Κατάλαθως παιδιά αντί για αγγελική που έπρεπε να είναι το όνομα της κοπέλας βγήκε Αφροδίτη λόγο λάθους οπότε το όνομα το αλλάζω με το όνομα της μητέρας του αλεξ χίλια συγνώμη
Επεισης να πω ότι τώρα ξεκινά κανονικά το βιβλίο
Μετά από 5 χρόνια
Μου λείπει μου λείπει η μιρωδια του ή αγκαλιά του... Όταν τον πήγα στην γη το μόνο που είπε είναι σαγαπω και μετά εφιγε γτ γτ μου το έκανε αυτό δεν μπορώ δεν μπορώ να τον ξεχάσω όσο και να προσπαθώ όσο και να θέλω δεν θα τα καταφέρω... Η Ερμιόνη και ο Γιάννης ανεβενουν που και που αλλά ο άλλος λες και έχει ξεχάσει ποιος είναι...
"καλημέρα αφρολακι μου τι κάνεις" με ρώτησε η Αμαλία μια πόλη καλή μου φίλη που επέστρεψε στο παραδείσων μετά το θάνατο της μητέρας της.. " καλά είμαι θες να πάμε το βράδυ βόλτα" " ναι να πάμε στην γη τη λες" "όχι" " έλα βρε αφρολακι σε παρακαλώ" " μα μπορεί να είναι εκεί "" ρε αγάπη μου η γη είναι τεράστια δεν θα πιάσεις απανω του ηρεμισε "" καλά αλλά θα παμε κάπου μακριά τη λες για Ελλάδα "" καλό μου ακούγετε να δούμε και λίγο ήλιο και κάνα ωραίο μωράκι 😎 " καταλάβατε τώρα για γκομενο ψάχνει η ηλιθια ε ρε αγαμιες που έχει ο κόσμος.....
Φτάσαμε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Μύκονο ε τι τετια κορμαρα να μην την διξω ναι μην το σηζητας τετια κορμαρα εσύ και η Κιμ
Τι θες ρε ρουλα άλλη δουλειά δεν έχεις
Οχι
Τραβά γαμισου
Αχ με το μανάρι τον αλεξ αλλά εφιγε
Θα σου έλεγα τπτ αλλά έχει χάρηΚαι ναι η ρουλα είναι η εκνευρίστηκη φωνούλα στο κεφάλι μου ξέρετε αυτό το νευροσπασμα εεε α μπραβω 😂
Μπαίνουμε στο ξενοδοχείο πο παιδιά γαμισε
Ε τι στα καλητερα θα πηγαίναμε...
" καλημέρα σας" μας λέει μια καρά πουτανα στην ρεσεψιόν ο έλα τώρα φοράει ένα μπλε σακάκι που η λεξι κουμπομα δεν παίζει να ήπαρχει στο λεξιλόγιο της... Παιδιά λίγο να σκυψη και βλέπεις το στυθως της ελεως άσε που εχει βάλει 50 κιλά μαικαπ ελεως και αυτή η τσίχλα ουτς η κατσίκες δεν μασάνε έτσι.
YOU ARE READING
Ματωμένα φτερά
ParanormalΤι γίνεται όταν ξυπνάς και βλέπεις φτερά στην πλάτη σου 1# paradise