След двайсет минути бях при Антъни. Както обикновено ме прегърна и целуна,това оправи деня ми и забравих за подлия мъж,с когото щях да живее цяла година.
-Клоуи колко си сладка, направо ще те схрускам, сладурчето ми.
- Благодаря, Антъни.
-Не ми благодари,а ела тук да те прегърна, съкровището ми.
Винаги ме прегръщаше и целуваше щом се видехме,но нищо повече.Не ме покани и веднъж на вечеря или за нещо повече от целувка. Защо, защо?
- Може ли да те попитам нещо?
-Да, разбира се!
-Ще излезеш ли с мен след снимките,искам да отидем на вечеря.
-С удоволствие.
Не мога да повярвам най-после,ще излезем на среща,а след нея?! Нямах търпение да свършат снимките и с него да останем насаме.
- Чудесно, благодаря,че не ми отказа.
Да му откажа ли?Та аз откога чакам това,как бих могла да му откажа? Тялото ми копнее за него.
След като се разбрахме за довечера,се разделихме и аз
отидох за прическа и грим. Тъй като снимките бяха навън, всичко допълнително се усложняваше. Вятъра много бързо разваляше прическата ми и коафьор непрекъснато стоеше наоколо,за да оправя щръкналите ми кичури коса.Освен гримьор и фризьор, задължително имаше и един стилист, които носеше дрехите,обувките и аксесоарите за съответния модел, и марка за която се снимаше, и рекламата.
Ами тези шест часа бяха най дългите в живота ми, непрекъснато мислех за Антъни и за нещата които можем да правим след вечерята. Дори бих казала,че изобщо не исках да ходим на вечеря,а да го замъкна към стаята ми,а той да ме чука бурно и необуздано.
Но, ако направя това няма ли да изглеждам жалка в очите му или голяма мръсница?!
Снимките свършиха и аз тръгнах към колата,докато вървях някой крещеше името ми и се обърнах,за да видя кой е.
- Кло, почакай,аз ще те закарам разбрах се с Джон.
-Добре,хайде.
Влязохме в колата, настанихме се и той тръгна към жилището ми.
-Клоуи, много се вълнувам, всъщност така като те гледам мисля,че искам да вечерям с теб.
-Не ми пука,мисли ме за мръсница,ако искаш.
Нахвърлих му се,той отби в страни колата и започнахме да се целуваме, страстно.
YOU ARE READING
СЪСЕДКАТА
RomanceКлоуи Карамайкъл новата съседка на Стив Джеферсън.Тя е секси и адски гореща.Мъжете се бият за вниманието ѝ,един поглед ги кара да полудяват.Спомените за нея обсебват мъжете,дълго след като са я видели. Но какво ще се случи със Стив?След като това с...