3.rész

157 25 23
                                    


Sziasztok! ❤️
Meghoztam az újabb részt. Remélem tetszeni fog. Köszönöm szépen a kommenteket. Ehhez a részhez is várom őket. Jó olvasást! ❤️

-Jungkook, bemutatom neked Jimint.



-Hali -biccentett a fejével.

-Örülök, hogy végre megismertelek. TaeTae nagyon be volt zsongva, amikor megtudta, hogy jössz -karolt át. -Bár az előtt is rengeteget mesélt mesélt rólad.

-Köszönöm Jimin, elég lesz -csitítottam el még mielőtt olyanokat is kifecseg, amiről másnak nem szabad tudnia.

-Jó, bocsi. De tényleg nagyon örülök, hogy megismerhetem Tae egyik régi barátját. -villantott meg egy 1000 wattos mosolyt Kook felé. -Ne aggódj! Megosztozhatunk rajta. -kacsintott rá a mellettem álló fiúra.

-Lassan indulnunk kellene! Még meg kell mutatnod hol van a cég

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Lassan indulnunk kellene! Még meg kell mutatnod hol van a cég. -közölte Jungkook.

-Mégis miféle cég? Hova szeretnél felvételizni? -érdeklődött Jimin.

-A BigHithez. Az a legkézenfekvőbb számomra.

-Elkísérlek titeket. Közel lakom. -jelentette ki. Visszahívtam Yeontant, majd elindultunk a cég felé.

És idolnak vagy modellnek jelentkezel? -törte meg a már - már kínos csendet Jimin, majd Jungkook felé fordult.

-Idolnak. Nem hiszem, hogy jó modell lennék. -rántotta meg a vállát.

-Pedig szerintem nagyon helyes vagy. Simán lehetnél modell is. Akár csak Taehyung. -pillantott rám. Egy pillanatra még a szívem is megállt.

-Te modellkedsz? -nézett rám hatalmas szemekkel Kook.

-Nem. Én nem. Nem vagyok egy modell alkat.

-Még, hogy nem? -háborodott fel Jimin. -Küldtek neki egy felkérést, hogy modellkedjen, de visszautasította. -magyarázott Jungkooknak feldúltan. -Annyira kishitű vagy. -fordultak felém mind a ketten.

-Jiminnek igaza van. El kellene fogadnod. Akkor járhatnánk együtt. -győzködött feleslegesen. Már régen eldöntöttem, hogy nem fogok modellkedni, és erre még ők sem tudnak rávenni.

-Felejtsd el! Szó sem lehet róla! Most pedig induljunk! Yeontant meg kell etetni. -ragadtam meg a csuklóját, majd köszönés nélkül otthagytuk a srácot.

Nagyon haragszom most Jiminre. Nem akartam, hogy Jungkook is tudjon a modellkedésről. Biztos voltam benne, hogy ő is rá akar majd beszélni. Arról meg nem is beszélve, hogy rámozdult Jungkookra azok után, hogy elmondtam neki az érzéseimet.

-Hé! Lassíts már! trappolt utánam. -Még csak nem is köszöntél neki.

-És az téged miért zavar? -rivalltam rá, majd csendben folytattam az utamat.

More Than Friends [ VKOOK - V Pov ]Where stories live. Discover now