four

154 31 9
                                    

4
galéria
*・゜゚・*:.。..。.:*・'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

- Mi a kódod? - kérdezte Seungyeon, miután kielemezte Wooseok telefon márkáját és háttérképét

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Mi a kódod? - kérdezte Seungyeon, miután kielemezte Wooseok telefon márkáját és háttérképét. Az ebédlőben ültek a nyitott ablakok mellett, kiélvezve a beáramló friss levegőt.

- Mit akarsz vele? - nézett fel összevont szemöldökkel. Megzavarták a sütemény kockákra vagdosása közben, persze, hogy hirtelen azt sem tudta hol van. Ujjai lágyan fogták közre a késként használatos villát, s nem is kellett rendkívüli figyelmet szentelnünk rájuk ahhoz, hogy csak két sebtapaszt számolhassunk össze. Egyre csak fogyatkoztak.

Wooseok húga igencsak meglepődött, mikor tele találta a sebtapaszos dobozt az asztalán, amit mindig ő töltött újra, belecsempészve egy-két mintásat is.

- Beírom a számom! - közölte, s hangsúlya miatt még a másik akart bocsánatot kérni amiért meg merte kérdezni. Már túlságosan is határozott és egyértelmű volt a hangja ahhoz, hogy Wooseok azt gondolja; oké ez teljesen rendben van. Mert amúgy rendben is volt.

Szó nélkül vette ki a kezéből, s adta vissza miután feloldotta és belépett a kontaktokhoz.
Seungyeon tényleg beírta a számát, már ki is lépett a menübe, de az egyik alkalmazás felkeltette a figyelmét, és bár bűntudatosan, de rányomott a kis ikonra.

Galéria.

Wooseok visszatért a sütemény csonkításához, minden figyelmét egy célnak szentelve, hagyva kibontakozni gyermeki énjét. Az ebédlő egyre csak csendesedett a szünet vége felé közeledve, azonban ők még csak nem is gondoltak a sietségre vagy a menni akarásra. Seungyeon igaz néha vetett egy pillantást órájára, de csak azért, nehogy gyanúsan sok ideig tartsa kezében a másik telefonját.

Fekete hajú fiú és Wooseok mosolygós közös képei, amik csak még kíváncsibbá tették. Hiszen ezt a fiút majdnem naponta látta a folyosón, de egyszer sem volt Wooseokkal. A legutolsó kép vele május harmadikán készült, ami után már csak természet és kutyás fotók voltak.

Seungyeon ismét, már véglegesen kilépett a menübe, s miután kitörölte az előzményeit, letette a készüléket az asztalra. - Aranyos a háttérképed. - hajolt előre, karba tett kezeivel támaszkodva.

- Hmm? - elkezdte enni a süteményt, így csak kíváncsi arccal nézett fel.

- A háttérképed. Az a te kutyád? - kérdezte a magasabb, Wooseok pedig a témát meghallva elvigyorodott.

- Áh, nem. Tan-ie az unokatesómé. - válaszolt, s a tányért az asztal közepére tolta, hogy Seungyeon is vehessen belőle. - Nyáron Jaehwanékkal szoktunk menni nyaralni, ezért van sok kép a kutyáról.

LUNCHBOX FRIENDS - seungseokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora