/Erick: Mondhatni igen. De figyi most ne beszéljünk erről. Inkább beszéljünk rólad. Van már valami csaj?
Én: Hát ami azt illeti....../Erick: Na ki az?
Noah: Nincs semmi köztünk csak na....
Mondtam neki egy félrehúzott mosollyal. Nem akarom elmondani,hogy mit kezdek el érezni Anna iránt. Ki tudja,hogy reagálna rá!
Erick: Jól van tesó ezt a beszélgetést most megúsztad! Na de menjünk oda Emilyékhez.
Noah: Na zsaljunk!Amikor odaértünk meghallottam,hogy miről beszélnek:
Emily: A mi Annink végre randizni fog álmai pasijával!
Én: Ki fog randizni kivel?
Muszáj volt megkérdeznem.
Lili: Anni Willel.
Én: Hogy hogy?
Anni azzal a seggfejjel fog randizni??!!! Nem tudtam másra gondolni csak arra,hogy szétverem a fejét Willnek ha bántani meri Annát. Na és megint előjött ez a fura érzés. Miért érdekel ennyire engem az,hogy An kivel randizik? Végülis nincs beleszólásom ebbe.
Anna: Azt mondta gyönyörű voltam a buliban és elhívott randizni.
Erick: Na és mit fogsz felvenni?
Ekkor beugrott a buli. Milyen gyönyörű volt An. Nem azért mert alig takarta őt a ruha,hanem úgy alapjáraton. Sugárzott belőle a szépség. Mikre gondolok? Abba kell hagynom ezt az egészet!
Anna: Ahhjjj basszus! Erre nem is gondoltam! Lányok eltudtok jönni velem suli után ruhát venni?
Emily: Bocsi,de nekem nem jó. Találkozóm lesz.
Anna: Lili na és neked?
Lili: Bocsi,most nekem se jó. Zoéra kell vigyáznom ameddig a szüleink nincsenek itthon.
Anna: Erick?
Erick: Egy haverral találkozok.
Anna: Noah?
Én: Úgy látszik ez a te szerencse napod,mert nincs semmi programom délutánra.
Anna: Köszi!
Megölelt. Nagyon megnyugtatott. Már nem gondoltam arra,hogy Willel fog randizni. Az ölelésünket a csengő zavarta meg. Hogy miért mindig ilyen kellemes pillanatokat zavar meg az a hülye csengő?!Elmentünk órára. Amikor vége lett a napnak elindultunk Annivel vásárolni.
YOU ARE READING
Változó barátság
RomanceAnna Montgomery és Noah Smith nagyon jó barátságot ápolnak. De mi van akkor ha minden kezd megváltozni? Ugyanúgy barátok maradnak? Mi fog történni ezek után? Ha érdekel egy barátok között kibontakozó szerelem akkor érdemes beleolvasnod!!!