A Hagakure faluban minden fiú a gyönyörű Erinát akarja, de őt egyik sem hozza lázba,mivel hogy a lány már Kabuto barátnője.Erina gyönyörű,szép és bájos.Igazi szépség,aki után megfordulnak a férfiak,Fukuda Erina a legszebb lány a faluban. A szépsége és a jósága minden férfit rabul ejt,még féltékeny riválisokból is akad bőven.
Erina épp a faluban sétál jókedvűen,amikor az egyik fiú éppen utolérte egy szál virággal a háta mögé.
- Erina. - fogta meg a lány vállát Tetsumo,majd elé nyújtotta a virágot. - Neked hoztam.
- Tetsumo,azt hittem már megbeszéltük. - mondta Erina.
- Nem,nem,nem azért hoztam.Arra kérlek,fogadd el tőlem. - mondta kedvesen Tetsumo.
- Rendben van, - mondta kedvesen Erina,majd elvette a virágot és megszagolta. - de csak azért,mert barátok vagyunk.
- Igen tudom,barátok.
- Szia. - köszönt el Erina,majd tovább ment.
- Szia. - köszönt vissza mosolyogva Tetsumo,majd jöttek hozzá a barátai.
- Nahát ez nem szép,megint kikosarazott. - mondta nevetve Tejima.
- Mi tetszik neked ebben a beképzelt libában? - kérdezte Yukiko. - Én ezt nem értem.
- Te vagy beképzelt. - mondta Atsuko. - Csak irigykedsz,hogy minden fiú őt akarja,és nem téged.
Erina épp a pataknál állt elgondolkozva,amikor Kabuto hátulról megölelte és megpuszilta az arcát,Erina ettől megíjjedt és egyszerre nevetett Kabutoval.
- A frászt hoztad rám szerelmem. - mondta nevetve Erina,majd megcsókolták egymást Kabutoval. - Mi az?
- Gyere,ülj le ide mellém. - mondta kedvesen Kabuto,majd leültek egy farönkre. - Szeretnénk mondani valamit,egyszer már fel tettem azt a kérdést és most újra felteszem.Tudván hogy ez az egyetlen egy esélyünk,elszöknél velem?
- De Kabuto ez...roppant veszélyes lenne. - mondta aggódva Erina.
- Ne aggódj gyönyörűm, - fogta meg a lány arcát Kabuto. - téged az életem árán is megvédelek.Sose hagynám hogy bármi bajod essen.
- Szerinted tényleg el kell mennünk eddig? - kérdezte Erina.
- Nem tudom de..biztosnak kell lennem benne hogy velem leszel.Mit mondasz? Hajlandó vagy rá?
- Igen..igen - mosolyodott el Erina,majd Kabutoval ismét csókolóztak.
Ekközben Itachi egy fa tetején elrejtőzve figyeli a szerelmes párt,így az Uchiha fiú meglátta Erinát csókolózni Kabutoval.A féltékenység miatt hirtelen dühbe gurul.
- Tehát ez az az idióta,aki Erinára pályázik. - mondta magába Itachi.
Erina és Kabuto elhatározzák, hogy megszöknek és új életet kezdenek,a kapcsolatuk egyre hevesebbé vált.
- Nem úgy tűnik hogy biztos lennél a döntésedben,hogy velem jössz. - mondta Kabuto.
- Noss,tudod...
- Nem akarod? - vágott közbe a lány szavába Kabuto.
- Nem erről van szó,csak tudod úgy érzem hogy nem lenne könnyű elmennünk innen. - válaszolt aggódva Erina.
- Erina,az élet sohasem könnyű.Gondoskodni fogok rólad,mellettem nem fogsz szenvedni,mert nagyon szeretlek tééged.Szeretlek. - mondta Kabuto,majd ismét megcsókolta szerelmét. - Tudod mit? Én bármit megtennénk érted szerelmem.Érted bármit,azért mert szeretlek.
Ismét megcsókolták egymást,majd Erina a farönkre feküdt,Kabuto a lány feje mellé könyökölt fölé magasodva és egyre szenvedélyesebben csókolóztak.
YOU ARE READING
Egy Uchiha szerelme
RomanceUchiha Itachi és társa Hoshigaki Kisame egy küldetésük végeztével az erdőben gyalogoltak,ám útközben megláttak egy fiatal kunoichi női ninját a fűben fekve.Mire a két Akatsuki tag közelebb ment az eszméletlen lányhoz,Itachi akkor már ráeszmélt hogy...