MR🥀| Beş

10 1 0
                                    

Zeynep Bastık / Uslanmuyor Bu 🎼

🥀

Sabah gözlerimi telefonumun bildirim sesiyle açmıştım. Komadine uzanıp, elimle sağa sola hafif uzanarak telefonumu yokladım. Bulamayınca, devam eden uyku sersemimle gözümün tekini açtım ve öyle bakmaya karar verdim. Karşılaştığım sonuç yine aynıydı. Telefonumun dün gece elimde olduğuna yemin edebilirdim.

Sonra birden aklıma gelen şeyle telefonumu yatağın içinde aradım ve sonunda buldum. Dün akşam o kadar yorulmuştum ki Faris'in çevrimiçi olmasını beklerken bir yandan da beş dk kestirmenin sorun olmayacağını düşünmüştüm. Aklımdan geçenlerle gözlerimin kocaman açıldığını biliyordum. Ben uyurken yazmış olabilir miydi? Tabi ki olabilirdi!

Hemen telefonumu açıp gelen mesaj bildirimlerine baktım.

Hatırlatma

Faris, çevrimiçi (11.30)

Faris, yazıyor.

Faris: Geldim. (11.32)

Faris: Demek tek tik? (11.33)

Faris: Birileri uykuya dalmış anlaşılan. (11.34)

Faris: Gecelerin iyi olsun küçük kız. 🥀 (11.34)

Faris, çevrimdışı. (11.35)

Hatırlatma son

Bende ki bu şans kimde vardı acaba? Hemen son gelen mesajı da okumaya başladım.

Faris: Uykunu alabildin mi küçük? (08.30)

Mesajı komiğime gitmişti. Anlaşılan erkenciydi benim gibi. Bugün benim izin günümdü ve bu da demek oluyordu ki bütün gün evin temizliğini hallettikten sonra vaktimi Faris'e ayırabilirdim. Hemen mesajına cevap yazmaya başladım. Dün için kısa bir özür borcum olduğunu düşünüyordum.

Monnarosa: Evet uykumu aldım. Dün akşam için kusura bakma lütfen. Çok yorgundum uykuya daldığımın farkında değildim. (08.32)

Faris: Sorun değil küçük. (08.33)

Monnarosa: Hey! Baksana aslında bugün tüm gün konuşabiliriz. Sende istersen? (08.35)

Faris: Sorun olmadığını söylemiştim küçük? (08.36)

Monnarosa: Bugün izin günüm. 😏 (08.37)

Faris: Bende bugün evde takılmaya karar verdim bak şimdi. (08.38)

Yazdığı cümleyi tekrar tekrar okumuştum. Bunun benimle ilgili olup olmadığı kafamı kurcalıyordu. Telefon elimde tekrar titredi.

Faris: Seninle ilgisi yok küçük. Sakin olabilirsin. Kendime izin verdim. Sjdjdjdj (08.40)

Tek kelimeyle rezil olmuştum!

Monnarosa: Öyle düşündüğümü de nereden çıkardın ki? (08.41)

Faris: Öyle olsun bakalım küçük. (08.42)

Monnarosa: Benim öncelikle birkaç işim var. Sana daha sonra yazsam olur mu? (08.43)

Faris: Keyfine bak. (08.44)

Görüldü, monnarosa. (08.45)

Hemen telefonumu komadinin üstüne bıraktım ve laboya ilerledim. Klasik rutinleri halledikten sonra odadan çıktım ve aşağıya indim. Kahvaltılık malzemelerini de masaya çıkarıp güzelce hazırladım. Sucuklu yumurtayı da masaya ekledim ve işlem tamamdı. Sertap ablayı kaldırmak için merdivelere doğru ilerliyordum ki kapı çaldı. Sabah sabah kimdi ki? Hemen gidip kapıyı açtım ve karşılaştığım yüzle şaşkınlığım yerini düz bir ifadeye bıraktı. Sertap ablanın yiğeni gelmişti. Elimi alnıma vurmamak için kendimi tuttum. Doğru ya! Adam yarın kahvaltıya geleceğini söylemişti. Bu durumda hazırladığım kahvaltı beni kısa bir süre düşündürdü. Sertap abla yeğenine kendi hazırlayacaktı oysa ki. Adamın kapıda kaldığını fark ettiğimde içeriye buyur ettim.

MONNA ROSA 🥀 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin