ᑭᗩᖇT TᗯO

214 31 29
                                    

NEDELJU DANA KASNIJE:

,,Y/N?" Čula je nežni šaput male devojčice. Y/N je uzdahnula i okrenula se na drugu stranu da bi videla Aerum kako stoji pored njenog kreveta.

Y/N je pogledala vreme na telefonu. 4:07 ujutru. ,,Da? Šta nije u redu?" Y/N je upitala, umorno ustajući sa kreveta.

,,Nayeon plače, mislim da opet ima košmare." Aerum je rekla, uzimajući ruku od Y/N dok ju je vodila do njene sobe koju deli sa svojom mlađom sestrom.

Zatekle su Nayeon kako sedi na krevetu i vrišti dok plače, nije bilo dugo dok se nije začuo i plač bebe u sobi pored. ,,Sačekajte, odmah se vraćam!" Y/N je rekla dok je trčala do druge sobe da bi uzela Jinyoula i dovela ga u sobu kod Nayeon i Aerum.

Sela je na Nayeonin krevet i zagrlila je. ,,Šta nije u redu, Nayeon?" Pitala je. Beba u njenom naručju je i dalje plakala, zajedno sa Nayeon. Aerum je samo stajala i gledala ih bez reči. ,,Aerum, možeš li molim te da mi dodaš Jinyoulovu flašicu?" Y/N ju je zamolila, a Aerum je poslušno donela flašicu.

Hranila ga je i eventualno je počeo da se smiruje, ali Nayeon je i dalje plakala. ,,Šta je bilo?" Y/N je upitala.

,,Želim mamu." Nayeon je projecala. Jedina stvar koju je Y/N mogla da uradi u ovoj situaciji jeste da pogleda Aerum. Imala je ogromne podočnjake i moglo je da se vidi da ni ona nije spavala mnogo to veče. Ubrzo su se stvorile suze u njenim velikim crnim očima i počele da liju niz njene obraze.

Y/N je ubrzo učinila isto. Nije znala zašto ali činjenica da deca moraju da odrastaju bez majke ju je učinilo veoma tužnom. Znala je da su se gospodin Park i njegova bivša žena razveli zato što je ona spavala sa starijim muškarcima zbog novca, ali nije želela da se meša u to.

Bez obzira na sve, ona je i dalje njihova majka i to se nikada neće promeniti. Ali oni su previše mali da bi shvatili da ih je majka ostavila svojom voljom. Gospodin Park je bio primoran da sam odgaji troje dece. Da bude još gore, skoro nikada nije kući. Kao da uopšte i nemaju roditelje.

Njihova porodica nema osećaj prave porodice. A Y/N je vrlo dobro znala taj osećaj. Toliko se rasplakala da su Aerum i Nayeon prestale da plaču i svu pažnju posvetile njoj. Gledale su je kao da je poludela.

Pozvala je Aerum i Nayeon u zagrljaj, one su joj zbunjeno uzvratile. Tek je prošlo nedelju dana otkako ih zna, a već je osećala jaku povezanost sa njima. Takođe je prošlo nedelju dana otkako je gospodin Park otišao na poslovni put i mogao bi da se vrati svake sekunde.

,,Šta se ovde dešava?" Čula je gospodina Parka. Mislila je da joj se učinilo jer je baš u tom trenutku razmišljala o njemu. Podigla je pogled ka njemu, njena vizija nije bila jasna zbog suza u njenim očima.

Pročistila je grlo i odvojila se od dece. Obrisala je svoje suze. ,,Moramo da pričamo."

...

,,Stavila sam ih na spavanje." Y/N je rekla dok je ulazila u kuhinju gde je gospodin Park sedeo za stolom.

,,Y/N, jesi li sigurna da to ne može da pričeka do jutra?" Pitao je pospano.

,,Ne, sutra ćeš ionako biti na poslu."

,,Vidim da si već prestala da mi persiraš. Zaposlio sam te kao dadilju, a ne kao moju sekretaricu." Protljao je oči. ,,Dobro. Šta je?"

,,Deca ne mogu da budu bez majke." Jimin je prevrnuo očima, a onda ustao sa stola i krenuo da izađe iz prostorije.

,,Neću da razgovaram o ovome sa tobom." Otvorio je vrata, ali ga je Y/N povukla za ruku i sprečila da izađe iz sobe.

,,Vidi, znam da sam im samo dadilja, ali ovoj deci treba majka. Ne mogu da budu bez nje. Jesi li ikada pokušao da je kontaktiraš otkako je otišla?"

,,Ne tiče te se, Y/N." Rekao je krajnje drsko, što je bilo jako drugačije od njegovog običnog tona.

,,I ja se brinem o toj deci! Ja sam ta koja je uz njih kada ti nisi tako da me se tiče, Park Jimine!"

,,Ne dozvoljavam toj kurvi da vidi moju decu. Ona je ta koja je otišla. Nije je bilo briga za njih troje. Otišla je samo zato što sam bio u bankrotu jedno vreme, jedino joj je stalo do novca, a ne do naše dece. Nema obavezu da dolazi ovde jer je starateljstvo moje i nemam ništa protiv toga."

,,Naravno da nemaš ništa protiv toga kada nikad nisi tu!" Gubio je živce i Y/N je to znala. ,,Aerum me je pre sat vremena probudila zato što je Nayeon imala košmar i znaš šta mi je rekla?" Y/N je pitala, Jimin je odmahnuo glavom. ,,Rekla je da želi svoju mamu."

,,Laku noć, Y/N."

,,Naravno." Prevrnula je očima. ,,Nikada nisi ovde pa te više i nije briga?" Naglo se okrenuo i prišao Y/N, udarila je leđima o frižider od straha.

,,Nemoj da si ikada rekla da me nije briga za svoju decu, je'l ti jasno?" Daljine između njih skoro i da nije bilo. Odmarao je svoje čelo na njenom, dok je besno uzdisao i pretio joj sa kažiprstom u vazduhu.

,,Skloni se sa mene." Rekla je smireno dok ga je gledala pravo u oči.

Stegnuo je pesnice i pokušavao da se smiri. Prošao je rukom kroz kosu i besno uzdahnuo. Mrzeo je što je dozvolio jednoj običnoj dadilji da tako razgovara sa njim i donosi odluke nad njegovom decom.

,,Laku noć, gospodine Park."

Y/N je znala da mora pomoći toj deci. Čak iako to znači da će dobiti otkaz.

[Author's Note]

Priča već ima 80 pregleda i preko 30 glasova za samo 2 nastavka. Prezahvalna sam vam na svoj podršci.

Vaši komentari me uvek nasmeju i poprave dan :) Hvala vam još jednom što čitate i podržavate ovu knjigu toliko.

Pošto sam celu knjigu već završila u draftovima, nisam sigurna koliko često da postavljam delove. Ne želim da odmah postavim sve,  ali ne želim i da mnogo odugovlačim. Verovatno ću sedmično postavljati 2 ili 3 dela jer mislim da je tako najbolje.

Purple you💜

Unveiling The CEO; p.jm.Onde histórias criam vida. Descubra agora