13. Fejezet

106 8 0
                                    


A férfi engem keresett a sötétben, majd amikor meglátott szikrázó szemekkel nézett rám, annak ellenére , hogy nem csináltam semmi rosszat.
Felém indult mire én a földön ülve hátrálni kezdtem , nem tudtam mikor érem el a falat , így egy idő után neki ütköztem , és fájlalni kezdett a fejem.

-Mondd el mit tudsz , ha jót akarsz, Szivi! - szólt oda nekem a pasas, csöppet sem kedves arckifejezéssel.

-Nem tudok senkiről semmit - feleltem kissé bizonytalanul , mert akár hihető , akár nem, a tény az , hogy kurvára nem tudom azt, hogy mégis hol vagyok, hogy ki ez és, hogy miért vagyok itt, az igaz.

-Ugyan már! Hol találtak Stylesék? Valamelyik utca sarkán? Vagy esetleg máshol?

-Nem vagyok kurva . És besúgó sem. Egy bárban dolgozom, és azon kívül , hogy Harryéknél lakom , nincs semmi más izgi infóm

-Miért laksz ott?

-Egyszer csak beállítottak a lakásomra , hogy pakoljak össze , mert náluk leszek egy ideig

-Ne hordd már össze a sok hülyeséget ! Senki nem hiszi ezt el neked! Mondd el az igazat , vagy nagyon rosszul jársz!

-Az igazat mondom!

-Persze! Na ne idegesíts fel jobban! - szinte már kiabált, majd hirtelen a karom után nyúlt , és erősen megragadta azt. - Na gyere! Megkapod a büntetésed és most megtanulod , hogy velem nem jó packázni!

-Dehát! -kezdtem volna , de hatalmasat csattant tenyere az arcomon

Ahogy a házban húzott maga után több férfi mellett is elhaladunk , akik egy biccentéssel köszöntötték a férfit. Csak most láttam, hogy ugyan az a ruha van rajtam, ami az összejövetelen volt , viszont a cipőm sehol.

-Mennyi ideje vagyok itt?

-Három napja. Elég sokáig ki voltál ütve - még mindig mogorva volt , de nem akart kiabálni màsok előtt

-Mit akarsz csinálni velem?

-Majd meglátod . Szűz vagy még?

-Miért érdekel?

-Akkor maradjuk annyiban, Styles megdugott már?

-Nem.. - mondtam aggódóan

-Remek! Akkor még előtte érek célba. Ez biztos fájni fog neki, ha kap róla egy üzenetet, vagy képet. Ha egyáltalán még érdekled őt. Szerinted keres téged? Vagy már nem is érdekli az eltűnésed? - próbált meg elbizonytalanítani, hozzá kell tennem , igen sikeresen. Már kezdtem beletörődni a helyzetembe, egy ideje már húzott maga után a folyosókon. Eszembe jutott már ez idő alatt az is, hogy kihúzzam a csuklóm ujjai közül , de rá kellett jönnöm , hogy ezen a gondolatmeneten felesleges tovább rágódnom, ugyanis úgy sem tudnám azt , hogy egyáltalán merre induljak, nem hogy még a kijáratot is meg kéne találnom. Pedig elég jó futónak mondhatom magam.
Bekanyarodtunk a sokadik folyosón, és a végén jobbra, egy ajtó állt. Mondanom sem kell, egyáltalán nem akartam megtudni, hogy mi lehet abban a szobában, de tisztában voltam azzal is, hogy nincsen más választásom.
Maga elé lökött , majd kinyitotta az ajtót , és be tuszkolt rajta.
Semmi nem volt bent, egy ágyon és egy szekrényben kívül.

-Most akkor tényleg meg fog erőszakolni?

-Hagyjuk már ezt a szót! Tudom , hogy te is akarod! Szépen csinálunk majd képeket a drága barátodnak, már ha lehet így nevezni őt - suttogja a fülembe az elbizonyító gondolatait- hiszen a tapasztaltak szerint, csak kihasznált téged. Minden nővel ezt teszi.

-Maga engem nem ver át! Ha kellek Harrynek , ha nem, akkor is meg fog engem keresni

-Hidd csak ezt. De az elmúlt három napban még csak hírét sem hallottuk. Persze lehet , hogy ez azért van, mert fogalma sincs arról, hogy hol vagy. Azt persze valószínűleg tudja , hogy velem, csak azt nem tudja , hogy hol. És ez így is marad.

-Nem teheti ezt. Mégis mit ártottam magának?

-Tudom , hogy besúgó vagy. -mondta nyugodt hangleejtéssel

-Nem vagyok az! -kiabáltam rá- egy bárban dolgozom, és dolgoznék is, ha nem találkozom Harryékkel. Nem tudom miért hiszi azt - nem tudtam befejezni, mert úgy arcon csapott, hogy a földre zuhantam és úgy néztem rá föl , könnyes szemeimmel , majd halkan folytattam amibe bele kezdtem - miért hiszi azt, hogy bármilyen maffiának, vagy akárkinek dolgozom?

-Ismerem Harry nőcskéit . Mindegyik ribanc, egytől egyig. Miattuk megyünk csődbe . De nem csak a mi maffiánk. Még sok más is, persze ezeket a dolgokat Styles mindig megússza, sőt! Ő jön ki nyertesként a helyzetből. Ezért gondolom ezt. - mondta iszonyatosan mérgesen , de nem kiabálva. Hallani lehetett a hangján, hogy már rég óta el akarja intézni Harryt és a többieket, és tudtam , hogy ezt bármi áron meg fogja tenni . Féltem . De nem tudtam mit csinálni. Szembe kell néznem ezzel a dologgal, mert most nincs B opció.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Apr 15, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

A Maffia FőnökeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant