4. Fejezet

438 19 0
                                    

Most , hogy így jobban végig gondoltam, lehet ,hogy hülye ötlet volt így kezdeni a beszélgetést , hiszen tegnap is elég lekezelően beszélt velem.

-Ide elég leszek én is -mondta , és bejött a lakásba

-Fáradj be - mondtam igazából magamnak , elég halkan és ironikusan.
Útja , a hálóba vezetett , ahol a pasi feküdt , akinek továbbra sem tudom a nevét. Csak abban reménykedem , hogy mostanra legalább egy alsónadrágot magára kapott.

-Harry , mégis mi a francot keresel itt ? - próbáltam húzni az időt , és a partnerem számára is világossá tenni , hogy már nem édes-kettesben vagyunk a házban.

-Nagyon jól tudod , hogy miért vagyok itt Miranda.

-Nem, nem igazán tudom. - közöltem , mire előrébb siettem , hogy beálljak elé, és a csukott hálószoba ajtó elé.

-Mondtam , hogy tudod

-Jó , oké, de nem kell elküldeni az anyjába , magától is elmegy. - mondtam neki , hogy még csak esze ágába se jusson nekem itt jelenetet rendezni hajnalban. Se a szomszédok miatt , na és persze azért se , mert én rohadtul nem vagyok rá kíváncsi.

-Mit keres itt nálad egy idegen férfi ? - teszi fel a kérdést kíváncsian , mintha magyarázattal tartoznék , a tulajdonképpen számomra ugyan úgy idegen férfinak.

-Mi a fasz közöd van hozzá? - kérdeztem ingerülten, a válaszadást kikerülve.

-Az a fasz közöm van hozzá , hogy kibaszottul az enyém vagy , Cica!

-És mégis miből gondolod , hogy én bárkié is vagyok. Egy személy vagyok. Engem nem lehet csak úgy birtokolni.

-Ah , fogod te ezt másképp is gondolni még. - azzal hátat fordított nekem, és leült a nappaliban lévő kanapéra. A mögöttem lévő ajtó megnyikordult , a kilincs lenyomódott , és kijött "a pasi" már teljesen felöltözve . Biztos vagyok abban, hogy az egész beszélgetésünket végig hallgatta , és így sikerült neki a végére kinyitni az ajtót . Gyorsan , többé kevésbé feltűnés nélkül elkocogott a bejárati ajtóhoz, felhúzta ledobott cipőjét , és azonnal ki is viharzott a lakásból. Mindeközben én persze hátra pillantottam Harryre , hogy megnézzem érdekli e a dolog , és meglepően,jobban érdekelte , mint gondoltam volna. Arcára undor ült ki, amint meglátta a pasast, és engem nézett amikor az ajtónak dőlve felsóhajtottam.

-Mit akarsz még itt ? -fordultam vissza Harryhez- Én azt hittem , már elrendezted amit akartál. Hajnali kettő óra , és én holnap dolgozom, úgyhogy örülnék , ha kifáradnál a lakásomból. - közöltem vele ironikus mosolyommal az arcomon

-Persze , hogy megyek már , de ezt meg kellett beszélnem veled - miközben ezt mondta , lassan került hozzám egyre közelebb , aztán egészen közel. A falnak nyomott két kezem leszorította magam mellé , tudta jól, hogy mégis mit csinál. Azzal a végső pillanatban, lassan a számhoz hajolt , megcsókolt , majd száját arcomon végighúzva , egészen a fülemig nyomot hagyva maga után, azt súgta. -mondtam, hogy az enyém vagy , Miranda - a kedvem fokozása érdekében pedig gyengén bele harapott a fülcimpámba.
Kezeimet elengedte , és a bejárathoz sétált.

-Még találkozunk - mondta , és kisétált az ajtón.

Nem teljesen értettem mire véljem ezt, de nem rágtam magam sokáig ezen az egészen, mert már borzasztóan fáradt voltam, és holnap estig dolgozok.
Amint Harry elhagyta a lakásom , bezártam a bejáratot , vissza sétáltam a szobámba és azzal a lendülettel bedőltem az ágyba , hogy megkezdjem a regenerálódásom folyamatát.

Másnap délelőtt tízkor keltem , ami jól hangzik , attól függetlenül, hogy négyre megyek dolgozni , és egészen éjfélig ott kell lennem.
Kikeltem az ágyból , megreggeliztem , és indulhatott is a napom. Felvettem valami laza , otthoni cuccot , mert úgyis át fogok öltözni , mert ma még edzőterembe is szeretnék menni a munka előtt.

Amíg sorozatot néztem , meg terveztem a napom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amíg sorozatot néztem , meg terveztem a napom. 2 órán át néztem három részt, aztán indulhattam az edzőterembe.

Miutàn végeztem az edzéssel, ebédeltem valamit , aztán már el kellett kezdenem a készülődést a munkába , mert általában kések , és már fel lettem szólítva arra, hogy sürgősen hagyjam abba a késéseket , különben el leszek bocsájtva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miutàn végeztem az edzéssel, ebédeltem valamit , aztán már el kellett kezdenem a készülődést a munkába , mert általában kések , és már fel lettem szólítva arra, hogy sürgősen hagyjam abba a késéseket , különben el leszek bocsájtva . Amit én, bármilyen meglepő, nem akartam.

A Maffia FőnökeWhere stories live. Discover now