Bilo je jutro nakon poljupca, Y/N je spremila doručak i postavila ga na sto za celu porodicu. To nije bilo dovoljno za Jimina, sudeći po tome da nije ispuštao laptop iz svojih ruku, čak ni za stolom, kada treba da provede kvalitetno vreme sa svojom decom. Bio je maksimalno fokusiran na svoj posao da nije primetio ostala dešavanja oko njega.
Y/N nije mogla da prestane da razmišlja o njihovom poljupcu od sinoć, a pokušala je na mnogo načina. Poljubac sa Jiminom... Bio je nešto drugačije, najlakše rečeno. Bio je specijalan. Imao je nešto u sebi što ni jedan drugi poljubac koji je doživela nije imao. Ispunio je sva njena očekivanja koja nije ni znala da ima i zato ga je želela još više. Morala je da stane pre nego što nije kasno.
Ali, to nije bilo tako lako. Jimin ju je privlačio bez sumnje i nema svrhe poricati to. Na njenu utehu, kome ne bi bio priprivlačan? Kome se to Park Jimin ne bi dopadao? Ima sve što svaka žena želi, čak i više. Za Y/N je bilo sve teže i teže da ostane fokusirana na poslu zbog svog prokletog šefa bez mana. Malo je reći da oduzima dah svakome ko mu pokloni samo jedan pogled. Y/N je imala popriličan broj momaka u svom životu, ali ni jedan nije mogao da se poredi sa Jiminom. Ti momci... Oni su bili samo nezrela deca kojoj je stalo samo do alkohola i seksa, ali Jimin... On je muškarac. Muškarac o kojem je Y/N tako dugo maštala, u nadi da će jednom završiti sa takvom osobom, da će to biti njen srećan kraj. Glavni razlog zašto je Y/N toliko slaba na Jimina je zato što je on jednostavno prva osoba suprotnog pola koja zadovoljava njena očekivanja.
Ali, naravno, to je previše dobro da bi bilo istinito. Uvek bi postojala lošija strana svake dobre situacije, bar za Y/N. Nije mogla da zaboravi da je on čovek sa troje dece, biznismen koji ima posla do guše, njegova deca pate zbog manjka provedenog vremena sa svojim ocem i bilo bi sebično misliti da će baš za nju pronaći vremena.
Nakon svega, ona i dalje nije spremna za ozbiljnu vezu, a sigurna je da nije ni on nakon svega kroz šta je prošao sa svojom bivšom ženom. Ima samo 21 godinu, i dalje ne zna šta je jebena ljubav. Što se tiče Jimina, bila je sigurna da jedina stvar koja ga interesuje jeste seks na jednu noć i nakon toga ne bi nikada progovorio sa tom devojkom. Ne krivi ga, to je najviše što može da pruži sa njegovim prepunim rasporedom. Poenta je u tome da joj ne bi smetalo da spava sa Jiminom da joj nije šef.
To je verovatno i razlog zašto je celo jutro ignoriše.
Bilo je očigledno da je toliko razmišljanje o običnom pijanom poljupcu bezmisleno i neprofesionalno, ali je za Y/N bilo kasno da prestane sad. Šteta je već učinjena. Već joj se dopada više nego što bi trebao.
,,Aerum danas ima priredbu." Sakupila je hrabrosti da razbije neprijatnu tišinu, ali činilo se kao da ništa nije uradila jer je on i dalje bio prilepljen za svoj laptop.
Aerum je uzbuđeno ustala sa svoje stolice i potrčala ka svom rancu kako bi izvadila poster i pokazala ga svom krajnje nezainteresovanom ocu. ,,Vidi, tata! Danas cela škola pravi priredbe, a moje odeljenje radi 'Snežanu i 7 patuljaka' i ja ću da budem Snežana!" Bila je tako ponosna na sebe. Toliko devojčica se borilo za tu ulogu i ona je ta koja ju je dobila. Želela je tu sreću da podeli sa svojim voljenim ocem, ali on je imao druge stvari u planovima. ,,Aha." Jedini odgovor koji je dobila. Y/N je bolelo srce za Aerum, kao i za ostalu decu. Bilo joj je drago što je bar ona tu da joj čestita i da joj kaže koliko zapravo zaslužuje tu ulogu.
,,Hoces li da dođes?" Aerum je uzdahnula. Shvatila je da je otac ne sluša, tako da je ovo bilo poslednje pitanje koje mu je postavila.
Iznervirano je uzdahnuo pre nego što joj je odgovorio drskim tonom sa kojim ne bi trebalo da se obraća deci njenih godina. ,,Aerum, imam mnogo posla, ne mogu-"
,,Doći će." Y/N ga je ponosno prekinula, ne dopuštajući mu da završi svoju rečenicu. Ionako nije bila vredna završavanja. Tako ne bi trebalo da se obraća svojoj deci. Njene reči su ga naterale da konačno ostavi svoj laptop i pogleda je iznervirano. Pobednički se nasmejala pre nego što ju je Jimin izveo iz kuhinje, a njen osmeh je polako nestao.
KAMU SEDANG MEMBACA
Unveiling The CEO; p.jm.
Fiksi PenggemarCEO i samohrani otac troje dece, Park Jimin, traži dadilju [HIGHEST RATINGS] Kim Seokjin #1 (Mart 2020.) Park Jimin #1 (Mart 2020.) Kim Taehyung #2 (Mart 2020.) Bangtan #4 (Mart 2020.)