Amint beértem , a szokásos italaimat rendeltem , de mivel hétfőn dolgozok , ezért csak egy kisebb koktélt rendeltem , mert nem akartam nagyon becsiccsenteni.
Nem sokkal később megint érezni kezdtem azt , amit reggel is. Megint figyeltek. Kicsit idegesített a tudat, hogy folyton néznek valahonnan , de próbáltam elengedni magam.
Eltereltem gondolataim , és addig az eszembe sem jutott , amíg két kéz nem karolta át a derekam.-Örülök , hogy újra látlak- csókolt bele gyengéden a nyakamba - Mit csinálsz itt Mira? - hátra kaptam a tekintetemet , hogy kiderítsem , hogy ki az akivel tegnap itt találkoztam. Zayn volt az. De csak Liamnak mondtam el a nevem. Ahh , hát persze , hogy elmondta. Valószínűleg már mind az ötük tudja , hogy ki is vagyok.
-Inkább te mit csinálsz ? - Kérdeztem , kezére pillantva - táncolni akarsz?
-Oh , ha tudnád mit akarok veled - nevetett fel -De nem lehet. Harryé vagy.
-Hogy mi? Kié vagyok? Nem vagyok én senkié.
-Hát majd idővel megtudod, hogy igenis az övé vagy. Csak várd ki - kacsintott - most mennem kell , de abban biztos vagyok, hogy ma még látjuk egymást.
-Ó, csak ne legyél olyan biztos benne! - kiáltottam utána , majd felálltam a székről , és leültem egy boxba. Nem is telt el sok idő , mire egy személyt láttam meg a szemem sarkából , majd megkérdezte tőlem:
-Hali , figyi szabad ez a hely?
-Persze , gyere csak - húzódtam arrébb , hogy elférjen mellettem
-Mit kérsz inni ?
-Hagyd csak, jól vagyok - mosolyogtam rá
-Na ne hagyd , hogy egyedül kelljen innom -mondta huncut mosolyra húzva a száját, mire én már nem akartam tovább ellenkezni , és kértem egy tequilát. Mi lehet a legrosszabb. Az, hogy másnaposan megyek be dolgozni, DE cserébe megvan a ma esti partnerem.
Hozta és letette elém az italt amit kértem , majd mind a ketten megittuk a magunkét. Még jobban ellazultam, a vállának dőltem, nevetgéltem , majd nyakát kezdtem csókolgatni , egészen a füléig , majd vissza. Már egy ideje faltuk egymást , amikor azt mondta:-Hol van a lakásod?
-Öt percre innen - nyögtem a szájába
-Akkor menjünk - azzal át kulcsokat a derekam , és elindultunk a lakásom felé.
Amikor beértünk, bezártam magunk mögött az ajtót, és amint ezt megtettem a falnak döntött , és ott folytattuk , ahol abbahagytuk.
Segítség ként toltam a szobám felé, hisz nem tudhatta, hogy merre kell menni ahhoz, hogy megtalálja a megfelelő helységet. Amikor megtalálta, az ágyra döntött, és úgy csókolt tovább , egyre lejjebb haladva .
Mire odáig jutott , hogy elkezdjen vetkőztetni , a kis műveletet , a telefonom csörgése szakította meg.-Ne haragudj- nyögtem felé , majd látván , hogy a szám ismeretlen, kinyomtam a hívást, és az éjjeliszekrényemre dobtam a telefont .
Folytatta , a ruha rólam való lehámozását , ami nem igazán okozott gondot neki, nem volt egy hatalmas ruhadarab rajtam.
Gondolkodás nélkül a lényegre tért , és fejét , két combom közé vezette.
Óvatosan széthúzta ajkaimat , majd egy gyengéd , de mégis erős nyalást mért nőiességemre , ezzel beindítva engem. Csípőmet felfelé toltam, hogy nyelve a hüvelyembe férkőzhessen több kevesebb sikerrel. Már ettől is könnyedén el tudtam volna menni , de abbahagyta gyenge ponton kényeztetését és azt mondta:-Nem - nem kislány, nem így mész el - mondta , majd feljebb csúszott , számat fogai közé vette , mind eközben pedig kicsatolta övét , és levette alsóbb ruháit. Nem néztem sehova , túlságosan el voltam foglalva szájával, ami látszólag egyszerűen fel tudta volna falni , az egész testemet.
Mire észben kaptam már bennem volt , az érzést pedig hangos nyögésekkel díjaztam. Merevedése teljesen kitöltött , nem voltam régen férfival, de ilyet , vagyis ilyen jót , régen éreztem.
Addig folytattuk ezt, amíg én el nem mentem , utánam "loholt" a pasas is , akinek még mostanra sem tudtam a nevét.
Mikor már majdnem ő is a csúcson volt , dörömbölés zavart meg minket . Az ajtó majd beszakadt , de úgy voltam vele , hogyha ez az ára annak , hogy szegény elélvezzen, akkor rám is törteti az ajtót , mert habár én nem vagyok kurva , de nem szeretem az elkezdett dolgaimat befejezetlenül hagyni.
Nem telt el sok idő , kb 2 perc , mire sikerült elélveznie , ez időre már mind a ketten hangosan nyögdécselve pihegtünk egymás mellett , de nyugodtságomból újra az ajtómon dörömbölő zökkentett ki.
Felkaptam magamra a köntösömet , majd rápillantottam a telefonomra , hogy megnézzem mennyi az idő. Hajnali fél kettő. Ki akar , és mégis micsodát?!. Tettem fel magamnak, az igazán költői kérdést . A dörömbölés továbbra sem szűnt meg , lépteimen gyorsítottam , feltéptem az ajtót , és a szemem, azon a bizonyos Harryn akadt meg. Az első kérdés ami eszembe jutott , az az volt, hogy;-Egyedül vagy ? Hol hagytad a kutyáid?
Vajon Harry , hogy reagál Mira kérdésére?!
Olvass tovább , és megtudod! 📚
TPWK -FL