6. rész

4.1K 261 15
                                    

Igor pov.
Este volt már. Épp kiléptem a fürdőből és a nappaliba mentem, hogy fel tudjam venni a pizsamámat. A nadrágot fel is vettem, épp a pólót akartam mikor hirtelen valami hideget éreztem meg a hátamon. Megugrottam és ahogy megfordultam láttam, hogy Vladimir àll mögöttem fülig pirulva. Remegő kézzel.
- T... Te nyúltál a hátamhoz? - kérdeztem mire remülten rám nézett és elkezdett szaladni a szobája felé.
- Bocsánat! - sipította majd becsapta az ajtót.

Vladimir pov.
Mégis mi a fene üthetett belém? Annyira csábító volt., valahogy annyira hozzá akartam érni. Igornak gyönyörű teste van, valahogy még egy görög szobornál is szebb. Kisgyerekkorom óta tudom, hogy a férfiakhoz vonzódom és a szüleim is tudják. A szeretetük irantam nem változott, de azért zavarta őket a dolog mert sosem vittem haza túl rendes srácokat. Két kanállal ettem az életet, kamasz voltam és naiv. Aztan megtörtént és akkor ébredtem rá, hogy a keserű valóság kicsit sem olyan mint amilyennek elképzeltem. A valóság fáj és éget, a valóság nem kegyelmez, a valóság kínoz. Épp azon voltam, hogy megint elbőgöm magam mikor kopogtak az ajtómon és Igor lépett be pizsamában, ami nála egy alsónadrág és egy póló volt. Leült mellém az ágyra.
- Jól vagy?
- Igen. Bocsánat, mégegyszer, nyavajás terhesség hormonok! - azt hiszem megint sokat mondtam. Szép volt Vladimir.
- Aha... Na, jó, nézd! Nem zavart, hogy hozzám értél, mármint furcsa volt és meglepő, de igazság szerint... - megfogta a kezem.
- ... Kicsit sem zavart. - mondta. Kérdően rá néztem mire megsimogatta az arcom és nyomott egy puszit a homlokomra.
- Ak... Akkor... Mi most...
- Nézd! Én szeretném! Nagyon is szeretném, de haladjunk szépen, lassan. Kezdjük mondjuk ezzel! Vladimir! Van kedved megnézni velem egy filmet? - kérdezte miközben el sem eresztette a kezem. Hát én ilyen emberrel még nem találkoztam. Nem egyből leteper, nem nyom az ágyra, nem kényszerít semmire, csak egy szimla filmezés, kezdésnek.
- Igen, nagyon szeretnék. - mosolyogtam rá.

A lakótárs (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang