MR🥀| Üç

41 2 0
                                    


Sezen Aksu | Yetinmeyi Bilir Misin? 🎼

🥀

Sabah gözlerimi kuş cıvıltıları yerine alarmın sesiyle açmıştım. Bugün Sertap ablanın yanın da işe başlayacaktım ve ilk iş günümden geç kalkmak istememiştim.
Halâ inanamıyordum, sokakta değil de bir evin içinde bir yatakta tedirgin olmadan rahat bir uyku çekmiştim.

Yataktan hafif doğrulup önce halâ çalan alarmı kapattım. Biraz esneme hareketleri yaptıktan sonra yorganı kaldırıp yatağımdan çıktım. Hemen yatağı da güzelce toplayıp, lavaboya geçtim. Biraz sersemliğim devam ediyordu. Elimi yüzümü de yıkadıktan sonra son bir işlemle saçlarımı da güzelce taradım ve son olarak şekil verip odaya geçtim. Dolaptan çıkardığım şort ve kısa kollumu da üstüme geçirdim. Artık hazırdım.

Odadan çıkıp, hızlı hızlı merdivenleri de indikten sonra mutfağa girdim. İlk işim güzel bir kahvaltı hazırlamaktı. Oyalanmadan hemen işe koyuldum.

Son tabağı da masaya ekleyip doğruldum ve ellerimi belime koydum. Çok güzel bir masa olmuştu. Kendimi tebrik ettim ve Sertap ablayı çağırmak için arkamı dönecekken hemen kapının girişinden gelen sese döndüm. Sertap abla şaşkınca bir bana bir sofraya bakıyordu. Anlaşılan tek erkenci ben olmamıştım.

" Neva kızım niye zahmet ettin sen böyle. Beraber hazırlardık seninle," dedi. Şaşkınlığın izlerini kaybetmediği sesiyle.

"Olur mu abla öyle şey. Taş atıp da kolum yorulmadı ki. Hem senin yaptıkların yanında benimkiler hiç kalır," dedim. İçten gelen bir tebessümle.

Daha sonrasında olanlar çok çabuk geçti. Sertap ablayla karnımızı güzelce doyurduktan sonra sofrayı da beraber toparlayıp evden çıktık. Sertap ablanın arabasıyla gidiyorduk dün taksiyle gittiğimizden dolayı ilk başta bir şaşkınlık yaşamıştım. Sertap abla da benim tavrımı anlayınca kısa bir açıklamada bulunmuştu. Arabasını tamire vermiş, dün ben odaya çıkarken de tamirden gelmişti araba.

Faris'ten mesaj geldi mi diye beklerken sesleri hiç duymamıştım bile. Arabada işimle ilgili kısaca bilgilenirdi Sertap abla. Çalıştığım zamanlardan bir farkı olmadığını sadece yeni eleman sayısı çok olduğu için kaynaşmamın benim için zaman alabileceğini söyledi. Aslında o kadar da zaman alacak gibi durmuyordu benim için. Peri ve Pars'la şimdiden iyi anlaşmıştık umuyorum ki diğerleriyle de uyumu sağlayabilirdik.

Araba yavaşça kafenin önünde durdu ve kendi tarafımda ki kapıyı açıp indim. Sertap ablayla içeriye doğru o önden bende hemen yanından girmiştim. Diğer çalışanları da buraya toplayıp kısaca çalışanlarla da beni tanıştırınca, Sertap abla işleri dolayısıyla odasına çekildi ve bende Peri'nin peşine takılıp önlüğümü üstüme geçirdim.

Müşteriler yavaş yavaş gelmeye başlıyordu ve bizde yavaştan işe koyulmaya başlamıştık.

***

Siparişleri cihaza kaydetip tezgaha doğru ilerledim ve siparişleri söyleyip, hazırlanmasını bekledim. O sırada da içeri gelen gidenleri inceliyordum. Çıkan tak sesiyle kafamı tezgaha çevirdim. Hazır ürünleri de alıp masaya geçtim. Siparişleri verip, afiyet olsun diyerek oradan ayrıldım.

Gün boyu aynı tempoda devam etmiştim ve alışmıştım bu tempoya. Son müşteri de çıktıktan sonra Sertap abla kasayı kapatıp geldi. Arkasından gelen Peri ve Pars'ı bugün fazla göremediğimi fark ettim. Hepimiz yoğun çalışmıştık o yüzden normal karşılamıştım.

MONNA ROSA 🥀 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin