MR🥀| Altı

24 1 0
                                    

Jason Mraz | I'm Yours 🎼

🥀

Çok büyük olan avm de çok şık olan bir mağazanın vitrininden gözlerimi alamıyordum. O kadar beğenmiştim ki bu elbiseyi, elimde olan para aklıma gelince pahalı olmaması için içten içe dua ediyordum. Göğüs kısmı kalp yaka olan bu elbise, beli sıkı sarıyor ve belden aşağısı kalem etek şeklinde iniyordu. Elbiseyi havalı yapan detay ise kollarıydı. Daha fazla beklemeden hemen içeri girdim ve ileriden bana gelen çalışana elbiseyi sorup fiyat aldım. Normal de pahalı olan bu elbise %50 indirime girmiş ve bütçemi aşmamıştı.

Buna çok sevinmiştim. Hemen kadından 38 beden istedim ve kabine doğru ilerledim. Üstümdekileri hemen çıkartıp elbiseyi üzerime geçirdim. Kafamı kaldırıp aynaya bakarken aslında uzun zamandır kendimi böyle göremediğimin bilincindeydim. Yüzümde mutlu olduğumu gösteren tebessümüm ve yıllarca bana küsmüş olan gamzelerim şimdi kendini gösteriyordu. Mutlu hissediyordum, mutlu olmaktan korkuyordum.

Kendimi bir boy aynasında daha iyi görebilmek için, kabinin perdesini çektim ve hemen sağım da kalan büyük aynada yerimi aldım. O sıra da yanıma gelen çalışan bana iltifatlarını sıraladı.

"Gerçekten harika görünüyorsunuz, %50'li indirim büyük bir şans. Bu fiyata bu elbiseyi kaçırmamanızı tavsiye ederim," dedi.

Kesinlikle kadına hak veriyordum. Bu elbiseyi bütçemi de aşmadan bulmak benim için güzel bir fırsat olmuştu. Hemen kadına döndüm,

"Teşekkür ederim. Kombin için, siyah stiletto ve çanta da getirebilir misiniz?" dedim. Ayağımda ki spor ayakkabılarla biraz tuhaf duruyordum sanki. Kadın, yanımdan ayrılırken ben de tekrar aynaya döndüm ve bana bakan bir çift gözle karşılaştım.

Birkaç adım ileride bana bakıyordu. Bunu aynadan görebiliyordum. Adamı tanımıyordum ve rahatsız olmaya başlamıştım. Tam arkamı dönüp konuşacağım sırada mağazadan çıkıp gitti.

Tuhaftı, fazlasıyla tuhaf..

Kadın elinde isteklerimle geldiğinde işte şimdi tam olmuştu. Kadına teşekkür ettim ve hemen stilettoyu ayağıma geçirdim ve ayağa kalkıp çantayı da aldım. İşte şimdi hazırdım. Hemen kabine girip üstümü değiştirdim o sırada kadın aldıklarımı kasaya götürdü. Bende hemen giyinip peşinden gittim ve ödemeyi yapıp çıktım mağazadan. Bu avm eve yakın olduğu için şanslıydım. Kuaföre gidemezdim. Hemen evde saçımı ve makyajımı kendim halledebilirdim. Umuyorum güzel bir sonuç ortaya çıkaracaktım. Sırada rotam da ikizler için aklımda olan hediyeleri almaya gelmişti.

Hemen hediyelik bir mağaza bulup aklımdakini bulmak için biraz etrafa bakındım ve bulmuştum. Bir mola sırasında Peri'yle konuşurken bana müzik kutularının onun için çok özel bir yeri olduğundan bahsetmişti. Birbirimizi tanımak için sorular sorarken bunu aklıma not etmiştim ve şimdi de bu bilgiyle alacağım hediyem hazırdı. Piyano çalmayı da çok sevdiğini söylemişti.

Benim için bir taşla iki kuş bir fikir olmuştu. Ona beyaz bir piyano seklinde müzik kutusu seçmiştim. Ortasında yuvarlak bir boşluk vardı ve küçük bir mıknatıslı bale maketi de ortada dans ediyordu. Bunun için sadece piyanonun kapağını açmak yeterliydi. Hemen kasaya gidip hediye pakedi yapmalarını istedim. O sırada gerekli ücreti de ödeyip mağazadan çıktım.

Sırada, Pars'ın hediyesi vardı ve o evde hazır bekliyordu. Pars'la konuşacak fırsatı bulamamıştık ama Peri'yle onun hakkında da muhabbet etmiştik. Amerikan futboluna bayılıyormuş bu da benim için bir şans olmuştu. Şuan için durumum yoktu evet ama Allah bana bir şekilde yardım ediyordu.

Geçen sene Yurt da bir hayır sever gelmiş ve yurtta ki bütün çocuklarla tek tek konuşup ne hediye istediklerini bizzat herkese sormuştu. O kadar mutlu olmuştuk ki. Bunu onların yüzünden anlamıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MONNA ROSA 🥀 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin