Samohrani otac dve ćerke i jedne bebe traži dadilju. Odmori, slobodni dani i plata će biti diskusovani u toku rada.
,,Dadilja, hah?" Y/N je rekla sebi. Zagrizla je usnu, pomerajući miš na link.
,,Nope." Nasmejala se sebi jer je na trenutak stvarno razmišljala da se prijavi za posao. Nastavila je da gleda ostale ponuđene poslove, ali bi se uvek vratila na ovaj jer su svi ostali dobri poslovi bili zauzeti.
Mora da ima bar nešto, pomislila je. Prostenjala je frustrirano dok je ponovo gledala deskripciju posla. Predomišljala se par minuta dok nije konačno popunila prijavu za posao.
Ime: Y/L/N Y/N
Datum rođenja: 01.08.1998. (21)
Mesto: Busan, Južna Koreja
Da li ste nekada imali iskustva sa čuvanjem dece?
Jesam. Kada sam bila u srednjoj školi, često sam čuvala decu komšija i ponekad svoje članove porodice.Imate li neke posebne ili specijalne veštine koje bi mogle biti korisne?
Imam medicinsku diplomu što znači da znam izvođenje CPRa. Moram da nagovestim da imam medicinsko znanje koje ima prosečna medicinska sestra ali ništa preterano.Jeste li nekada radili posao koji zahteva da 24/7 budete prisutni na njemu?
Nisam, ali mislim da mi to neće predstavljati problem.Da li bi Vam bio problem da se brinete i o domaćinstvu takođe?
Ne, ne bi mi bio problem. Pošto bi to verovatno bio moj dom(ako budem dobila posao, naravno) ne bi mi bio problem da radim osnovne kućne poslove.Da li postoje brojevi telefona ili imejlovi ljudi kod kojih bi mogao da potvrdim da je istina sve što ste napisali ovde?
Ostaviću brojeve u imejlu.Hvala Vam na vašem vremenu da odgovorite na ova pitanja. Poslaću Vam imejl ako ste dobili posao.
Y/N je umorno protrljala svoje oči pre nego što je ostavila laptop na noćni stočić pored svog kreveta.
Nije mogla da prestane da razmišlja o tome kakva bi deca mogla biti. Mada, nije kao da bi ona dobila posao. Bila je sigurna da ga neće dobiti jer su se drugu ljudi prijavili takođe, tako da kolike su šanse da je baš ona dobila posao?
Koliko bi imali godina? Da li bi im se uopšte i dopadala? Njen telefon je zavibrirao sa novim obaveštenjem.
To je bio imejl od nekog Parka Jimina.
Draga gospođice Y/L/N.
Primetio sam da ste zainteresovani za moju ponudu za posao i popunili sva pitanja u prijavi. Jedini ste se prijavili, tako da pretpostavljam da nemam izbora nego da Vam dam posao. Mrzim što ovako moram da kažem, ali veoma sam očajan u potrazi za dadiljom za svoju decu. Nemam puno vremena za njih jer sam, nažalost, jako zauzet čovek.Naravno, nadam se da ne mislite da je bilo lako dobiti ovaj posao. Želim da Vas upoznam u toku dana u svojoj kancelariji. Tamo ćemo diskusovati detaljnije o poslu i vašim pitanjima.
Detalji, adresa i broj telefona će Vam biti poslani u sledećem imejlu. Hvala.
To je bilo brzo. Odlučila je da će proveriti detalje ujutru, navila je sat u 6 ujutru i eventualno zaspala.
Sutra će biti veliki dan.
[Author's Note]
Ne mogu da kažem da je ovo prva priča koju sam napisala ali je prva koju sam objavila.
Ja sam još uvek pod utiskom od 7 a to što su iznenada izbacili spot za Black Swan danas ne pomaže.
Nadam se da će vam se priča svideti jer se mnogo trudim da pokušam da napravim što zanimljivije za vas iako se uvek pocepam od smeha kada Jimina zamislim kao nekakvog CEO sa troje dece.
Ostavite glas i komentar sa vašim mišljenjem, puno bi mi značilo. Purple you💜
BINABASA MO ANG
Unveiling The CEO; p.jm.
FanfictionCEO i samohrani otac troje dece, Park Jimin, traži dadilju [HIGHEST RATINGS] Kim Seokjin #1 (Mart 2020.) Park Jimin #1 (Mart 2020.) Kim Taehyung #2 (Mart 2020.) Bangtan #4 (Mart 2020.)