár perc lenne az egész. Csak annyi,hogy felállsz és átöltöznél.
Anna: Ne...nem megy.
Én: Akkor legalább csak állj fel.
Mire nagy nehezen felállt.
Kivettem a szekrényéből egy nagyobb méretű pólót és egy rövidnadrágot. Még szerencse,hogy tudom,hogy mi hol van a szekrényében!
Megfordítottam majd lehúztam a ruha cipzárját annyira,hogy a két kezét ki tudja húzni belőle. Amikor kihúzta ráadtam a pólót. Lehúztam teljesen a cipzárt és levettem róla a ruhát. Szembe fordítottam magammal majd a rövidnadrágját próbáltam volna ráadni amikor megszólalt.
Anna: Az már nem kell!
Én: De....
Anna: Jó ez így.
Mivel nem akartam ellenkezni vele ezért ráhagytam. Lefektettem megint az ágyába és betakartam. Már mentem volna el amikor szólt nekem.
Anna: Noah..ne..nem tudnál..ma..maradni egy kicsit?
Noah: Ameddig csak szeretnéd.
Befeküdtem mellé az ágyba,mire rátette a fejét a mellkasomra és a két kezével átkarolta a derekam. Nem kellett sok és már be is aludt. De aranyos amikor alszik! Adtam egy puszit a homlokára mire még jobban magához húzott.
Nem sok kellett mire én is bealudtam...Sziasztok! Itt a második rész! Ha tetszik akkor vote! A helyesírási hibákért bocsi! Nemsokára hozom nektek a következő részt is!
By: _Hanna_527
YOU ARE READING
Változó barátság
RomanceAnna Montgomery és Noah Smith nagyon jó barátságot ápolnak. De mi van akkor ha minden kezd megváltozni? Ugyanúgy barátok maradnak? Mi fog történni ezek után? Ha érdekel egy barátok között kibontakozó szerelem akkor érdemes beleolvasnod!!!