6.Bölüm Korkma ... Yanındayım

1.6K 59 9
                                    



🌔🌔🌔ALPER🌔🌔🌔

Telefonum çalıyordu arayan Aleynaydı. Ben aramadan o aramıştı. Benden daha cesur davranıyordu. Bekletmeden açıp telefonu kulağıma koydum. "Efendim Aleyna"dedim ama cevap alamadım. "Aleyna" diye tekrarlarken bir çığlık sesi geldi. Telefonu fırlatıp kapılarına gittim. Kapıya geldiğimde aralık kalmıştı. İçeride bir adam vardı. Ortalık karanlıktı ama Aleyna'nın sesini duyuyordum, ağlıyordu. Yine oluyordu yine değer verdiğim birinin hayatı tehlike altındaydı. Şerefsiz, Aleyna'yı kollarının arasına almış sıkıştırıyordu. "Tahmin ettiğimden güzelmişsin, seni burada bulmayı beklemiyordum" dedi. Aleynayı görebilsem ama göremiyordum bu şerefsizin elinde kesici bir alet var mı göremiyorum ? "Hadi güzelim bana yardım et hadi"diye fısıldıyordum. Aleyna çığlık attığı anda Aleynayı tuttuğu kollarını ondan çekip tokat atıp yere düşürdü "Şerefsiz" diye bağırıp adamın üzerine yürüyüp saldırmaya başladım. Yere düşen adamın üstüne çıkıp ona vururken o da bana sağlam vurmuştu. Geriye doğru sendelememden fırsat bilerek üstüme çıktı. Aleyna'nın çığlığı üzerine şaşırdığı anda tekrar ben üstüne çıkmıştım. Sesimizi duyanlar eve doluşurken beni adamın üstünden çekip gelen abiler adamı döverken , Aleynanın yanına gittim. Korkusundan titriyordu dudağının kenarı kanıyordu. Parmağımla kanını silerken o da kaşımın altında hafif kanayan yere dokundu. "Acıyor mu ?" diye sordu. "Acımıyor"dedim. Bir abla yanımıza gelip "Alper oğlum iyi misin?" diye sordu. "Mukaddes teyze sen Aleynayı bizim eve götürür müsün ?" diye sordum. Aleyna "gerek yok burada kalmak istiyorum. Ablamlar birazdan gelir zaten"dedi. "Peki sonra konuşuruz bunu"dedim. Polisler eve girerken adamı kelepçelediler, ifadelerimizi almıştı. Yarında karakola gelmemizi söylediler. Komşular gittiğinde Aleyna koltukta oturuyordu. Yanına gidip oturdum "Aleyna sen git uyu istersen ben burada beklerim seni" dedim.

-Uyumak istemiyorum.

-Ne yapmak istersin ? {Saçlarını okşuyordum. Şu an onu içime sokarcasına sarılmak istiyordum. Korkmamasını, yanında olacağımı söylemek istiyordum. Aklımın bir ucundan da gördüğüm o görüntüler geliyordu. O adamı ellerimle parçalasam bile sinirim soğumazdı}

-Güvende olmak istiyorum ama bu imkansız.

Ellerimle dizime kibarca vurup yanımda duran küçük koltuk minderini dizlerimin üstüne yerleştirdim. "Birazcık uyu ablan geldiğinde uyandıracağım seni" dedim. Usulca kafasını sallayıp, başını yastığa koydu. Sarsılmıştı, bir daha tek kalabilir mi bilmiyorum ! Ya buradan gidelerse ? Yok lan bir hırsızlık vakası yüzünden evden taşınılır mı ki ? Yok yok saçma ? Ne önemi var ha burada ha başka yerde önemli olan güvenli bir yerde olması değil mi ? Evet önemli olan güvende olması ama ben bu düşünceyi kabul etmiyorum. Kapıyı her açtığımda belki karşılaşırız umuduyla güne başlarken onun orada olmadığını bilmek .....
Yok yok gidemezler bir yere . Hem bu kızın ablası nerede ? İnsan lafının üstüne gelir ki Pınar abla ve yanında bir adam içeri girdiler. "Aleyna" diye seslenirken onlara parmağımla "şşşt , yeni uyudu zor uyudu" derken Aleynayı sarsmadan altından çekildim. Yanındaki adam bana ters bakıyordu. Ben de ona.

-Sen kimsin kardeş
-Murat şu an sırası mı hayatım sırası mı?
-Pınar sence normal bir şey mi şu manzara ?
-Siz ,Aleynanın eniştesi oluyorsunuz anladım. Ben karşı dairede oturuyorum. Pınar abla başka bir odada konuşsak olur mu Aleyna uyanmasın ?

Pınar ablayla ve yanındaki adamla onun odasına girdik. Adam sinirliydi bana karşı hâlâ sinirli bakıyordu. Ulan şurada kızın hayatını kurtarmışız adamın tepkisine bak. Pınar abla olanı biteni baştan anlattım. Adam sinirden deliye dönmüştü, sırtıma vurup "Sağol Alper , şu an Aleyna iyiyse senin sayende" dedi. "Önemli olan Aleyna'nın iyi olması" diye cevap verdim. Pınar abla da bana sarılıp teşekkür etti. Bunlar neden bu kadar sinirlendi ve neden bu kadar korktular. Aleyna'nın içeri girmesiyle Pınar abla , ona sarıldı. "Hadi kızlar yanınıza bir kaç parça bir şeyler alın bana gidiyoruz" dedi. "Nasıl yani daha buraya gelmeyecekler mi?" diye sorarken sinirimden içimden kendi kendimi yiyordum. Hesapta soramazdım adam, onun eniştesi diğerininde nişanlısı.

SON-BAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin