- Ще целуна всяко място от тялото ти,мила моя.
-Ох-ох-охх!Да, знаеш какво правиш.
Вкара пръста си в нея и се приведе над бедрата ѝ. Впи устни в мократа ѝ и влажна плът,а тя извика в отговор.
-О,да,да захарчето ми,искам да те чуя как крещиш от мен.
-Антъни, Антъни....
-Кло, името ми произнесено от твойте устни звучи толкова красиво и възбуждащо.
-Антъни,Ан....
Запуши устата ми със своята и не ми позволи да продължа да стена името му. Настани се върху тялото ми,а ръцете му бродеха из тялото ми. Докосна ме навсякъде, ръцете му оставяха огнени следи след себе си.
-Не издържам повече Кло,това е мъчение.
-За теб?Мъчение е за мен.Не е честно да ме опипваш по този начин и да не си в мен.
-Ти си невероятна.
Изправи се,седна на колене и намести члена си в началото на утробата ми.Влезе рязко в мен,но не ме заболя, защото бях адски възбудена и мокра.
Усещането беше все едно вкарвам близалка в устата си,преди да влезе не усещаш нищо,но след това усещаш вкуса ѝ и не искаш да я изваждаш от там.
По същия начин,се почувствах и с Антъни, усещах твърдостта му в себе си и исках да проникне все по-дълбоко и по-дълбоко в тялото ми.
Той задвижи темпото и се тласкаше все по-бързо и по-бързо в мен,виковете ми прераснаха от стенания в крясъци. Пристисках се към горещото му и потно тялото,забивах ноктите си в кожата му и оставях белези по целия му гръб.
От негова страна усещах,че това му харесва, защото ме хапеше по рамото и близваше кожата ми,слезе по надолу към гърдите ми и засмука лявото зърно.Бързо го стимулира и то набъбна,след което го стисна между зъбите си и това ме накара да изкрещя от екстаз.
Аз свърших,той ме изчука толкова бясно и мръсно.След миг усетих как течността му се разлива по бедрото и корема ми.И двамата достигнахме до оргазма си почти едновременно.
ESTÁS LEYENDO
СЪСЕДКАТА
RomanceКлоуи Карамайкъл новата съседка на Стив Джеферсън.Тя е секси и адски гореща.Мъжете се бият за вниманието ѝ,един поглед ги кара да полудяват.Спомените за нея обсебват мъжете,дълго след като са я видели. Но какво ще се случи със Стив?След като това с...