1

1K 28 68
                                    

,,Choľo choľo choľo choľ"
,,Choľo choľo choľo choľ"
,,Arghh"vypla som budík a skryla sa pod perinu.
,,Mne sa nechce"povedala som sama pre seba.
Po piatich minútach ležania som sa odhodlala vstať z postele a pripraviť sa do školy.

Rýchlo som na seba hodila nejaké oblečenie, čiže uniformu, umyla, učesala sa a vybehla z domu, pretože som meškala.
Cestou do školy som stretla Meyu. Moju najlepšiu kamarátku. Sme si veľmi blízke. Skoro ako sestry.
,,Kde si tak dlho?"opýtala sa ma Meya a odložila mobil.
,, Nechcelo sa mi vstávať"jednoducho som odpovedala a pokračovala v ceste do školy.
,,No jasné. Lenivá"
,,Ticho buď"vošli sme do budovy. Namierili sme si to ku svojim skrinkám z ktorých sme si vybrali potrebné veci.
So zvonením sme vošli do triedy. Ako prvá hodina bola občianská náuka. Taká voľnejšia hodina.

V triede ešte nebola učiteľka, takže som mohla objať svojich kamarátov.
,,Changbin!"skríkla som a skočila na svojho skvelého kamaráta.
,,Ahooj, Nalla!"objal ma. Hneď na to k nám pribehla naša skvelá partia.
,,Ako sa máte?"opýtala som sa ich.
,,Fajn"odpovedala Ryujin. (Nie z ITZY okkii)
Vtedy do triedy prišla učiteľka. Celá trieda sa pozdravila a sadla si na svoje miesto.
,,Psst Nalla"zavolal na mňa Kim Taehyung. Otočila som sa.
,,Čo chceš?"opýtala som sa ho.
,,Mali sme nejakú domácu z matiky?"opýtal sa ma.
,,Čo ja viem, asi nie"odpovedala som mu.
,,A dneska so mnou ideš vonku"oznámil mi. Nadvihla som obočie a chcela mu niečo povedať, no však to by nás nemusela učiteľka okričať.
,,Vy dvaja tam vzadu. Ak vás to nebaví môžete ísť aj za dvere"povedala. Hneď sme sa prestali rozprávať.

Učiteľka tam niečo čítala, no však ja som ju nepočúvala. Pozerala som von oknom a rozmýšľala.
Odrazu zazvonilo na prestávku. Konečne.
Len tak som sedela na mieste. Bola som unavená. Keď v tom mi niekto zakryl oči.
,,Hádaj kto som"povedal "neznámy" a zasmial sa.
,,Nejaký debilko"dala som jeho ruky dole a pozrela sa na neho.
,,Ja nie som debil"povedal Changbin a hral sa na urazeného.
Zasmiala som sa a objala ho.
,,Mám ťa rád, ty krpec"rozstrapatil mi vlasy na čo som sa zamračila.
,,Ja teba niee, ty smraďoch"udrela som ho do hrude a sadla si na svoje miesto.

Po asi dvoch minútach zazvonil zvonček oznamujúci začiatok ďalšej hodiny. MATEMATIKA. Ten predmet som nenávidela. Ale za to učiteľa som mala celkom rada. Bol milý, občas chladný, ale to ho robilo sexy. Som divná, ja viem.
Do triedy vstúpil učiteľ matematiky. Volal sa Min Yoongi. Mal na sebe čierne sako a bielu košeľu, ktorá mala prvé dva gombíky rozopnuté. Okolo krku mal kravatu, ktorá nebola pevne zaviazaná.
,,Dobrý deň žiaci"pozdravil sa. Odzdravili sme sa mu postavením a následne si sadli. Začal tam vysvetľovať nejakú látku, ktorú som absolútne nevnímala.
Vôbec som tomu nechápala. A asi mi Boh nepraje...ale učiteľ ma vyvolal k tabuli vyriešiť nejakú úlohu.
Nervózne som podišla k tabuli a pozerala na príklad predo mnou. Dúfala som, že ma niekto zachráni, no však nikto.
,,Nalla"ozval sa učiteľ po niekoľkých minútach ticha.
,,Áno, pán učiteľ?"otočila som sa k nemu. Cítila som sa ako myš. Hanbila som sa. Ale že veľmi.
,,Chápeš tomu?"opýtal sa ma na čo som záporné pokrútila hlavou a pozrela sa do zeme. Učiteľ sa postavil a podišiel ku mne. Bola som čoraz viac nervózna .
Začal mi tam vysvetľovať tú látku. Zasa som ho nevnímala. Nemôžem za to...ale on proste krásne vonial.
,,Nalla počúvaš ma?"opýtal sa.
,,A-áno pán učiteľ"jasné že som ho nepočúvala. Ale čo som mu mala povedať? "Nie pán učiteľ, pretože rozmýšľam akú kolinskú používate, keďže tak krásne voniate". Tak toto určite nie.
,,Tak mi zopakuj, čo som povedal"povedal a čakal. Nič som nepovedala. Chvála Bohu zachránil ma zvonček.
,,Trieda. Koniec hodiny"zakričal učiteľ. Všetci sa z triedy rozbehli von. Ja som chcela tiež, no však zastavili ma učiteľové slová.
,,Pre vás slečna Nalla to neplatí"pozrela som sa na Meyu a Changbina. Tí mi ukázali, že mi držia palce a odišli preč. Ja som sa naspäť otočila k učiteľovi. Mal prísny pohľad. Celkom som sa ho bála.
,,Takže, slečna Nalla ešte raz"zasa mi tam začal vysvetľovať tú látku. Keď dorozprával dal mi fixu a nechal ma riešiť príklad, ktorý som nevedela. Začala som tam teda písať.

Keď som skončila, pozrela som sa na neho. Ten mi tam ešte opravil nejaké chyby, no však odrazu mu spadla fixa z ruky. Obidvaja sme sa po ňu zohli.  Uvedomila som si, že mi vidno do výstrihu. Ihneď som si zakryla hruď.
,,N-no, tak vidíme sa zajtra slečna Nalla. Dovidenia"odišiel. Ešte chvíľu som tam v šoku stála.
On zakoktal? Alebo sa mi to len zdálo? A prečo tak rýchlo odišiel?

___________________

Ani som sa nenazdala a škola skončila. S Changbinom, Meyou, Ryujin a Jungkokom sme stáli v rade na obed. Ryujin a Kook sa tam dotýkali a Meya s Changbinom sa rozprávali.
,,Fuuuj prestaňte s tým"povedala som Gukovi a Ryujin, keď sa začali bozkávať.
,,Ty sa čoskoro tiež budeš takto bozkávať s Changbinom"povedal Kook.
,,Prečo práve s ním? My sme iba kamaráti"obraňovala som sa.
,,Presne"ozval sa Changbin.
,,S výhodami"dodala Ryujin.
,,Ahojtee"prišiel k nám Jaemin s Taem.
,,Jaeminkoo"objala Meya Jaemina. Vražedne som sa na neho pozerala.
,,Zasee"začal sa Jaemin (nct) smiať, keď videl môj pohľad.
,,Áno zase"odpovedala som mu a vzala si svoju tácku s obedom.
Všetci sme si sadli za jeden stôl a začali obedovať.
,,Nalla ty nezabudni, že dnes ideš so mnou vonku"povedal Tae.
,,Ale no tak, Taee mne sa nechce"povedala som.
,,To ma nezaujíma"povedal a zasmial sa.









Mr TEACHERWhere stories live. Discover now