(Písnička nesouvisí s příběhem! Jen má stejný název!)
Jungkook- top
Taehyung- bottom,,Oheň a další oheň. Nic jiného nebylo vidět, zpytoval jsem své černé svědomí. Věděl jsem, že mě osud trestá za mé činy, ale i tak jsem některých nelitoval. Nebýt jeho, nikdy se to nestane. A tak se mě plamen dotkl. Umíral jsem s myšenkou na toho, jenž mou smrt způsobil.”
Sálem se rozezněl potlesk. Všichni zbožňovali příběhy jenž psal mladý profesor Kim.
Ve svých dvacetipěti letech učil! Ano na jedné z nejlepších univerzit.
Nebylo jen jedné žačky, co se na něj dívala se srdcemi v očích.
A nejen žaček. Jungkook který byl o čtyři roky mladší občas taky na svého profesora koukal.
Jenže si nedával moc velké nároky. Přece jen pan Kim byl jeho učitel.
Mohl ho obdivovat jak chtěl, ale stejně u něj neměl šanci.,,Kookie!”
Jungkook sebou trhl a rychle si sundal sluchátka.
,,Ahoj Anibet.”
,,Musím říct, že pan Kim se tentokrát opravdu překonal.”
,,Viď? Nechápu proč učí, mohl by být spisovatel.”
,,Ale to by jsme neměli koho okukovat.”
Anibet do Jungkooka drkla.
Jungkook se svojí orientací už nijak netajil. Byl už dospělý a coming outoval mnoha lidem.
,,Víš chtěla jsem se tě zeptat, jestli s námi půjdeš do Blue Sea na tu pařbu.”
Jungkook vložil svou hlavu do rukou.
Není to poprvé co ho Anibet někam zve.
,,Ani víš jak to dopadlo minule viď?”
,,Já vím! Ale teď nás tam jde víc, takže se nemůže stát nic strašného.”
Pravdou je, že nezáleželo na počtu. Přece jen, kdyby vás někdo cizí chtěl svést, přetáhnout a pak vás nechat, prostě to udělá a je mu jedno tvých kamarádů.
Anibet neměla tolik rozumu jako Jungkook, ale odvahy a kuráže měla dost.
Taky byla tvrdohlavá a dostala co chtěla. Takže když rozhodla, že jí Jungkook bude doprovázet, musel jí poslechnout.
,,No sejdem se v šest před tvým domem.”
řekla a s úsměvem odešla.Jungkook si rozhodl ještě koupit nějáký ten oběd, což byl ramen.
Prakticky se ničím jiným neživil.
Miloval ho k snídani, obědu i večeři.
,,Ahoj Jungkooku.”
Jungkook se opět lekl, div svůj rámen nepřevrátil.
,,Promiň, že jsem tě vylekal.”
,,D-dobrý den, pane profesore.”
Pan Kim se neocitl nablízku zrovna vhod.
,,Chodíš sem často, občas by jsi měl svou stravu prostřídat.”
Jungkook si zahanbeně hrál s tyčkami.
,,Jestli chceš, můžeš někdy přijít ke mě na oběd. Vykouzlím toho na talíři hodně, jenom dnes jsem měl chuť si zajít na ramen.”
Jungkook s rudými tvářemi přikývl.
,,Rád n-někdy přijdu, nicméně teď spěchám, takže nahledanou!”
Vyletěl od stolu a nemínil se zpomalit ani venku.Chvilku mu trvalo, než doma vše poklidil, takže když měl konečně čas pro sebe bylo po čtvrté hodině.
,,No a co teď?”
Bylo to celkem dlouho, od doby co se naposledy dotknul sám sebe.
Ač bydlel sám, moc často si tu radost nedělal, měl plno práce se školou a brigádami.
Tak proč si ji neudělat teď?
Zapl svůj notebook a najel na pornografickou stránku.
Hned mu tam vyskakovalo gay porno, jelikož stránku nenavštivoval poprvé.
Klikl na jedno z prvních v nabídce.
Hned se však zarazil, když se na obrazovce objevil kluk, podobající se jeho učiteli.
Chlapec ve videu skoro nic neudělal a Jungkookův kamarád už se probouzel k životu.
I když věděl, že se bude potom cítit dost trapně, stáhl své kalhoty.
Těžce vydechl a jeho ruka spočinula na jeho přirození.A měl pravdu. Jakmile po chvilce svého uspokojování vyvrcholil potřísnil nejen své ruce, ale i své svědomí.
,,Sakra.”
Zanadával si a kapesníčkem setřel bílou tekutinu.
,,No super Jungkooku. Až se tě někdo zeptá, nad jakým pornem si honíš? No přece nad tím, kde je kluk co vypadá jako můj profesor!”
Jungkook se plácl do čela. To opravdu podělal.
O tom co udělal za blbost přemýšlel po tom dost dlouhou dobu.
Málem se zapomněl připravit na tu úžasnou párty.
Anibet mu naštěstí volala a on na sebe ztihl hodit oblečení, vzít si peněženku a mobil.
ČTEŠ
Oneshot, one kill [BTS]
Fiksi PenggemarTahle knížka, je celá složená z oneshotů, které obsahují smuty. Pouze boyxboy. Nedoporučuji dětem a těhotným ženám.