9.Nem szeretlek és soha az életbe nem foglak szeretni!

269 14 0
                                    

Erina,Itachi és Kisame visszatértek az Akastuki rejtekhelyére,Kisame útközbe észrevette hogy elég komoly arcot vágtak mert egész úton meg se szólaltak.Most hogy Itachi és Erina megtudta hogy Rika aljas módon hazudott,Itachi szívből meggyűlölte Rikát és soha többé nem akarja látni.

- Miért vágtok ilyen arcot? - kérdezte Kisame.

- Hát ne tudd meg Kisame hogy történt tegnap. - válaszolt Erina.

- Miért?Mi történt? - kérdezte döbbenten Kisame.

- Neked már úgy is,elméseltem hogy Rika mit művelt velem. - mondta Itachi szárazon.

- Igen.És? - felelte Kisame.

- Amikor Erinával átmentünk Rikához,meghallottuk hogy egy férfival beszélt.Azt mondta neki hogy Rika meg én valóban nem feküdtünk le,így kiderült hogy az egész csak színtiszta hazugság volt. - mesélte Itachi. - Az egészet csak azért csinálta...

- Hát én ezen nem is lepődöm meg. - vágott közbe a szavába Kisame. - De én tudtam hogy milyen a csaj.

- Hát igen.Sose hittem volna hogy milyen aljas kigyó. - mondta Erina.

- Én se. - mondta Itachi. - Soha többé nem akarom látni Rikát,gyűlölöm ezt a nőt.

Eközben Rika hazaért a lakásába,ám egy nem várt fogadtatás várja.Meglátta Ayat aki dühös tekintettel és összefont karral állt előtte mert elege lett abból hogy Rikának falazzon a hazugságai miatt.

- Aya kérlek beszéljük meg.Kérlek csak hallgass meg. - mondta Rika kétségbe esve.

- Rika...Takarodjál el,nagyon gyorsan. - mondta hidegen Aya.

- Figyelj tudom hogy én nagy hülyeséget csináltam. - mondta sírva Rika és könnyei végig folytak arcán. - De..te is tudod hogy mindezt azért tettem,mert teljes szívemből szeretem Itachit.

- Engem nem érdekel a magyarázatod Rika. - mondta Aya ellenségesen. - Elegem van abból hogy neked falazzak az aljas trükkjeid miatt.Itachinak van igaza,te nem vagy normális Rika.Kettő perced van hogy összepakolj,és amit addig nem sikerül,azt kidobom az ablakon.Huzzál el innen.Oké?

- Aya kérlek.

- Takarodj befelé,megértetted? - ordított rá Aya,közbe durván meglökte Rikát hogy menjen be.

Rika zokogva bement a szobába hogy összeszedje a holmiját.Néhány perc múlva Rika összepakolt és indulni készült,de még előtte még beszélni akar Ayaval.

- Na sikerült? - kérdezte Aya gúnyosan. - Szuper,akkor indulhatunk.

- Aya kérlek.

- Gyere menjünk. - mondta türelmetlenül Aya.

- Hadd magyarázam meg egyszer,mint felnőtt ember a másik felnőtt emberrel,aki tisztán tudd gondolkodni hogy,hogy...

- Rika vedd már észre magadat.Ezen mit akarsz magyarázni?Vége.

- Nem,nem..én azért csináltam ezt az egészet mert fülig szerelmes vagyok Itachiba.

- De ő nem szeret téged.Úgy hogy menjünk.

- De én azt akartam hogy Itachi,teljes szívéből szeressen engem.Érted?

- De ez nem így működik Rika,amit te műveltél az nem szerelem.És te ilyen aljas kegyetlen módszerhez folyamodsz?

- De én nem így akartam,én nem így terveztem.

- Figyelj leszarom hogy hogy akartad.Egy férfit nem hazugsággal kell meghódítani.Te pedig csúnyán átverted Itachit.Akkor most megfogod a táskádat és arra megkérlek hogy húzzál el a francba. - mondta ellenségesen Aya,majd bement a nappaliba. - Szevasz.

Egy Uchiha szerelmeWhere stories live. Discover now