XI.

822 18 0
                                    


~Anna szemszögéből~

Megérkeztünk. Érdekes,de most Noah ki tudta magát csatolni.

Mivel féltem tőle,hogy elesik,ezért jó szorosan átkaroltam a derekánál. Hiába részeg,de nagyon jó érzés volt. Lehetet rajta érezni a férfias illatát és a pia szagát. Nem tudom miért,de a közelsége mindig elvarázsol. Ahh megint kezdődik ez...

Sikeresen beértünk a házba....és ettől tartottam a legjobban...Noah kezdte feladni a harcot a sétálás ellen.

Én: Gyere! Már csak az emeletre kell felmennünk!
Noah: Dhee már nhem bírok!
Én: Na gyere!

Elkezdtem magam után húzni a lépcsőn. Éreztem,hogy megint engem néz.

Én: Hogy hogy most bírsz sétálni?
Hátranéztem és láttam ahogy mosolyog.
Noah: Van motivációm!
Majd rám kacsintott és perverz mosollyal nézett.
Én: Ahjj ha ez kell neked! De csak fogd be és gyere utánam!
Noah: Okhé főnök!

Felértünk a szobájába.

Én: Rád férne egy zuhany és akkor legalább nem bűzlenél az alkoholtól!
Noah: Haha nagyon vicces vagy!
Én: Én? Mindig!

Majd bement Noah a fürdőbe.

~Noah szemszögéből~

Nagyon jól esett ez a zuhany. Kicsit,mintha józanodtam volna tőle. Már azért tisztábban is gondolkodtam. De ez nem is meglepő. Jól bírom a piát...vagyis az elején nem,de aztán hamar elkezdek kijózanodni.

Amikor kész lettem kimentem. Nem volt rajtam felső csak egy boxer. Anna ott ült az ágyamon és amikor kijöttem a szeme egyből a felsőtestemre tapadt.

~Anna szemszögéből~

Amikor kijött Noah a fürdőből nem hittem a szememnek. Félmeztelen volt! Mindig is tudtam,hogy Noah izmos de,hogy ennyire! Nagyom szépen kidolgozta a hasát. Hogy ez eddig nekem,hogy nem tűnt fel? Jaa meg van azért,mert akkor nem kavarogtak ilyen hülye érzések bennem....a gondolkodásomból ő zavart meg:

Noah: Eleget bámultál?
Mondta mosolyogva és a hajába túrt.
Én: Mi? Én ne..nem is néztelek. Csak...
Noah: Oké,nyugi!
Én: Na én megyek szerintem!
Noah: Mégis hova?
Én: Hát haza!
Noah: De gyalog?
Én: Nem,mert ha sietek talán elérem a buszt.
Noah: Na nem! Nem mész sehova! Főként nem ebben a ruhádban! Az első ember a buszon megerőszakolna!
Én: Nyugi nem fog történni semmi!
Noah: Nem azt már nem! Majd holnap reggel hazaviszlek!
Én: De...
Noah: Semmi de! Itt maradsz és kész!
Én: Ahogy akarod!
Tettem fel két a kezem védekezőleg.
Én: Jó gyorsan megjózanodtál!
Nevettem el magam.
Noah: Tudod egy picit gyorsan józanodok bármennyit is ittam!
Ezen már mindketten nevettünk.
Én: Tudsz adni valami pizsamát,mert tudod múltkor hazavittem kimosni a csereruhám és nem hoztam vissza.
Noah: Ja igem máris.
Kivett nekem egy egy fekete pólót és hozzá egy szürke melegítő alsót.

Lezuhanyoztam majd kimentem. Egy picit nagy volt rám a pólója és a melegítő alsója. Ő már az ágyban feküdt.
Én: Lemegyek hozok fel neked gyógyszert.
Noah: Nem kell. Már vettem be.
Én: Ja jó.
Befeküdtem mellé az ágyba. Még egy kicsit beszélgettünk aztán mind a ketten bealudtunk.

Változó barátságWhere stories live. Discover now