Както и да е! Предполагам,че поне ще успея да издържа на досадните му забележки. Все пак няма да ми направи нищо?
Настаних се на креслото и зачаках Стив.Не след дълго дойде ,по панталон и мокасини,а нагоре чисто гол.
И колко е наперен,мили Боже как ще се стърпя да не му избода очите?Дойде при мен и ми се усмихваше ехидно.
-Как си?
-Не искам да говоря с теб.
-Но,не са ли ти казвали,че първо трябва да се запознаеш с другия модел,за да бъдат снимките истински.
-Не ме интересува какви ще са снимките ти,мразя те.
-О,коте недей така.Обиждаш ме,ще ме разтройш?!
-О моля те,ти си толкова самовлюбен,че това е невъзможно.
-Сега ще се забавляваме ли?
-Пфффф...
-Антъни,кажи на фотографа,че ние сме готови.
-Разбира се братле.
- Братле? От кога сте толкова близки?
-Той е готин тип,с изключение,че се е захванал с теб.Но бързо ще го разкарам.
-Да не си посмял,само да си му направил нещо.
-Не скачай веднага, сладурчето ми.
Фотографа отиде и ги прекъсна в разгара на спора им.
-И така господине,какви желаете да бъдат позите?
-Ами като за начало,нека седне в скута ми и може би да се притиска до гърдите ми.
-Да това е адски секси.Кло сядай.
- Мразя те,мразя те....
Процедих през здраво стиснатите ми зъби,за да не ме чуе някой друг освен този който трябва.
Настаних се хубаво в скута му и не след дълго докато онзи с камерата се въртеше около нас и очите на Стив не спираха да шарят из доста оскъдно облеченото ми тяло, започнах да усещам възбудения му член под себе си.
Не мога да повярвам как може да се случва? Сякаш не стигаше,че съм го яхнала,ами глупавия фотограф измисли и нова пикантна позичка.
В която аз съм под него на пода,а той ме целува между гърдите-"само за пред камерата" уж,но аз друго усетих.
YOU ARE READING
СЪСЕДКАТА
RomanceКлоуи Карамайкъл новата съседка на Стив Джеферсън.Тя е секси и адски гореща.Мъжете се бият за вниманието ѝ,един поглед ги кара да полудяват.Спомените за нея обсебват мъжете,дълго след като са я видели. Но какво ще се случи със Стив?След като това с...