-Мамка му,мамка му!
-Кло, стига!Какво толкова, просто някакви си снимки,нали вече всичко свърши?!
-Ох, Антъни и ти си един.
-Е какъв съм?
-Няма значение, тръгвам.
-До утре мила!
-До утре!
Какъв глупак?Как може да е толкова глупав,да не съм се ядосвала,това било просто фотосесия и нищо повече?!
Напротив това е много повече от една-две снимки. Днес ме унижиха по начин по който никога не са го правили.Той ме оприличи с проститутките и сега възнамерявам да му потърся сметка за стореното.
Нахълтах бясна в къщата,той се беше прибрал преди мен и ме чакаше седнал на бара в кухнята.Като го видях не издържах и му се нахвърлих, одрасках лицето му няколко пъти преди да успее да хване ръцете ми и да ме укроти. Кръв обагри лицето му от двете страни.
-Ах,ти подъл кучи сине!Как можа да се подиграеш така с мен?
-Какво толкова сладкишче,все пак си професионалист, всеки ден се снимаш в различни реклами, какво е една частна проекция?
-Негодник.
-По природа, съм такъв.
-Пусни ме!
- Веднага след като ти покажа продукта ни.
-Не,не искам да гледам.
-Но ще трябва.
Завъртя тялото ми с гръб към неговото и се притисна плътно към мен, винаги се прилепваше плътно към тялото ми и отново за мое учудване усещах възбудата му.
Притискаше ме плътно към плота и се протегна,за да вземе плика със снимките.Отвори го и извади около десет от него.
На първата, която хвана аз бях на пода,а той целуваше гърдите ми. Следващата беше още по пикантна,аз седяща на креслото с разкрачени крака а той между тях и сякаш това не стигаше,амин отгоре глупавия фотограф с неговите техники.Изглеждаше ужасно реалистично,все едно наистина ме смуче.
-Стив достатъчно,сега ме пусни.
-Ще те пусна когато реша. Харесват ли ти,аз мисля,че са се получили чудесно.На всяка снимка е уловен съществения момент,не мислиш ли?
-Не и искам да ме пуснеш. Изморена съм и смятам да се кача горе и да си почина.
-Аз имам друга идея,но щом си толкова уморена,ще ти спестя ходенето.
Взе ме на ръце, въпреки протестите ми и ме пренесе до стаята.
YOU ARE READING
СЪСЕДКАТА
RomanceКлоуи Карамайкъл новата съседка на Стив Джеферсън.Тя е секси и адски гореща.Мъжете се бият за вниманието ѝ,един поглед ги кара да полудяват.Спомените за нея обсебват мъжете,дълго след като са я видели. Но какво ще се случи със Стив?След като това с...