9.rész

142 21 3
                                    




Sziasztok! 🤗❤️
Tudom, hogy nagyon régen publikáltam, de azért remélem, hogy valakit érdekel még a sztori. 🥺

Jó olvasást!





-Még azt sem mondtam, hogy mikor lesz, honnan tudnád, hogy akkor programod lesz? -kérdezte megvillantva fogait. -És amúgy is, tudod, hogy te sose zavarsz. -mosolyodott el az előzőnél is jobban.

Mivel néhány percig nem válaszoltam az előző kérdésére, így újból bepróbálkozott.

-Tehát Taehyungie? Szeretnél te is eljönni velem és Jiminnel kávézni? -nézett mélyen a szemembe még midig mosolyogva.

-Na jó, elmegyek én is, de csak is azért, mert ilyen szépen kértél. -pirulok el kissé. A francba, hogy lehetek ennyire hülye. A legkevésbé sem akartam ott lenni és látni Jimin próbálkozásait, de most már túl késő, hogy vissza mondjam ezt az egészet.

-Akkor jó. Szeretek a közeledben lenni. -kuncog fel aranyosan, mire a szívem nagyot dobban. Hogy lehet  valaki ilyen aranyos? -Majd szólok Jiminnek is. Biztosan ő is nagyon fog örülni, hogy velünk jössz.

-Várj, de ez mikor is lesz? Csak, hogy tutira ne felejtsem el. -vakarom meg a tarkómat. -Igen biztos nagyon fog nekem örülni. -nevetek kínomban. Muszáj lesz valahogy kibújnom ez alól.

-Még nem beszéltünk meg konkrét időpontot. Majd ha mindannyian ráérünk. -vonta meg enyhén a vállát mosolyogva. -Most viszont menjünk, feküdjünk le! -mondatára perverz gondolatok fogalmazódtak meg az agyamban, amit gyorsan ki is hessegettem onnan.

-Rendben, akkor majd ezt még megbeszéljük később. -mosolygok rá. -Tényleg menjünk aludni, mert még holnap nagyon sok dolgunk lesz. -ásítok egyet, majd elindulok az emelet felé, mire Jungkook csak bólintott egyet és követni kezdett engem. Ahogy a fürdő ajtóhoz értünk felé fordultam.

-Menj csak nyugodtan aludni, szerintem én még veszek egy forró fürdőt és hajat is mosok. El leszek itt egy darabig. megyek be a fürdőszobába. Imádok kádban fürdeni, annyira megnyugtat.

-Én is fürdeni szerettem volna. Gyorsan letusolok, te pedig addig is tudsz a kádban pancsizni. -mosolyog rám angyalian, majd ő is bejön hozzám a fürdőbe.

-Én... Nem... nem is tudom. -habogtam zavaromban. Nem akartam, hogy lássa a testemet. -Megvárom inkább amíg végzel a zuhanyzással. -fordultam ki azzal a lendülettel a fürdőből, de elkapta a karomat és vissza húzott.

-Azt ne mondd már, hogy ennyire szégyenlős vagy. -nevetett fel. -A kád az ott van. -mutatott a fürdőszoba egyik sarkába. -Míg a zuhanyzó pedig itt. -mutatott az ellenkező sarokba. -És amúgy sem foglak kukkolni, ígérem. -tette a kezét a mellkasára, amitől egy apró mosoly költözött az arcomra.

-Ahh... jó, legyen. - adtam meg magam. Oda mentem az ajtóhoz és magunkra csuktam azt. A kádhoz lépve megengedtem a forró vizet magamnak és jó sok habfürdőt is tettem bele, hogy még csak véletlenül se lásson meg semmi olyat, amit nem szabadna.

-Amúgy is, kiskorunkban is egy csomószor fürödtünk együtt. Akkor sosem zavart téged. Különben is, mind a ketten pasik vagyunk, nem látnánk semmi újat. -kuncogja el magát és közben leveszi a pólóját. Ezt a látványt sosem fogom megszokni, így most is legeltettem rajta a szememet, mielőtt válaszoltam volna.

