Глава 4

2K 53 4
                                    

-Но какво за Бога носиш?

-Не си ли виждала вратовръзка?

-Виждала съм,но не разбирам глупавата ти усмивка и тази червена вратовръзка?

-Ще си поиграем.

-Какво,я стига,махни се!

Не мога да повярвам аз ли го казах?Не,че имаше голяма полза от всичко което избълбочих дотук де?Стив просто хвана китките ми с двете си силни ръце и ги завърза с вратовръзката.Исках да го пребия затова,че ме кара да правя такива неща с женен мъж, но и в същото време изпитвах ужасна възбуда,
той ме привлича,желанието да ме докосне още веднъж и да вкара езика си в устата ми ме подлудява.

Знам,че това което искам е неправилно и нещата които си мисля са забранени,но за всичко е виновен той.Толкова е секси,а сякаш това не стигаше,но и нещо в него ме караше да го искам още повече. Излъчваше някаква тайнственост и загадка,не можех да преценя какво ще направи или какво е намислил.

Когато преди малко си тръгна така внезапно,реших,че ще ме остави,а вместо това дойде с вратовръзка тук.Що за човек е?

-Сега ще се позабавляваме, искаш ли?!

-Не...!

-Защо ли те питам, естествено,че искаш.

-Не ме ли чу?

-Чух те,искаш го. Виждам копнежа в очите ти,просто се бориш със самата себе си.

-Ти си женен,признавам,че ако не беше нямаше да се замислям и щях да ти се хвърля веднага,но сега не....

Спря думите ми с пръст и не ме остави да продължа.

-Не знаеш нищо,за мен. Затова не ме спирай,ще те имам със съпротивата ти и без нея.

-Аз не съм такава.

-Но ме желаеш и то много,бих казал отчаяно, захарчето ми.

След като каза последното усетих пръстите му върху триъгълника си, Господи той ме масажираше с кръгообразни движения.Не играеше честно,не мога да издържа на това удоволствие,без тялото ми да започне да се гърчи от наслада. Съмнявам се че има жена, която да може да издържи?!

СЪСЕДКАТАOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz