- Чувствам се страхотно!
-Аз също.
Надигнах глава,за да го целуна,а той се доближи до мен и впи устните си в мойте.След това се унесохме в съня.
По някое време се събудих и слязох,за чаша вода. Влязох в кухнята и в мрака успях да видя,че на масата има някого,да не би да е влязъл крадец?
Или може би това е Стив?Но защо ще стои на тъмно, какво цели? Намерих ключа за лампата и пуснах осветлението.
-Стив?
- Здравей кучко! Жребецът горе заспа ли,значи вече изцеди силите му?
-Моля,как смееш да ми говориш така? Вониш на алкохол.
Наистина миришеше ужасно,на вкиснало и непроветрено.Сякаш е стоял тук цяла нощ и е пил,а може би е направил точно това, защото имаше празна бутилка уиски до него.
-А как трябва да говоря с мръсница като теб?
-Вече преля чашата,кучи сине.
Зашлевих му един шамар,а той ме сграбчи за китките и положи на масата.
-Какво правиш?Пусни ме!
- Знаеш ли,че цяла нощ пия заради теб?!
-Не съм те карала да пиеш.
-Твойте викове ме вбесяваха още повече.Исках да се кача в стаята ти и да убия онзи нещастник там горе, който те чукаше толкова бясно.
-Моля,как смееш?!Ти ме използва,а сега ми държиш сметка? Какво нахалство и безочие?Веднага ме пусни.
-Ще те пусна,но не защото ти искаш.Пускам те, защото не искам да докосвам мръсното ти тяло,той те е пипал цяла нощ.Уверявам те,че това няма да бъде последната ни среща. Ще си отмъстя.
-Наистина си адски нагъл, би трябвало аз да ти отмъстя.
-Ти вече го направи сладурчето ми и сега е моят ред.Ще ти пожелая лека нощ и приятни сънища с твоя Антъни.
-Откъде знаеш как се казва?
-Скоро ще разбереш.До утре бейби.
-Гадняр, мразя те.
На излизане ми махна и чух как си подсвирква.
____________________________________
НЯКАКВИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ ЗА ТОВА, КОЕТО Е НАМИСЛИЛ СТИВ?АЗ ПОНЕЖЕ ЗНАМ СЕГА СЕ ЗАЛИВАМ ОТ СМЯХ!😂😂😂
DU LIEST GERADE
СЪСЕДКАТА
RomantikКлоуи Карамайкъл новата съседка на Стив Джеферсън.Тя е секси и адски гореща.Мъжете се бият за вниманието ѝ,един поглед ги кара да полудяват.Спомените за нея обсебват мъжете,дълго след като са я видели. Но какво ще се случи със Стив?След като това с...