XIV.

820 17 2
                                    


~Noah szemszögéből~

Éppen vártuk Annát amikor megjelent...WILLEL? Miért hívta meg? Miért van úgy a kezük? Csak nem összejöttek?...Mi ütött belém?! Te jó ég! Hiszen azt csinál amit akar!

Én: Ő meg mit keres itt?
Súgtam a fülébe miközben Annáék közeledtek felénk.
Erick: Nem tudom haver. Ez nekem is új! De héé várjunk csak....csak nem féltékeny vagy?
Huzogatta a szemöldökét fel és le.
Én: Én nem csak kíváncsi vagyok.
Erick: Aha persze. Rosszul hazudsz!
Mondta egy önelégült mosollyal.
Én: Befogod vagy beverjek neked?
Erick: Nyugi már csak vicceltem.
Tette fel a két kezét védekezőleg.

Anna: Sziasztok!
Will: Sziasztok!
Anna: Nem baj ha velünk tart Will is?
Mondta mosolyogva.
,,Óhh de még mennyire baj! Mi van? Úgy látszik tényleg igaza van Ericknek!"
Gondolkodtam magamban.
Emily,Lili: Nem,nyugodtan.
Erick: Persze,nem baj.
,,Most komolyan? Még ő se ellenzi?"
Mivel nem akartam,hogy elszóljam magam ezért csak bólintottam egyet.

Még mindig kéz a kézbe jöttek utánunk. A mozi előtt megálltunk.

Lili: Na mit nézünk meg?
Erick: Valami horrort!
Anna,Lili,Emily: NEEEMMM!
Mondták kórusban a választ.
Will odahajolt An füléhez és belesúgott valamit. Alig érthetően,de pár részletet kivettem belőle:

Will: ...nyugi nem kell félned....majd én megvédelek....
Anna teljesen elpirult és mosolyogva bólogatott.
Erick: Mivel hatan vagyunk ezért szavazzunk! Ki szavaz romantikus filmre?
Emily és Lili jelentkezett. A lányok könyörgően néztek Annára,aki csak Will felé biccentett. A lányok csak kacsintottak rá és elmosolyodtak. Ezek meg mi szent sz*rt csináltak itt az előbb? Ez valami titkos,lányos beszélgetés volt? Na mindegy. Sosem értettem a lányokat,hogy ezt miért csinálják.
Erick: Na és ki szavaz a horror filmre?
Will,Anna,Erick és én nyújtottuk fel a kezünket.
Erick: Akkor ez eldőlt!

Az Átok házát választottuk ki. (Író: Hirtelen ez a horror film jutott eszembe xdd)
Megvettük a popcornokat és a kólákat és mentünk a terembe.
Én: 8.sor....8.sor...Áá meg van!
Olyan szerencsétlenek voltunk,hogy nem foglaltuk le előre a helyeket. Így Anna,Will és Emily a 7.sorban kaptak helyett,míg Erick,Lili és én a 8.sorban.
Emily: Lili nem cserélnénk helyett?
Lili: Miért?
Emily: Mert...mert a nyolc a szerencse számom.
Sándít róla,hogy csak hazudik.
Lili: Oké gyere!
,,Na de jó! Így már én is egy fölösleges harmadik leszek. Gyertyát na tartsak nekik? Komolyan mondom ez olyan mint egy dupla randi két plusz fővel akik csak néznek ki a fejükből!"
Miután lenyugodtam egy kicsit elkezdődött a film. A filmmel nem volt bajom,sőt nagyon tetszett. Tudni kell,hogy én imádom a horrorokat,de egyébként mindenféle filmet szeretek.

A film alatt végig szar érzésem volt. Anna az ijesztő részeknél folyamatosan Willhez bújt...helyettem...Will karolta őt át...Will fogta a kezét...
De én miért gondolok már megint ilyenekre? Hiszen mi nem vagyunk együtt...Mi csak barátok vagyunk és ennyi...

Amikor vége lett a filmnek,kimentünk a teremből és elindultunk a plázától nem messze lévő pizzázóig. Megrendeltük a pizzákat és beszélgettünk. Már egy fél óra is eltelhetett amikor Willnek el kellett menni,mert volt valami dolga.
Mi folytattuk tovább a beszélgetést.

Emily: Hogy hogy elhoztad magaddal Willt?
,,Na ez egy nagyon jó kérdés!"
Gondoltam magamban.
Anna: Hát elhívott talizni pont ma,de mondtam neki,hogy ma veletek találkozok és ebből végül az lett,hogy elhívtam ide.
Erick: Fogtok majd jönni a jövő heti meccsre?
Lili: Na ná,hogy megyünk! Lesz utána buli?
Erre mindenki felnevetett.
Lili: Héé most mi az?
Anna: Semmi Lili. Inkább hagyjuk!
Emily: Kinél lesz?
Én: Most talán Davenél lesz.
Erick: Ja ja,ott lesz nála tartva.

Még egy kicsit beszélgettünk. Nem sokára el is indultunk. Az eső kint ömlött és persze,hogy senki se hozott magával esernyőt.

Anna: Basszus!
Lili: Még szerencse,hogy itt lakok egy sarokkal arrébb! Addig csak nem ázok sz*rrá! Na megyek sziasztok!
Mindenki: Szia!
Erick: Én elviszem Emilyt haza!
Megfogta a lány kezét.
Emily: Majd írj!
Nézett a mellettem álló Annára.
Erick,Emily: Sziasztok!
Anna,én: Sziasztok!
Anna: Nekem meg marad a busz!
Forgatta a szemét.
Én: Nem kell,majd hazaviszlek!
Anna: De tényleg nem fontos!
Szembefordult velem és a szemembe nézett.
Én: De tényleg haza foglak vinni!
Elmosolyodott.
Anna: Néha nagyon makacs vagy. Tudsz róla?
Én: De te így szeretsz!
Anna: Sőt még az egód is nagy!
Majd beleboxolt a vállamba. Erre mind a ketten felnevettünk.
Én: Na gyere menjünk!

Elkezdtünk szaladni az esőben a parkolóház felé ami innen messze volt.
Volt rajtam egy fekete bőrdzseki amit levettem és a fejünk felé tartottam. Gyorsan odaértünk a parkolóhoz. Ahogy mentünk a kocsimhoz hirtelen kitört belőlünk a nevetés. Gondolom az emberek ha láttak volna biztos hülyének néztek volna minket.

Anna: Olyan vagy mint egy ázott kutya!
Majd közelebb jött hozzám és megborzolta a hajam.
Én: Te se vagy különb!
Mind a ketten nevetve érkeztünk meg a kocsimhoz. Beszálltunk és indultunk is hozzájuk. Olyan 15 perc múlva meg is érkeztünk. Felkísértem a bejárati ajtóhoz mire An megszólalt:

Anna: Nincs kedved bejönni?
Én: Ha nem zavarok...
Anna: Te sose zavarsz!
Megfogta a kezem és behúzott a házba.

_________________________________________

Sziasztok!
Tudom rég volt már rész,amit nagyon sajnálok! De most itt van a folytatás. Remélem tetszeni fog nektek! A hibákért előre is bocsi!💞

_Hanna_527

Változó barátságМесто, где живут истории. Откройте их для себя