-Sosem tudhatod... -nevetek fel. Kezdek egy kicsit feloldódni, ezért én is vetkőzni kezdek. A pólómmal kezdek, majd a nadrágomat is letolom az alsómmal együtt és amilyen gyorsan csak tudok bepattanok a kádba és a habok közé merülök. Reméltem, hogy nem látott semmit, de a reakciójából ítélve sajnos többet látott, mint kellett volna. Idő közben ő is levetkőzött és a zuhanykabinba ment. Próbáltam én is végigmérni őt, de nem jártam valami nagy sikerrel, ezért vissza fordultam. Szerencsémre a tükör tökéletes rálátást biztosított a meztelen hátsójára, amit ki is használtam.

Sajnos nem sokáig élvezhettem a kilátást, ugyan is egy gyors hajmosás után már el is zárta a csapot. A dereka köré csavarta a törölközőjét és úgy fordult felém. -A szobában megvárlak TaeTae. -mosolygott rám.

-Rendben van, akkor sietek. -mondtam, mire már itt sem volt. Elmerültem teljesen a vízben, hogy bevizezzem a hajamat. Nyomtam rá egy kis sampont, majd egy gyors mosás után le is öblítettem azt. Megmostam a testemet, majd a derekamra tekertem én is egy törölközőt. Rekord idő alatt lettem kész a fürdéssel, ezért mentem is a szobába. Egy nem várt kép fogadott, amikor kinyitottam az ajtót, ami pedig nem volt más, mint Kooksi csupasz feneke. Legszívesebben egy hatalmasat csaptam volna rá. -Hűha, te aztán tényleg nem vagy szégyenlős. -nevetek fel, majd egy aprót rá is csapok a fenekére, mikor elmegyek mellette.

-Taehyung? -fordul felém meglepetten. -Ne haragudj! Nem számítottam rá, hogy ilyen hamar végzel. Épp egy alsót keresek, csak nem igazán találok.

-Nem haragszom, amúgy nyugodtan használhatod az én ruháimat is. -nevetek fel, majd a szekrényhez sétálok és veszek ki neki egy fekete bokszert, majd a kezébe nyomom.

-Köszönöm szépen TaeTae... -kuncog aranyosan, majd felöltözik. Rámosolyogtam, majd magamnak is vettem ki egy fekete alsót és egy fekete két számmal nagyobb itthoni pólót. Hátat fordítottam Kooknak és elkezdtem felvenni a pizsamakén szolgáló ruhadarabokat.

Amíg én öltöztem addig Kook az ágyba dobta magát. -Gyere Baba... -paskolta meg maga mellett az üresen maradt helyet. A "Baba" szóra egy kissé kikerekedtek a szemeim, de befeküdtem mellé az ágyba. -Jó éjszakát! -fordítottam neki hátat. Elég kínos volt ez az este.

-Átölelhetlek? -kérdezte halkan, szinte suttogva.

-Persze... -válaszoltam morogva még mindig csukott szemmel, pedig jelen pillanatban másra sem vágytam jobban. Egy pár másodperc múlva vett egy nagyobb levegőt és közelebb jött hozzám. Erős karját a derekam köré fonta. -Jó éjt. -válaszolt.

Testemet átjárta a boldogság. Ezernyi pillangó repdesett a gyomromban, pedig ez csak egy ölelés volt. El sem tudom képzelni, hogy mi lenne ha egyszer venném a bátorságot és megcsókolnám, vagy akár ő engem. Az arcát a nyakamba fúrta és ahogy az édes szuszogását meghallottam, egyből gondoltam, hogy elaludt.

Másnap reggel még mindig ugyan ebben a pozícióban feküdtünk, éreztem a halk szuszogását a nyakamon. Mivel már nagyon kellett pisilnem, ezért megpróbáltam lefejteni magamról a karját és úgy kibújni onnan, hogy ne ébresszem fel őt.

Lassan Jungkook is elkezdett mocorogni, de a szemét nem nyitotta még ki. -Hova mész Baba? Maradj még velem... -szólal meg mély rekedtes hangon, amitől még a hideg is végig futott a gerincem mentén.

 -szólal meg mély rekedtes hangon, amitől még a hideg is végig futott a gerincem mentén

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

More Than Friends [ VKOOK - V Pov ]Where stories live. Discover now