Y/N nije mogla više da izdrži. Osećala se kao zatvorenik. Ni jedan dan nije imala za sebe, svaki dan je bila ista priča. Okupaj ih, spremi im hranu, odvedi ih u školu, dovedi ih iz škole, pomogni im oko domaćeg, igraj se sa njima, stavi ih u krevet i sve u krug.
Osećala se kao da nije mogla da diše. Nemojte da je shvatite pogrešno, volela je tu decu do smrti, ali opet joj je bio potreban jedan dan za sebe, porodicu i prijatelje.
,,Mama!" Aerum je dotrčala u sobu sa zabrinutim izrazom lica. Da, deca su počela da je nazivaju svojom mamom. Nije joj smetalo ali nije želela da se previše vežu za nju jer će im biti teško kada bude došlo vreme da ode.
Bila je sigurna da na ovom poslu neće ostati zauvek. Deca će eventualno odrasti i više im neće biti potrebna, tako da ni ona nije želela da dopusti sebi da se previše veže za njih.
,,Da?" Upitala je umorno. Jimin je danas radio kod kuće ali to ništa nije značilo jer je sa njim u kancelariji bilo par bitnih ljudi sa kojim sarađuje.
,,Kada će oni ljudi da odu?" Pitala je. Y/N se nasmešila i podigla Aerum kod sebe u krila.
,,Ne znam, dušo, ali tvoj otac sada radi nešto bitno i ne želi da ga ometamo. Zašto ne odeš da gledaš sa sestrom onaj film koji sam vam pustila?" Y/N je sugestovala, dok se igrala sa Aeruminom kosom.
,,Odgledale smo ga." Odgovorila je. ,,Pusti nam još jedan!" Skočila je sa njenih krila i vukla Y/N za rukav sve do njihove sobe.
Y/N je bila previše zauzeta gledajući kuda Aerum ide da nije videla da se ispred nje nalazi visoki muškarac crne kose u kojeg se zabila zbog njenog neobraćanja pažnje. ,,Pazi kuda ideš, draga." Zavodljivo se nasmejao. Podigla je pogled na misterioznog muškarca. Otprilike je izgledao više od Jimina za par centimetara, imao je crnu kosu srednje dužine koja je prekrivala pola njegovih očiju, koža mu je izgledala toliko negovano da bi pomislila da je možda porcelanska lutka. Setila se da je to jedan od muškaraca koji je došao da radi sa Jiminom u kancelariji.
,,Izvinite." Y/N se izvinila, a onda se neprijatno pomerila u stranu kako bi ga zaobišla, ali njena sramota nije prestala tu jer se misteriozni gospodin pomerio u istu stranu kao i ona. ,,Uh, izvinjavam se." Pokušala je da ga zaobiđe sa druge strane, ali on kao da joj je čitao misli. Opet su se našli na istom mestu. Y/N je počela da gubi strpljenje zbog nepoznatog čoveka. ,,Možete li da se sklonite sa puta, molim Vas?" Pokušala je da zvuči što ljubaznije, ali ton iznerviranosti se mogao čuti u njenom glasu.
,,Veoma smelo." Rekao je. ,,Samo se šalim sa tobom, mače."
,,Šta radite ovde?" Y/N je upitala jer je primetila da je stajao ispred prostorije koja nije bila kupatilo. Ovde je zbog posla. Može da bude ili u Jiminovoj kancelariji ili u kupatilu. Nigde drugde. Nije joj bilo jasno šta je tražio ispred Jiminove... Spavaće sobe...
,,To te se ne tiče, dušo, bolje se ti pobrini za tu dečicu." Pričao je dok je silazio niz stepenice. Skupila je obrve pre nego što je i sama ušla u sobu. Pokušala je da pronađe nešto sumnjivo ali sve je bilo na svom mestu. Šta je radio u ovoj sobi?
,,Mama, ko je to bio?" Aerum je skakutala oko Y/N, nije ispuštala njenu ruku iz svoje.
,,Niko, dušo. Hajde da pustimo tebi i sestri film."
01:56 UJUTRU
Y/N je probudilo Jiminovo nekontrolisano vikanje na telefon. Poskočila je sa svog kreveta i obula svoje papuče pre nego što je došla do njegove sobe i prislonila uho na vrata.
,,Zašto bih, koji kurac, skinuo 4 miliona sa računa i poslao ih drugoj kompaniji?!"
,,Upravo tako, to nema jebenog smisla, Gangdoo!"
ESTÁS LEYENDO
Unveiling The CEO; p.jm.
FanficCEO i samohrani otac troje dece, Park Jimin, traži dadilju [HIGHEST RATINGS] Kim Seokjin #1 (Mart 2020.) Park Jimin #1 (Mart 2020.) Kim Taehyung #2 (Mart 2020.) Bangtan #4 (Mart 2020.)