Most hogy tegnap este Kabuto hivatalosan is megkérte Erina kezét,A fiatalok még ma bemennek Orochimaruhoz hogy bejelentsék az eljegyzésüket.
Orochimaru a szobájában ült elgondolkodva, amikor valaki kopogott ajtaján. Felnézett és kedvesen mondta az illetőnek, hogy lépjen be. Az ajtó kinyílt és belépett hozzá Kabuto és a menyasszonya. A sannin kedvesen elmosolyodott.
- Na mi a helyzet Kabuto?Nagyon boldognak tüntök.- mondta Orochimaru kedvesen.
- Fontos bejelenteni valónk van a számodra Orochimaru mester,eljött a pillanat amire már tegnap este óta várunk.Megkértem Erina kezét,mi ketten összeházasodunk. - mondta mosolyogva Kabuto,miközben Erina megmutatta az eljegyzési gyűrűjét Orochimarunak.
Orochimaru ezen meglepődött és ismét elmosolyodott,mert mindig is örült a fiatalok boldogságának.Mivel hogy Erina és Kabuto már három éve együtt vannak,így úgy döntöttek mire várjanak még.
- Nahát ez remek hír.És kitűztétek az időpontot? - kérdezte kedvesen Orochimaru.
- Igen,két hét múlva. - felelte Kabuto.
- Nos én őszintén gratulálok!És szívből kívánom nektek,hogy legyetek nagyon boldogok! - mondta ismét kedvesen Orochimaru.
- Köszönjük Orochimaru mester. - felelte Erina kedvesen,miközben Kabuto puszit adott menyasszonya arcán.
Az akatsuki gyülést tartott és szóba került Erina és Kabuto eljegyzésének híre.
- Ma azt hallottam hogy Orochimaru talpnyalója megkérte Erina kezét,és állítólag két hét múlva egybe kelnek. - jelentette be Pein.
- Hogy? - kérdezte döbbenten Deidara.
- Szóval Erina hozzámegy a pápaszemes görényhez. - mondta Kisame.
A szervezet többi tagját szó szerint meglepte a hír,főleg Itachit Erina exbarátját.Itachi ezt hallva állítólag ledöbbent és kétségbeesett.Mivel hogy most se tudta magát túltenni,hogy Erina már négy éve szakított vele.Itachi és Kisame a sötét folyosón sétáltak.
- Na ehhez mit szólsz Itachi?A volt csajod férjhez megy. - mondta Kisame.
- Nem tudom elhinni hogy összeházasodnak,alig 4 éve szakítottunk. - mondta Itachi elkeseredve.
- Komolyan nem értelek,azt hittem elengedted Erinát.
- Igen tudom.
- És most mit akarsz tenni?
Itachi komoran maga elé nézett,azon tűnődik hogy vajon megakadályozza-e az esküvőt,vagy pedig tényleg elengedi volt szerelmét.Itachi viszont arra lesz kíváncsi,hogy Erina komolyan gondolja-e ezt az egészet.
Eközben Naruto és csapattársai épp az erdőben sietnek egy küldetésük miatt,amikor váratlanul összefutnak Erinával.
- Szia Erina! - köszönt Erina unokatestvére Botan.
- Sziasztok! - mondta Erina döbbenten, majd Botan hirtelen magához ölelte a lányt, ki viszonozta az ölelést.
- Na mesélj miújság veled,csajszi? - kérdezte mosolyogva Botan.
- Tegnap éjjel Kabuto megkérte a kezem. - felelte mosolyogva Erina,közben a gyűrűjét mutogatta.
Naruto álla leesett a döbbenettől.
- Na várj.Azt akarod mondani hogy összeházasodtok? - kérdezte döbbenten Naruto.
- Igen,két hét múlva. - mondta Erina kedvesen.
YOU ARE READING
Egy Uchiha szerelme
RomanceUchiha Itachi és társa Hoshigaki Kisame egy küldetésük végeztével az erdőben gyalogoltak,ám útközben megláttak egy fiatal kunoichi női ninját a fűben fekve.Mire a két Akatsuki tag közelebb ment az eszméletlen lányhoz,Itachi akkor már ráeszmélt hogy...