9. rész

4K 242 21
                                    

Vladimir pov.
A szüleim belementek a dologba. Istenem, annyira boldog vagyok. Hisz így megtarthatom a kisbabámat és nem kell megválnom tőle, ráadásul Igor lényegében ezzel eljegyzett. Hamarosan összegyűlik a húsz randi és aztán hivatalosan is egy pár leszünk. Majd vennem kell neki valami ajándékot, de most ráérek ezzel később foglalkozni. Most éjszaka van, talán már hajnalodik odakint mikor éles fájdalom nyilal a hasamba. Biztosra vettem, hogy csak rugdalózik a pici, ezért nem foglalkoztam vele.
- Mi a baj? - kerdezte Igor. Biztos felriadt arra ahogy felszisszentem.
- Semmiség. Biztos csak játszik.
- Mozgékony, az biztos. Eleven gyerek lesz.
- Igen, csak... - most hirtelen eszembe jutott, hogy nem az övé a pici, mégis úgy beszélgetünk róla mintha az lenne.
- Csak?
- Hát... Tudod, hogy a baba nem a tiéd. Megis mintha az lenne.
- Ha ő elfogad engem apának, akkor én is a gyerekemnek. Sőt, én már most elsimetem annak. - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra, de hirtelen megdermedt.
- Vladimir!
- Igen?
- Miért nedves a lepedő? - kérdezte letaglózva mire én lerántottam a paplant és bizony a létező legváratlanabb dologgal kellett szembesülnöm.
- Elfolyt a magzatvizem!
- De még van legalább három hét smíg szülsz, nem? - kérdezte pánikolva, de belém újra nyilalt a fájdalom szóval nem bírtam válaszolni.

Igor pov.
Amikir észbekaptam kihívtam a mentőket, akik a kórházba vittek minket. Én a folyosón vártam, amíg Vladimirt a műtőbe vitték, mert nem tudja természetes úton megszülni a kicsit. Nem tudom meddig, talán több mint három óráig ültem kint a folyosón. Már felhívtam Vladimir szüleit is, de ők most az ország másik felén voltak, szóval nem tudtak idejönni.
- Igor Forest? - hallatszott előlem. Egy orvos volt, fülig érő szajjal.
- Igen. Hogy van a párom?
- Gratulalok! A műtét komplikáció mentes és sikeres volt. Ön és a párja már büszke szülei lehetnek egy csodaszép kisfiúnak. - mondta mire en  a nyakaba borultam örömömben. Apa lettem, van egy fiunk.

A lakótárs (Befejezett)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن