Erina és Itachi már három hónapja együtt járnak,legutóbb összevesztek Itachi féltékenysége miatt,de újra egymásra találtak.Kapcsolatuk ismét bimbozó románcként indult,ám sajnos újra problémák keletkeztek,mert kiderült hogy Itachi semmit sem változott.Erina éppen az orvosira keszül indulni,aminek Itachi csöppet sem örül.
- Miért mész most el? - kérdezte Itachi.
- Muszáj bemennem tanulni. - válaszolt Erina.
- Egyszer igazán kihagyhatnág és itt maradnál velem. - mondta Itachi kedvesen.
- Jajj,hagyjuk most ezt.Muszáj bemennem. - mondta Erina,majd elindult. - Szia.
- Szia kicsim. - csókkal köszönt el a lánytól Itachi.
A nézet eltérések Erina és Itachi között midennapossá váltak,ennek fő oka Itachi beteges féltékenykedése.A lány éppen ekkor tér vissza az orvosiról,Itachi épp a kanapén ül morcosan.
- Szia. - köszönt kedvesen Erina.
- Este hét óra van,délelőtt tízkor mentél el. - mondta szárazon Itachi. - Hol voltál idáig?
- Jó,és?És? - kérdezte kedvesen Erina.
- Mi és?Ez neked normális? - kérdezte Itachi,majd felált a kanapéról és megállt Erinával szemben.
- Te fel fogod hogy én orvosira járok?Ez nem egy órás elfoglaltság.Különben meg magaért csinálom,nem muszájból.
- Megcsalsz? Találkozgatsz valakivel ugye? - kérdezte dühösen Itachi.
- Te nem vagy normális. - mondta döbbenten Erina.
- Te nem vagy normális,figyelj Erina már két napja nem szeretkeztünk.Nekünk minden eggyes szabad percünket az ágyba kellene tölteni.
- Ilyen féltékeny barommal semmiképpen sem. - mondta Erina szárazon,majd indulásnak eredt de Itachi lefogta a lány karját .
- Milyen féltékeny barom?Mit sértegetsz te engem? - ragadta meg a lány karját és erősen megszorította.
- Eressz el Itachi,ez fáj. - kiáltotta a lány kétségbe esve.
- És mit gondolsz,nekem nem fáj? - mondta dühösen Itachi,közben tovább szorította a lány vékony karját,amitől Erina fölszisszent. - Nekem nem fáj,hogy folyton hazudozol?
- Jó,akkor keresd meg Kenjit,és kérdezd meg tőle hogy hol voltam. - mondta hidegen Erina.
- És ki ez a kenji? - kérdezte dühösen Itachi.
- A tanárom.Ki lenne? - dühösen tépte ki magát a fiú szorításából Erina. - Tudod mit Itachi? Elegem van,már nagyon elegem van.A vádaskodásaidból és a panaszkodásból.
- Mással henteregsz ugye? - nézet mélyen dühösen a lány szemébe Itachi.
- Jajj istenem,nem hentergek senkivel. - mondta Erina dacosan. - Féltékeny vagy,és te oktatsz ki engem? Azért mert egy nőnek nincs kedve a testi kapcsolathoz,még nem jelenti azt hogy megcsal.Érted?
- Komolyan nem tudom mi bajod van. - mondta dühösen Itachi. - Figyelj ide ha valami problémád van,akkor mondd el nyugodtan és ne hisztizz.
- Én hisztizek? - kérdezte dühösen Erina. - Na ez hallod,pontosan ez a problémám veled,hogy minden apróságon felkapod a vízet.
- Neked van valakid,biztos vagyok benne hogy van valakid. - mondta gúnyosan Itachi. - Áruld el ki az a barom,nem hallod?
- Te nem vagy normális. - mondta dühösen Erina,majd elment.
YOU ARE READING
Egy Uchiha szerelme
RomanceUchiha Itachi és társa Hoshigaki Kisame egy küldetésük végeztével az erdőben gyalogoltak,ám útközben megláttak egy fiatal kunoichi női ninját a fűben fekve.Mire a két Akatsuki tag közelebb ment az eszméletlen lányhoz,Itachi akkor már ráeszmélt hogy...