Sherlock
Noel měla za sebou těžkou noc, John ještě přijel aby jí dal antibiotika. Po té co Noel dostala injekci, jsem začal být hned klidnější, protože už tolik sebou nešila a nekřičela ze spaní..
,,Dobře jsi to tady zvládl." řekne mi John, po tom co se usadíme do křesel v obývacím pokoji.
Rukou, která mi spočívá na okraji křesla, si podepřu těžkou hlavu. ,,Nic převratného, radši bych si našel nějaký případ než abych dělal chůvu holce jako je ona." doopravdy mi dává zabrat.
Doktorovi probleskne v očích jakoby přešel na něco převratného. ,,Sherlocku, to ona je tvůj případ, co o ní vůbec víme?"
To že je ona můj případ, mlčením raději přejdu. ,,Máš pravdu Johne, nikdo ji nehledá, podle otisků prstů jako by ani neexistovala." rozhodně ta holka stojí za důkladnější prozkoumání.
John ze svého zamyšlení pronese:,,Někdo si dal velkou práci, aby vymazal její předešlý život."
Kdo by si s tím mohl dát takovou práci než...,,Moriarty." řeknu na hlas.
Mého přítele to téměř donutí vstát. ,,Ona ho viděla?" Tak velký zájem v něm toto jedno slovo vzbudí.
,,Neviděla, ale slyšela, myslím, že on i byl tím, kdo jí udělal ten cejch. Sám dost dobře víš, jak se dokáže v těchto věcech vyžívat." nadále se snažím rozvádět svůj myšlenkový pochod na hlas.
John však vypadá jako by mu to moc nešlo do souvislosti. ,,Nedokážu si představit co má v plánu."
Pokusím se mu své dohady odůvodnit. ,,Chce nás zaujmout, podle všeho má Noel se hrát určitou roli, proto tedy cejch šachové figurky. Avšak jsou zde ještě otázky, proč si vybral zrovna Noel, musela mít určité předpoklady pro to aby ji vybral. Určitě ho zná líp, než sama ví, ale droga co jí dal, zastínila její paměť."
Začínám si myslet, že mě nevnímá dostatečně. ,,Kam tím míříš Sherlocku?"
Těžce se nadechnu. Tenhle rozhovor začíná být dosti vyčerpávající. ,,Tím chci jen říct, že by jsme si měli dávat na Noel pozor, i když působí tak... dejme tomu nevinně." po kratší odmlce dodám.
Nevěřícně mě pozoruje se slovy: ,,Sice Noel dlouho neznám, ale určitě to bude hodná dívka."
Neměl by být tolik důvěřivý vůči lidem, ale je toho člověk jako vůbec schopen? ,,Johne, to samé říkali i o jedné zdravotní sestře, než zjistila že mohla za mnohá úmrtí nemluvňat." snažím se mu sundat růžové brýle, které má stále nasazené, když jde o ni.
,,Dobře Sherlocku, ale i tak by jsi mohl k ní mít lidský přístup." stále mu zůstává ten optimismus.
,,Však jsem jí zachránil život!" už neudržím své emoce na uzdě. Jakoby to všechno co jsme udělali nestačilo.
Pozvednechne si a pozvedne směrem ke mě svůj ukazovák. ,,To neznamená aby jsi byl neslušný." kára mě jako malého chlapce.
Mé rozčilení tato slova akorát podpoří. ,,Pro Krista, Johne, jak to můžeš říct?"
Do místnosti vejde, už v celku dobrém stavu, důvod našeho sporu. ,,O čem mluvíte?" pokouší se zapojit do naší konverzace.
Oba se ztišíme, její příchod dá Johnovi v této situaci výhodu. ,,Ale jen o základech dobrých mravů."
,,Aha, takže dobré mravy pana Holmese?" ani ona si neodpustí do mé osoby rýpnout.
Promluvím k ní přísným tónem hlasu. ,,To vykání si můžeš odpustit, včera si s tykáním problém neměla."
Na vteřinku ji to vyvede. ,,To bude asi tou horečkou." s těmi to slovy nalezne opět svůj klid.
Moje nálada se stihla vrátit do normálu, nemám tedy problém vstát ze křesla, dojít k ní a natáhnout ruku. ,,Sherlock Holmes." představím se.
Noel nevypadá moc na to aby ji přijala, ale nakonec si smou rukou potřese. ,,Noel, nová hračka pana Holmese a teď když oba dovolíte, jdu si dát něco k jídlu." hned mou ruku pouští a zamíří rovnou k lednici, kde jsem nechal useklou hlavu a pár prstů z jednoho případu. Tato holka si zaslouží menší lekci. Ta její drzost mi začíná lézt pořádně na nervy.
John se jí pokusí varovat. ,,Noel..."
Hned po něm siknu. ,,Sshhh." velice mě zajímá její reakce.
,,Wau, mango, to bych tady nečekala." nakonec šokuje ona mě.
Musím uznat, že dokázala u mě probudit zájem. ,,Zajímavé, lidská hlava ji podle všeho nerozhodí."
John si vezme z konferenčního stolku noviny se slovy: ,,Očividně ne, Sherlocku."
,,Ta holka Vás slyší!" zaňuhňá s plnou pusou ovoce Noel z kuchyně.
Dojdu blíže k ní, abych jí mohl vidět co nejlépe do očí.,,Co dokáže dívku bez minulosti rozhodit, krom vody v které by se mohla utopit?"
Polkne sousto a utře si ústa, přičemž se mi stále také dívá do očí. ,,Nevím Sherlocku, zkus mě vyzkoušet."
Bylo by to velice lákavé. ,,Dnes ne." je za potřebí vyčkat vhodné chvíle.
Pokrčí rameny jako by jí to ani nezajímalo. ,,V tom případě si půjdu ještě lehnout." odejde s dalším kusem ovoce do Johnova pokoje, kde za sebou zavře dveře.
Jak ta mi leze na nervy!
Za každou vaši podporu či dodatek budu velice ráda.
A jaký je Váš názor na Noel? Řekla doopravdy všechno co ví?
Vaše Riverrawen ❤
ČTEŠ
Chessmen [Sherlock BBC]
FanfictionNeví kdo je nebo čím byla. Ke své minulosti bude muset dojít krůček po krůčku, avšak nebude sama. Pomůže jí ten co ji zachránil od smrti. Sherlock Holmes bude muset rozmotat tenhle zapeklitý případ s pomocí svého nejlepší přítele Johna Watsona a taj...